• Ja, ik had vandaag mijn tentamen jeugdrecht en daar kregen we steeds een casus om vragen over te beantwoorden!
    Nu was er één casus en die was wel héél interessant. Ik kon hem niet bepaald serieus nemen (cat)

    De casus ging als volgt: Bella en Edward hebben een relatie, al enkele jaren. Nu is Bella zwanger en bevalt niet veel later van een gezonde dochter. Bella en Edward noemen haar Esmee. 16 jaar later komt Esmee er achter dat Edward niet haar echte vader is. Bella had namelijk, terwijl ze een relatie met Edward had, ook een relatie met Jakob. Jakob blijkt de vader van Esmee te zijn.

    Dus.. Ik geloof dat degene die dat tentamen opgesteld heeft een kleine obsessie met een bepaalde boeken/filmreeks had (cat) Ik weet alleen dat ik die vraag niet serieus kon beantwoorden :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Een obsessie ja en was het waarschijnlijk niet helemaal tevreden met het einde van het verhaal.


    Physics is awesome

    Hahaha, geweldige plot twist lolol.


    Your make-up is terrible

    Omg, haha


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Haha :')


    •*• Lululu •*•

    Hahaha wat een creativiteit


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    En zeker lid van Team Jacob :'D


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Dat is nog eens toeval (cat)

    Laatst op mijn Engelse tentamen over een boek dat we moesten lezen, was op een meerkeuzevraag een van de antwoorden: Elementary, my dear Watson. Dat was ook geweldig. My Holmes loving ass pooped rainbows.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Hahahahaha, oh mijn god. :'DDD
    Awesome.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    HAHAHA, LOOOOOOL


    -

    Awesome ><


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Whahaha. Lang leve het creatieve brein van docenten tegenwoordig! Wij hebben ook altijd van die onzin casussen.


    Bad decisions make good stories.

    Michonne schreef:
    Hahaha, geweldige plot twist lolol.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Junns schreef:
    Dat is nog eens toeval (cat)

    Laatst op mijn Engelse tentamen over een boek dat we moesten lezen, was op een meerkeuzevraag een van de antwoorden: Elementary, my dear Watson. Dat was ook geweldig. My Holmes loving ass pooped rainbows.



    Haha, dat zou ik ook wel willen in mijn tentamen x'D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Michonne schreef:
    Hahaha, geweldige plot twist lolol.


    Zat die plottwist maar écht in het boek (cat)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Hahahahahaha :')


    Tijd voor koffie.