• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    everything, in time

    Tension schreef:
    7 gemiste oproepen van mijn mama gemist. Auw, dat is niet zo best.


    Het is best logisch dat je gemiste oproepen hebt gemist. (cat)
    Maar auw, van je moeder is inderdaad nooit goed.


    everything, in time

    Ja hoor, alweer te vroeg op. Domme kip die ik ben, leer dan toch eerst kijken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Roane schreef:
    Ja hoor, alweer te vroeg op. Domme kip die ik ben, leer dan toch eerst kijken.

    Hey, jij kunt nog slapen T_T Ik was al om 7 uur op en moet zo weg naar school.

    On-topic: Ik ben echt trots op mezelf :3


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik zou ook wel tot 7 uur willen slapen. Kwart over 6, 5 dagen in de week. Daar is de lol gauw af jongens. Neem 't maar van me aan.

    ON: Tuul'k joh, geen dank. Graag gedaan. Zeuren kennie wel maar een 'thanks' is overbodige luxe. Pleur toch een end op.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dus jij vindt dat iedereen die niet Engels is, ook geen Engels mag praten in het dagelijks leven? Maar dude, je bent zelf Algerijns dus waarom mag jij dan Nederlands praten?


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Requille schreef:
    Dus jij vindt dat iedereen die niet Engels is, ook geen Engels mag praten in het dagelijks leven? Maar dude, je bent zelf Algerijns dus waarom mag jij dan Nederlands praten?

    Omfg, dat slaat echt nergens op.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Omfg, dat slaat echt nergens op.


    Jup, daar wordt achter m'n rug over gesproken en vervelende sarcastische opmerkingen over gemaakt. Alleen maar omdat ik een paar maanden terug met een een iemand een paar uur lang nonstop Engels sprak. Tot zover de vriendelijkheid van de jongens uit mijn klas.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    En toen moest je vanmorgen weer naar school. Meh kon je maar langer bij mij in bed blijven liggen


    -

    Requille schreef:
    (...)

    Jup, daar wordt achter m'n rug over gesproken en vervelende sarcastische opmerkingen over gemaakt. Alleen maar omdat ik een paar maanden terug met een een iemand een paar uur lang nonstop Engels sprak. Tot zover de vriendelijkheid van de jongens uit mijn klas.

    Och, mensen heb altijd wat om over te zeiken.
    Bepaal jij toch mooi zelf of je Engels praat of niet, lamaar lullen die hap.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zo onzeker heb ik me in geen tijd gevoeld :/ Zelfs op de fiets heb ik 't idee dat iedereen me aanstaart D: Maar, ja... om nou constant met mijn ogen naar de grond te staren tijdens het fietsen. Niet erg veilig. Hum.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dan wil je gaan slapen, en dan gebeurt er dát.
    Liever niet meer, heb je dat gehoord, buik?
    Vanavond blijft alles mooi zitten :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Requille schreef:
    (...)

    Jup, daar wordt achter m'n rug over gesproken en vervelende sarcastische opmerkingen over gemaakt. Alleen maar omdat ik een paar maanden terug met een een iemand een paar uur lang nonstop Engels sprak. Tot zover de vriendelijkheid van de jongens uit mijn klas.

    Pffft, wat een zeikerds zeg.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    FML.
    Ik haat school. En mijn cijfers. En mijn gedrag. En ARGHHHHHHHH.
    I wanna cry now.


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Feest, en ik mag weer gezellig biologie en nederlands leren.....

    Ik had die stomme update nooit uit moeten laten voeren. Wat een kutzooi.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.