• Ik ben een sul.
    Nou ik heb dus een microdermal bij mijn decolleté (boven je titties zegmaar) sinds begin November vorig jaar. Dus een maand geleden liet ik hem verwisselen, dus een ander knopje erop. Had eerst deze, en toen die (je ziet geen boobs alleen het knopje justsoyaknow mwehe).
    Nou, een week of twee erna bleef ik erachter hangen met iets, en hij ging helemaal naar beneden dus hij was flink ontstoken en bloedde een beetje. Dus ik heb hem maar schoongemaakt en aangedraaid, want het knopje was los. Dat bleef dus los zitten en ik durfde hem niet zelf eraan te draaien want dat deed auw.
    Dus ik bleef gister bij mijn vriend slapen. piercing schoongemaakt voor t slapen gaan, niks aan 't handje. Ik word vanmorgen wakker en hij gaf me een kusje in mijn hals en ik zeg ‘‘ja pas op met mijn piercing’’ en ik leg mijn hand erop, maar ik voelde geen knopje. Dus ik haal mn hand weg. ‘‘HUH WTF, je piercing is weg!’’ Ik kijken, en hij was er gewoon af. HAHAHAHAHA we hebben er de hele tijd naar gezocht, vond 't maar irritant zonder piercing. Het zag wel vet uit. En uiteindelijk vond ik hem in mn BH. Nou naar de piercer, erop gedraaid want zelf lukte het niet.Nu heb ik een goudkleurig dingetje, deze namelijk.

    Maar nu vroeg ik me dus af, hebben jullie ook zoveel problemen met jullie piercings (of dermals, als jullie die hebben), of ben ik gewoon zó onhandig?


    tya

    Hmm alleen wat gekloot met mijn 3 helixen.. doe ik er iets anders in vinden ze het nodig om eerst weer te gaan ontsteken -.-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik heb drie forwardhelixen, volgens mij haha ken de naam er van niet echt, maar dus soms gaan ze jeuken en dan verlies ik wel eens een bolletje/ slotje xd

    Ik heb een forward helix en heb zelf al een stuk van m'n haar afgeknipt omdat het gewoon constant bleef hangen. Maar anders valt het wel mee hoor.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Ik heb een navelpiercing, één kleine ontsteking gehad in het begin maar verder geen problemen mee gehad. :Y)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik heb altijd heel veel moeite met hèt verwisselen van mijn septum. Maar dat had zelfs de Piercer toen ze hem er net in had gedaan en ze het balletje er niet op kreeg. Ze heeft volgens mij wel 10 nieuw balletjes moeten pakken omdat ze, ze telkens liet vallen. Wel super grappig.
    En ik verloor in het begin altijd mijn tunnels met slapen en dan kwam ik daar pas achter as ik niet meer thuis was. Dan liep ik heel de dag met een lelijk gat in me oor ;c


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik heb een helix en heb daar wel een paar keer last van gehad, vooral bij de eerste keer verwisselen! hij is er gelukkig nog nooit uitgevallen. (:


    To love is to destroy.

    Souvenir schreef:
    Ik vind piercings (behalve oorringetjes dan) verminking. Ik vind het al snel een beetje 'vulgair' overkomen.
    -Ga me nu niet gaan afkatten, ik heb ook een mening.-


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Zelfs met een navelpiercing heb ik er nog weleens last van dat ik ineens het dopje kwijt ben, terwijl ik het altijd goed vast draai haha.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Ik heb dus nooit last van dat soort dingen. Mijn neuspiercing is een staafje die in een soort wokkel gebogen is waardoor hij er heel stevig in zit. c;


    26 - 02 - '16

    Ik ken 2 gevallen. Bij de eerste was hij eruit gegroeid, echt heel eng, die had 'm tussen d'r wijsvinger en haar duim.
    Bij het tweede geval was een vriendin haar armen aan het insmeren (ze had er een aan de bovenkant van d'r pols) en ineens is het: kut m'n piercing. En toen zat er een gapend gat. Alles was eruit. Nu heeft ze er nog een lelijk litteken van.


    To infinity and beyond •