• Hooi

    Ten eerste, sorry als dit bij het verkeerde topic staat, ik weet niet waar het anders moet.

    Ik ben op zoek naar iemand die mijn verhaal zou willen lezen. Ik ben pas bij hoofdstuk 1, maar de bedoeling is dus, dat die persoon controleerd op grammatica, tips geeft en zegt wat die er van vindt. Het liefst ben je dus redelijk goed in grammatica en ben je ook regelmatig online en heb je redelijk veel tijd. Als meerdere mensen het willen nakijken, vind ik het ook goed, want dan is er meer kijk op mijn verhaal en kan ik van verschillende mensen horen of het wat is en wat ik beter kan doen.
    De story komt waarschijnlijk niet op quizlet, dus ik stuur alles via pb of email.

    Waar je aan moet ''voldoen'' :

    - Best vaak online, dus veel tijd
    - Redelijk goed in grammatica
    - De grammatica fouten eruit halen
    - Tips geven
    - Zeggen wat je ervan vindt.

    Het verhaal is onbekende personen. Het is vooral een meiden verhaal, dus als je een jongen bent zal ik er niet aanbeginnen.

    Waar het ongeveer overgaat:

    Sinds de eerste klas kennen Emily Carter, Lauren Jones, Sarah Smith en Allison Stewart elkaar. Ze zijn al vijf jaar vriendinnen, maar in die vijf jaar zijn een hoop dingen verandert. Vooral de meningen op elkaar. Dit is hun laatste jaar samen en dat besluiten ze te vieren met een wintersport vakantie.

    Emily Carter is de oudste van de vier met haar 18 jarige leeftijd. Ze heeft al zes maanden een relatie met Dylan Cooper. Hij studeert al. Emily is het soort meisje dat nooit problemen heeft. Ze is slim, braaf, intelligent en weet wat ze wilt. Zo is ze vastbesloten om in het buitenland te gaan wonen. Dat zorgt voor een spanning tussen haar en Dylan. Ze worsteld met de keuze om hem te kiezen of voor haar school. Het idee dat ze haar vriendinnen moet achterlaten ligt haar ook niet zo.

    Sarah Smith is in de afgelopen vijf jaar erg verandert. Vooral haar mening over Allison Stewart. Sarah ligt constant overhoop met zichzelf. Dat komt doordat het thuis niet zo lekker gaat. Sarah haar ouders moeten hard werken om genoeg geld te hebben. Omdat ze op skivakantie gaat, moet Sarah zelf ook hard werken. Sarah is bijna op alle manieren jaloers op Allison. Dat zorgt voor veel conflicten en problemen

    Allison Stewart is het meisje dat alles lijkt te hebben. Het uiterlijk, het vriendje, het geld en het huis. Veel mensen zijn jaloers op haar, maar niets is wat het lijkt. Thuis heeft Allison het gevoel dat ze niet gezien wordt en dat haar ouders niks om haar geven. Zelfs haar drie vriendinnen weten dit niet. Allison is het bepaald meisje op wie iedereen jaloers is, maar met een verschrikkelijk karakter. Ze worstelt enorm met zichzelf. Kijken naar de toekomst doet ze niet en haar vriendje Zac Adams gebruikt ze alleen maar als steunpilaar. Stelt ze zich uiteindelijk open of blijft ze de zogenaamde bitch?

    Lauren Johnson is een intelligent en onzeker meisje. Ze is niet overtuigd van haar schoonheid. Ze vergelijkt zich met haar drie vriendinnen en voelt zich vaak de minste, terwijl dat zeker niet zo is. Lauren is een braaf meisje, maar die snel overgehaald is. In liefde geloofd ze niet en ze is ervan overtuigd dat ware liefde niet bestaat. Niemand weet van haar onzekerheden. Dat ze langzamerhand steeds dunner wordt, heeft niemand in de gaten. Ook zij heeft haar eigen problemen die vooral gaan over uiterlijk.

    Die vier vriendinnen lijken voor andere perfect. Ze zijn de mooiste vier meiden van hun school en omstreken. Niemand kent ze zo goed, als de vier meiden elkaar kennen. Maar de echte problemen... Die kennen ze niet van elkaar. Het wordt een vakantie vol problemen, ruzies, plezier, verrassingen en keuzes.


    Kuzz Demi


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ik kan alvast een fout halen uit je eerste zin: "k ben pas bij hoofdstuk 1, maar de bedoeling is dus, dat die persoon controleert op grammatica.." Verder wil ik best wel eens een hoofdstuk nalezen als dat nodig is, maar echt "solliciteren" en kijken of er aan "vol doe" om jouw verhaal na te lezen, dat gaat me iets te ver.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Nee dat bedoel ik ook niet, whaha. Sorry als het zo overkomt. Maar ik bedoel meer van... Nou ja weet niet echt hoe te zeggen.

    Iedereen mag het gewoon lezen als die wilt, maar het is wel handig als jezelf wel redelijk goed bent in grammatica. Snap je?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne