• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

everything, in time

Ik heb koppijn >.<

26 - 02 - '16

Ik ben al dat leren, die schoolexamens en al die verdomde tussenuren zo ontzettend beu. :c
    Gelukkig heb ik nog maar vijf weken school... Met een beetje doorzettingsvermogen kom ik er wel doorheen, hoop ik.

If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

Mavis schreef:
    Ik heb koppijn >.<

You are beautiful, you are love.

Je flirt echt met iedereen he. Gosh, waarom kan ik je niet vergeten? :c

The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

Zo weer lekker werken ^^

-

Heb ik mijn mannelijke versie ontmoet? Dit is gewoon eng! En episch.

[ bericht aangepast op 7 maart 2013 - 15:42 ]

No growth of the heart is ever a waste

Hashirama schreef:
    Heb ik mijn mannelijke versie ontmoet? Dit is gewoon eng! En episch.

Ik wil ook mijn mannelijke versie ontmoeten. o.o

Quiet the mind, and the soul will speak.

Stom kutwijf. Ga je mensen beoordelen op iets wat je niet kan aanleren, en dat telt ook nog eens het zwaarste mee.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

En het bio herSE overleeft. Volgens mij was die serieus makkelijker dan de vorige...ik hoop het beste, vrees het ergste...

Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

Alweer een verlengd weekend, zaaaaalig.

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

Ik heb zin om een potje te gaan schelden, in de regen. Lekker dramatisch.

"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

Why, you little ****!

Die koter haalde me echt het bloed onder de nagels vandaan, vandaag.

Also, I think Marius Pontmercy is the biggest twat in fictional history.
    Besides the fact that he knows nothing whatsoever about being poor, or not living a sheltered life, not having every opportunity you can get, but still leads his comrades into a slaughterfield which was of no help at all and actually having to be dragged away to survive, he also fails to see the beautiful, smart and loving girl who would do anything just to see him smile, and instead falls for a naïve girl with a pretty face whom he knows nothing about.
    He literally became the death of Eponine, and later on fails to honour her memory.
    I repeat; twat. Twat. TWAT.

I love Eddie Redmayne though, he moves his lips in a fascinating way. Though, am I the only one who thinks this is funny; his name is Eddie Redmayne. Redmayne. And he's a ginger.

[ bericht aangepast op 7 maart 2013 - 20:14 ]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Verdomme! Heb ik alles opgeslagen en die telefoon gereset, staat dat klote programma er nog steeds op. What. The. Fuck.

If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

Gefeliciteerd lieverd! :D.

Quiet the mind, and the soul will speak.

Tortura schreef:
    Gefeliciteerd lieverd! :D.

Whooh, dankje! Waarvoor? (krul)

Your make-up is terrible