• Ja, X Factor is weer begonnen en deze keer met One Direction als jurlyleden.En het werkt net iets anders. Van de 20 mensen die meedoen gaan er 10 door. 2 bij elk jurylid. Hun zullen samen met de 5 juryleden en hun vriendinnetjes samen gaan wonen in het X Factor huis. Elke week zal er een liveshow plaats vinden waar niemand[/center] zal afvallen we werken dus met een punten systeem. Maar zal de liefde tussen de vriendinnetjes van de jongens blijven staan. Zullen de meisjes hun bedriegen? Of word een van de jongens verliefd op een andere kandidaat? Is een van de jongens homo? Een verhaal tussen liefde haat en verdriet.
    Reseveringen blijven 12 uur staan. Je mag je rol al wel voor de helft invullen en derest later


    Jury/One Direction/Jongens
    -Harry Styles ll Damnbieber
    -Zayn Malik ll Sidestap
    -Niall Horan ll ZiamStorason
    -Louis Tomlinson ll Magicales
    -Liam Payne ll BigFatLiar


    Kandidaten
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday-
    -Mackenzie Lou Arretez ll Curlies-
    -Luke Smith ll Sylvesti-
    -Holly Renée McDawn ll Seaver-
    -Kyra Luca Graig ll Besar-
    -Gabrielle Aplin ll BigFatLiar-
    -Lars Loseyn ll Seaver-
    -Mickey Smith ll Slyvesti
    - Evelynn Cloe Hastings ll Sicam



    Teams

    Team Harry

    -Kyra Luca Graig ll Besar
    -Evelynn Cloe Hastings ll Sicam

    Team Niall
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday
    --Gabrielle Aplin ll BigFatLiar

    Team Liam
    -Luke Smith ll Sylvesti
    -Lars Loseyn ll Seaver

    Team Louis
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti


    Team Zayn
    -Mackenzie Lou Arretez ll Curlies
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber


    Vriendinnetjes van de jongens
    Dannielle Peazer ll Coockies
    Perrie Edwards ll ZiamStorason
    Eleanor Calder ll
    Vriendinnetje Harry ll
    Vriendinnetje Niall ll Toby Lucas Janivak MisStoran

    Invullen
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (Bekend persoon)
    Innerlijk:
    Extra:

    - Minstens 4 regels Zonder spatie's
    - 16+ toegestaan
    -Naamsveranderingen doorgeven
    - 7 dagen niet reageren en je bent eruit
    - Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Geen sneltrein
    -Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    - Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] () of spoiler
    - Alleen ik maken de nieuwe Topic's aan tenzij het aan iemand gevraagd word te doen
    - 3 rollen per acount!!!
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Hou het gezellig&sluit niemand buiten

    [ bericht aangepast op 11 maart 2013 - 20:52 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Besar schreef:
    (...)

    Eén keer zeggen is genoeg hoor :')


    Whuut? Oeps. Never mind. Twitter, geheugen als een zeef :'D


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    (...)

    Whuut? Oeps. Never mind. Twitter, geheugen als een zeef :'D


    Gehehe ^-^ Ik zie een paar hersenen al helemaal vol gaten... Ik heb rare fantasie..


    Do what people say you can't.

    Nog twee rollen.. Ik kan niet wachten^^


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik maak Mickey zo af


    Bowties were never Cooler

    Curlies schreef:
    Nog twee rollen.. Ik kan niet wachten^^


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Haha, Marielke. In zowat bijna elke RPG waar ik in speel, zit jij er ook bij. Gezelugg! ;D


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sidestap schreef:
    Haha, Marielke. In zowat bijna elke RPG waar ik in speel, zit jij er ook bij. Gezelugg! ;D


    I knooww ;D Dit keer zit ik ook in jouw team^^ Met Mackenzie, maar dit keer Zayn, geen Liam (:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Jup. Maar Liam blijft toch de leukste, voor mijn part. Alleen Zayn is zo leuk om te spelen. Ik heb een héél goed plan om ze te ontvoeren. Als allereerst ontvoer ik hun familie, en dan moeten ze losgeld betalen. Met dat losgeld betaal ik voor een privé concert, en daar ontvoer ik de jongens.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    sidestap wat was er leuker aan de lessen in amerika?
    en wat vind je zo leuk aan zayn spelen? xD


    Dont say why me, say try me

    Pretty awesome^^ Narry for me. Op twitter 'shippen' de meeste mensen me met Liam of Zayn..


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    BigFatLiar schreef:
    sidestap wat was er leuker aan de lessen in amerika?
    en wat vind je zo leuk aan zayn spelen? xD


    In Amerika was het véél realistischer en ook beter. Hier is het simpel een paar oefeningen, maar daar leerde je om echt goed te acteren. En het is gewoon zo leuk, omdat Zayn allemaal dingen doet die je niet verwacht. En natuurlijk omdat hij veel stemmingswisselingen heeft. De ene keer is ie vrolijk, en de andere keer is er iets en dan is ie chagrijnig.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Hehehe thx ik was al van plan om als ik ga acteren nog wat research te doen waar ik het beste heen kan, maar hoe oud zei je dat je was toen je begon aan je opleiding thingy?


    Dont say why me, say try me

    Vijftien. Blurgh, ik mis East Harlem >_<. Nog ongeveer één jaar en ik woon officieel tien jaar in Nederland, haha.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik woon sinds ik elf maanden ben/was in Nederland.. In juli ga ik naar Indonesië^^


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Sylvesti schreef:
    Rol: Kanidaat
    Naam: Mickey Smith
    Leeftijd: 17 (29-feb-1996)
    Uiterlijk:


    Mickey is een dunne jongen met pluizig wild bruin haar en sprankelende bruine ogen. Hij heeft eigenlijk altijd een glimlach op zijn gezicht. Onder zijn bleke huid zie je altijd goed zijn pezen zitten, net als zijn pezige spieren, al is hij niet een echt gespierde jongen. Hij is best lang, zo'n 1, 85 lang, en zou nog best eens kunnen groeien. Zijn stem is al overgeslagen. Zijn praathoogte is redelijk laag, maar al zingend kan hij 4á5 octaven halen. Hij heeft geen piercings of tatoos zoals zijn broer.
    Innerlijk: Mickey is qua innerlijk het tegenovergestelde van zijn broer. Hij is een open en zeer drukke idioot die altijd de raarste acties uithaalt. Hij houd ervan in de spotlicht te staan en is zeer sociaal.Hij houd ervan rond mensen te zijn en met hen te kletsen. Ook is hij een echte flirt en heeft al een heel rijtje vriendinnetjes, maar ook vriendjes gehad. Hij weet ze om zijn vinger te winden met een paar woorden en niet veel later kan hij ze zo laten vallen en ze laten denken dat hij door hem was gedumpt. Toch is hij zeer loyaal naar zijn vrienden en familie. Hij gaat net als Luke voor ze door het vuur en zal alles voor ze doen. Hij laat zich vooral leiden door zijn emoties en komt daardoor nog wel eens in vreemde situaties terecht. Naïef is hij ook, maar dat kan hem niks schelen.
    Extra: Hij doet mee deels als verrassing voor zijn broer en deels om hun verschillen te kunnen benadrukken. Mickey komt uit een gezin met 5 kinderen, waarvan hij met 13 minuten de tweede is. Hij heeft een tweelingbroer, een zusje van 13 en nog twee broertjes van 11 en 7. Hij komt uit Cardiff en dat hij origineel Welsh spreekt kan je horen. Toch is zijn Engels goed te verstaan, maar minder goed dan Luke. Mickey is net als Luke een skater en een muzikant, al speelt hij liever bas en zingt. Als ze samen skaten worden ze nog wel eens de Vliegende Welshies genoemd. Omdat hij makkelijk vrienden maakt voelt hij zich eigenlijk nooit alleen, maar hij vind het wel vervelend dat zijn broer eigenlijk altijd alleen maar hem heeft. Of zelfs dat niet, want ze skaten vaak in andere competities: Hij in Brighton en Luke in London. Mickey is bi.
    Bij wie in het team?: Maakt niks uit


    Is hij zo goed?

    [ bericht aangepast op 11 maart 2013 - 16:58 ]


    Bowties were never Cooler