• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    everything, in time

    Het is hier koud en ik heb honger.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Als er nog veel auto's gaan passeren moet ik mijn ruit terug dichtdoen omdat ik de muziek niet meer versta. >.<


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Hoofd, hou op. Als je zo doorgaat verpest je nog het weekend met Nikki, voordat hij überhaupt begonnen is T_T


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Beetje jammer dat ik je niet kan zien dit weekend. Maar het is het waard. Zaterdag naar het nieuwe tv programma van Paul de Leeuw, vriendin van me komt in de uitzending en ik ga mee als steun. ^^


    -

    Oh god, waarom heb ik het gezien.


    She knew the rules so she knew how to break them.

    There are so many books to read, and school chooses the ones that are friggishly boring? Typical.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Wauw, er wordt gewoon zo goed geacteerd in de WD aflevering van afgelopen week o_o


    "I shut my eyes in order to see.'

    Argh! Waarom kap je niet gewoon met mij te stalken! Ik dacht dat ik wel een redelijk goede hint had gegeven door je te verwijderen op FB,


    26 - 02 - '16


    26 - 02 - '16

    I'm not plying you with liquor
    for you tongue to get a flicker
    I just need to tell my story
    if you're drunk I'll get done quicker.


    everything, in time

    Oké, serieus. Ik word gek van het werk. >.<
    Ik wil gewoon VAKANTIE en NIKS doen. :C Moet ik me straks weer oppeppen om naar het werk te gaan, muh. :C


    "Well, well. Look who we've got here!"

    bitch, die.

    I love you.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Nog heel even doorzetten... Nog héél even en dan heb ik weekend!


    "Well, well. Look who we've got here!"