• Hoi(H)!
    Er zijn vast al veel fanacties voor 14/06/08 ik heb er 4 kunnen vinden hier zijn ze:


    1-Bij 1000 meere/1000 oceans bellen blazen(jhaa koop allemaal bellenblaas xD)
    2-De vlag van je eigen land,(Het is heel simpel: omdat er fans uit verschillende landen aanwezig zullen zijn (o.a. Nederland, België, Duitsland) leek het de fans cool om Tokio Hotel te laten zien dat alle fans met elkaar verbonden zijn - uit welk land ze ook komen!
    Daarom heeft men volgend idee bedacht: alle fans zouden een (kleine) vlag van hun eigen land moeten meebrengen en ermee zwaaien tijdens de song "Wir sterben niemals aus". Alle landen zullen zo te zien zijn - en vooral: met elkaar verbonden zijn!
    )
    3-Het TH logo op je hand maken (De Tokio Hotelisten)
    4-Als Bill&Tom op het laatst hun handdoek in t publiek gooien,moeten wij een kussen of handdoek met een tekst t podium opgooien(H)


    Als je er meer weet wil je die hier dan zetten?

    xx


    I do not hook up.

    Heey ik weet niet meer.. maar ik vind het wel super idee's ik denk ook niet dat meer mensen nog ideen moeten aandragen want dan zall alles weer mis lopen net als de vorige 2 concerten:P

    x. kirsten


    Wie du mir, so ich dir.

    Jaa idd.(H)


    I do not hook up.

    supper idee! (:
    maar er reageert niet meer mensen hierop! ;o maar ik zal het wel doen! waar haal je een NL vlag?


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    je kan ook gewoon een vlaggetje maken van een a4tje ofzo.. anders komt heel nijmegen aan met mega vlaggen en dan zie je niets meer :3
    Dat bellenblazen wordt echt ranzig C: maar t zijn wel superideen C:
    die zeiden ze ook op thdst


    Het TH logo op je hand maken (De Tokio Hotelisten)
    wooo sexy! als iedereen dat doet, voel ik me cool *trots op zich zelf dat LAURA dit verzonnen heeft*

    maar goed, we kunnen beter 1 actie houden die wel werkt dan 100000 losse waar er maar 2 aan mee doen en zo dus niet opvalt



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: daarom)


    You'd took my breath but I'll survive.

    Ik ga sowieso het TH logo op me hand doen:D

    en euhm die van Bellenblaas vind ik wel cool:D


    Why don't you break my heart

    NL Vlag bij intertoys van die kleine 3 gewone en 3 oranje 0,90 cent of zo :P

    xx


    I do not hook up.