• Zoals sommigen van jullie weten ligt mijn oma in het ziekenhuis. Het is nu nog erger achteruit gegaan met haar en ik merk dat het tergelijkertijd ook slechter begint te gaan met mij. Ik heb bijvoorbeeld opnieuw de suïcidale gedachten die ik eerder had en ik heb gewoon het idee dat ik gek word. Dat komt omdat steeds meer van mijn vrienden hun opa of oma verliezen. Dat raakt mij ook, hoe dom dat misschien ook kan lijken in jullie ogen. Bovendien heb ik ook weer huilbuien en soms gewoon om niks. Ook lijkt het alsof ik mijn stress probeer weg te eten, doordat ik af en toe vreselijke vreetbuien heb. Ook halen de medicijnen die ik slik niks meer uit, omdat de negatieve kant van mij het over lijkt te nemen.
    Ik ben nu helemaal van streek omdat ik niet meer weet wat ik het heb. Ik zou eigenlijk het allerliefst van deze aardbodem verdwijnen en nooit meer terugkomen.

    Sorry dat het misschien lijkt alsof ik me aanstel, maar ik voel me echt verschrikkelijk op dit moment.


    26 - 02 - '16

    Sorry, ik voel me op het moment ook slecht dus ik kan je niet echt helpen.
    Wel heel veel succes gewenst met alles! <3


    Bad decisions make good stories.

    Ik heb in mijn hele leven nog nooit iemand van mijn familie in het echt gezien behalve mijn ouders, En ik ben nog nooit op een begrafenis geweest, dus ik weet eigenlijk niet zo goed hoe het voelt om iemand kwijt te raken. Is er anders niemand waar je je hart kan uitstorten ofzo? Sterkte!


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Natuurlijk is het logisch je je rot voelt als het zo slecht gaat met je oma. Het is heel moeilijk, dat weet ik, maar het is geen reden om zelf op te geven. Ziektes kun je niet tegenhouden en je zult er mee moeten leren omgaan dat niet iedereen van wie je houdt voor altijd bij je zal blijven. Bovendien zou jouw oma ook niet willen dat je je er zo naar over voelt. Probeer gewoon door te gaan, hoe moeilijk dat ook is. En breng veel tijd met haar door, ga vaak op bezoek, dat zal zij ook fijn vinden.
    En uiteraard is het ook niet 'dom' om met je vrienden mee te leven als zij een opa of oma verliezen. Dat is juist heel logisch en lief.
    Probeer positief te blijven. Probeer er ook met je vrienden over te praten, want zij horen jou natuurlijk ook te steunen.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ik vind het heel naar dat je je zo voelt, en het is heel begrijpelijk. Maar ik weet dat je slim genoeg bent om te zien dat het allemaal beter wordt, ook al lijkt dat nu niet zo. Sterkte!


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Bedankt voor jullie medeleven. Mijn oma is nu nog erg zwak en mijn ouders zeggen dat het niet verstandig is om nu langs te gaan. Ik heb een kaartje gestuurd en zodra het iets beter gaat zal ik naar haar toegaan.


    26 - 02 - '16

    Het is niet stom dat je je zo voelt. Het is toch logisch, het gaat wel om je oma.
    Ik wens je heel veel sterkte toe deze komende tijd. (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Veel sterkte! (:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dankjulliewel


    26 - 02 - '16

    Gosh, veel sterkte.
    Mijn meter (=oma) is net ook in het ziekenhuis beland. Misschien helpt het idee jou niet, maar ik denk altijd aan wat er wel is geweest, niet aan wat er niet meer is of zal zijn. Mijn peter is verleden jaar gestorven, hij betekende echt veel voor me en elke keer als ik me slecht voel probeer ik te denken aan wat hij had gewild dat ik deed, en hij wou in ieder geval dat ik gelukkig zou zijn.
    Nu ja, dat zijn zo van die gedachten die je zelf ook al had kunnen bedenken, en ik weet zeker dat je ook wel zal proberen zo te denken.
    Veel sterkte, again.(flower)


    effort never betrays you

    Het is ook ontzettend naar dat je oma in het ziekenhuis ligt. Daar mag je best van streek door zijn. Onthoud wel, dat alle tegenslagen in het leven tijdelijk zijn, je leert ervan, hoe graag je ook zou willen dat sommige dingen gewoon niet zouden gebeuren. Je word constant uitgedaagd je aan te passen aan alle veranderingen die zich voor doen in het leven. Als ik zelf in een dipje zit, probeer ik daar mijn motivatie uit te halen; weer bij positieven komen en de uitdaging aan gaan om door het leven te gaan. Hoe dan ook, heel veel sterkte de komende tijd.


    You are beautiful, you are love.

    Sterkte!
    Hopelijk gaat het snel beter met je oma!
    Vergeet niet dat er altijd mensen voor je klaar staan die je willen helpen en steunen


    Can't control my second personality

    Deze reacties fleuren me echt weer een beetje op. Echt, dankjullie wel..


    26 - 02 - '16

    Sterkte!
    Je kunt het beste positief proberen te blijven, en overal het fijne van inzien (dat werkt bij mij teminste).

    Mavis schreef:
    Deze reacties fleuren me echt weer een beetje op. Echt, dankjullie wel..



    je mag ook wel meer bij mij komen logeren als afleiding schat ^^ (cat)