• Ja, ik had vandaag mijn tentamen jeugdrecht en daar kregen we steeds een casus om vragen over te beantwoorden!
    Nu was er één casus en die was wel héél interessant. Ik kon hem niet bepaald serieus nemen (cat)

    De casus ging als volgt: Bella en Edward hebben een relatie, al enkele jaren. Nu is Bella zwanger en bevalt niet veel later van een gezonde dochter. Bella en Edward noemen haar Esmee. 16 jaar later komt Esmee er achter dat Edward niet haar echte vader is. Bella had namelijk, terwijl ze een relatie met Edward had, ook een relatie met Jakob. Jakob blijkt de vader van Esmee te zijn.

    Dus.. Ik geloof dat degene die dat tentamen opgesteld heeft een kleine obsessie met een bepaalde boeken/filmreeks had (cat) Ik weet alleen dat ik die vraag niet serieus kon beantwoorden :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Geweldig :'D!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Yoda schreef:
    (...)

    Zat die plottwist maar écht in het boek (cat)


    Wel een beetje eng dat Jacob dan uiteindelijk in zou printen met zijn eigen dochter O.O
    Nog steeds wel geweldige casus :D

    Dit krijg je als je fangirls tentamens laat maken (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Catoodle schreef:
    (...)

    Wel een beetje eng dat Jacob dan uiteindelijk in zou printen met zijn eigen dochter O.O
    Nog steeds wel geweldige casus :D


    Hm, als ik een dochter mocht printen zou het awesome zijn. Ik denk dat ik er eentje zou maken met vleugels! en klauwen! Maarja, 3D printers zijn nog niet zo ver ontwikkeld :C


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    Dit krijg je als je fangirls tentamens laat maken (cat)


    De meeste fangirls zouden dit niet schrijven,denk ik.


    Physics is awesome

    RainbowDash schreef:
    Dit krijg je als je fangirls tentamens laat maken (cat)


    26 - 02 - '16

    Hahaha, als ik dat tegen zou komen op een proefwerk zou ik echt hardop moeten lachen.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Dit zet het feit dat Jakob was ingeprent met Bella's dochter en dat ze later waarschijnlijk een relatie zouden krijgen wel opeens in een heel ander licht. Iew. (krul)

    [ bericht aangepast op 9 maart 2013 - 17:21 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Michonne schreef:
    Hahaha, geweldige plot twist lolol.


    Oké, die zag ik inderdaad niet komen, de plot twist. ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Die plot twist had in het boek moeten zitten... Alhoewel... Daar kwam er waarschijnlijk nog een film... Niet zeker of ik daar wel of niet blij mee zou moeten zijn...
    Maar ik zou willen dat ik zulke vragen had, haha x'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Hm, als ik een dochter mocht printen zou het awesome zijn. Ik denk dat ik er eentje zou maken met vleugels! en klauwen! Maarja, 3D printers zijn nog niet zo ver ontwikkeld :C

    Inprenten Alwin, niet printen x'D En inprenten betekent dat je als shape-shifter je ware liefde bent in degene waar je op inprent. Pretty sick then in this case...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Loooooooool. Waarom hebben wij geen geniale toetsvragen? :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Haha, team Jacob:')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Euh, incest?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Barnabas schreef:
    Loooooooool. Waarom hebben wij geen geniale toetsvragen? :'D


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."