• Ja, X Factor is weer begonnen en deze keer met One Direction als jurlyleden.En het werkt net iets anders. Van de 20 mensen die meedoen gaan er 10 door. 2 bij elk jurylid. Hun zullen samen met de 5 juryleden en hun vriendinnetjes samen gaan wonen in het X Factor huis. Elke week zal er een liveshow plaats vinden waar niemand[/center] zal afvallen we werken dus met een punten systeem. Maar zal de liefde tussen de vriendinnetjes van de jongens blijven staan. Zullen de meisjes hun bedriegen? Of word een van de jongens verliefd op een andere kandidaat? Is een van de jongens homo? Een verhaal tussen liefde haat en verdriet.
    Reseveringen blijven 12 uur staan. Je mag je rol al wel voor de helft invullen en derest later


    Jury/One Direction/Jongens
    -Harry Styles ll Damnbieber
    -Zayn Malik ll Sidestap
    -Niall Horan ll ZiamStorason
    -Louis Tomlinson ll Magicales
    -Liam Payne ll BigFatLiar


    Kandidaten
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday-
    -Mackenzie Lou Arretez ll Curlies-
    -Luke Smith ll Sylvesti-
    -Holly Renée McDawn ll Seaver-
    -Kyra Luca Graig ll Besar-
    -Gabrielle Aplin ll BigFatLiar-
    -Lars Loseyn ll Seaver-
    -Mickey Smith ll Slyvesti
    - Evelynn Cloe Hastings ll Sicam



    Teams

    Team Harry

    -Kyra Luca Graig ll Besar
    -Evelynn Cloe Hastings ll Sicam

    Team Niall
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday
    --Gabrielle Aplin ll BigFatLiar

    Team Liam
    -Luke Smith ll Sylvesti
    -Lars Loseyn ll Seaver

    Team Louis
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti


    Team Zayn
    -Mackenzie Lou Arretez ll Curlies
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber


    Vriendinnetjes van de jongens
    Dannielle Peazer ll Coockies
    Perrie Edwards ll ZiamStorason
    Eleanor Calder ll
    Vriendinnetje Harry ll
    Vriendinnetje Niall ll Toby Lucas Janivak MisStoran

    Invullen
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (Bekend persoon)
    Innerlijk:
    Extra:

    - Minstens 4 regels Zonder spatie's
    - 16+ toegestaan
    -Naamsveranderingen doorgeven
    - 7 dagen niet reageren en je bent eruit
    - Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Geen sneltrein
    -Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    - Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] () of spoiler
    - Alleen ik maken de nieuwe Topic's aan tenzij het aan iemand gevraagd word te doen
    - 3 rollen per acount!!!
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Hou het gezellig&sluit niemand buiten

    [ bericht aangepast op 11 maart 2013 - 20:52 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik wil wel, maar het zal wat langer duren doordat ik niet zo snel kan typen


    Bowties were never Cooler

    hahaha dat zou ik niet doet hoor ik verdeel altijd mijn tijd over de rollen, maar alleen het inspringen is soms vervelend met 3 rollen xD
    en ik vind het eerste berichtje wat ik zeg met mijn rollen lastiger dan de rest dus het duurt meestal even voor ik ze alle3 goed heb opgepakt xD

    maar geef hem maar gewoon aan sylvesti dat is wel zo eerlijk

    [ bericht aangepast op 10 maart 2013 - 19:59 ]


    Dont say why me, say try me

    Ja, maar ik voelde me zo opdringerig overkomen x''D


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Jongen of meisje? Whatever's needed


    Bowties were never Cooler

    Mag jezelf weten


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Willen jullie rollen zo snel mogenlijk invullen?? Ik wil morgen avond/middag al beginnen....


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Rol: kandidaat
    Naam: Lars Losey
    Leeftijd: 19 –geboren op 3 december, om twee voor acht ‘s morgens-
    Uiterlijk:




    Lars heeft lichtbruine haren, die in de winter donkerbruin zijn. Hij laat ze nooit te kort knippen, omdat dat hem niet staat. Zijn ogen zijn donkerbruin en er lijkt soms een grijze gloed overheen te zitten. Hij is 1.87 lang.
    Dave Days
    Innerlijk:
    Lars is een erg rustige jongen, heel rustig zelfs. Hij praat heel weinig en eigenlijk alleen als hij antwoord moet geven. Dit komt omdat hij vaak bang is dat hij iets onnodigs of doms zegt. Zijn vader sloeg hem en zijn echte zusje vaak als ze iets verkeerds zeiden. Hier heeft hij waarschijnlijk een trauma aan over gehouden. Hij is vaak ook erg afwezig, omdat hij vaak ene beetje in gedachte verzonken raakt. Op dat moment ziet of hoort hij niets meer en heeft hij zich echt afgesloten. Hij vindt het erg moeilijk om zich in andere te verplaatsen en kan er niet goed tegen als mensen verdrietig zijn omdat hij geen idee heeft hoe hij er mee om moet gaan. Hij is erg standvastig en zal zijn mening altijd verdedigen in plaats van veranderen. Hij heeft het erg snel warm en ook erg snel koud. Dit is het enige wat erg veranderlijk aan hem is. Dit komt omdat hij vaak moe is, gewoonweg omdat hij niet genoeg slaapt en dan heb je het sneller koud. Tegen te hoge temperaturen kan hij sowieso niet. Hij is heel erg lui. Als iets niet moet doet hij het ook niet. Als iets wel moet doet hij het meestal, maar alleen als het echt belangrijk is. Hij houdt er niet van om voor de gek gehouden te worden en kan soms vrij snel geïrriteerd zijn.
    Extra: Lars heeft twee stiefzusjes die ook auditie deden, helaas zijn die niet door. Zijn vriendin heeft het uitgemaakt omdat hij wel door was en zijn niet. Zijn ouders zijn gescheiden en hij woont bij zijn moeder, samen met zijn zusje. Hij heeft een bril.
    Bij wie in het team?: Waar plaatst is^^


    Hij is zo wel af^^ Nu ben ik enthousiast. Kan niet wachten om te beginnen. Alleen ik ben morgen jarig, dus zal misschien iets minder reageren.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2013 - 20:32 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Alvast gefeliciteerd!! Als alle rollen vanavond al zijn ingevuld kunnen we mischien vanavond al beginnen


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Curlies schreef:
    Rol: Kandidate
    Naam: Mackenzie Lou Arretez
    Leeftijd: 18, geboren op 19-4-1994
    Uiterlijk:


    Mackenzie heeft lang blond haar en helderblauwe ogen. Ze is best wel klein, ongeveer 1.68, maar draagt nooit hakken. Haar stijl is casual en houdt niet van korte rokken. Ze heeft soms haar bril op, maar ze draagt het liefst gewoon haar lenzen.
    Innerlijk: Mackenzie is streng voor haarzelf en wilt dan ook het beste voor zichzelf hebben, nadat haar ouders zijn gestorven, wilde ze meer pit in haar leven en veranderde ze het drastisch. De overlijden van haar ouders was een grote klap voor haar en ze kon er moeilijk overheen komen, ze kon alleen troost vinden bij haar broer, die nu in Amerika is voor een film. Ze wilt nu zelf ook iets met de 'showbusiness' doen en besloot om aan X-Factor mee te doen.
    Na het overlijden veranderde ze in een agressieve jongedame, alle aanvallen gaan vanzelf. De stemmingswisselingen had ze allang.
    Extra: Mackenzie's stem is zuiver en sterk. Ze kan piano en gitaar spelen.
    Bij wie in het team?: Zayn voor de verandering...


    Klaar:Y)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Er zijn teveel Zayn s dat word dus loten ik wil ook Bij Zayn dus dat word ook geloten....


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    DamnBieber schreef:
    Er zijn teveel Zayn s dat word dus loten ik wil ook Bij Zayn dus dat word ook geloten....


    Misschien is het handig als Brooke Sidestap het zelf doet?


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Rol: Kanidaat
    Naam: Mickey Smith
    Leeftijd: 17 (29-feb-1996)
    Uiterlijk: Hetzelfde als zijn tweelingbroer, maar zonder tatoos of piercings.
    Innerlijk: komt
    Extra: Hij doet meedeels als verrassing voor zijn broer en deels om hun verschillen te kunnen benadrukken

    Ik maak hem later af, goed?


    Bowties were never Cooler


    [ bericht aangepast op 10 maart 2013 - 20:56 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,


    [ bericht aangepast op 10 maart 2013 - 21:07 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik had ook wel willen loten hoor... Als het zonodig een onpartijdig iemand moet zijn

    @damnbieber: bedankt.

    En ik had gewoon een vraagje; waar beginnen we?

    [ bericht aangepast op 10 maart 2013 - 21:01 ]


    We've lived in the shadows for far too long.