• De stelling van deze week luidt:
    Over 20 jaar zijn gehoorapparaten net zo trendy als de mobiele telefoon op dit moment

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Olive

    Gehehe xD Wat een grappige stelling.
    Ja, ik zeg gewoon ja! Wie weet wat ze dan weer hebben verzonnen en het kan best zijn dat iedereen dan opeens massaal een gehoorapparaat wil hebben. De tijd zal het leren! Haha. :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Gehoorapparaten zijn klotedingen, ik hoop dat ze niet in de mode komen. Anders zou ik een trendsetter zijn fzoiets.


    SLOAN.

    Gezien hoe onzorgvuldig sommige jongeren met hun gehoor omgaan, zou dat zomaar kunnen.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ik denk niet dat ze trendy worden, maar ze zulen wel veel meer gebruikt worden als je ziet hor slecht jongeren met hun gehoor omgaan. De muziek in discotheken staat een stuk harder dan vroeger. En die oortjes en ipods zijn ook hardstikke slecht!


    Brave like a cheetah ~ Dorothy & Manila

    Als iedereen zo doorgaat met zijn gehoor verpesten wel.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Don't get the relation between those things. Maar nee, ik denk niet dat gehoorapparaten trendy zullen worden.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2013 - 9:43 ]


    Bad decisions make good stories.

    Ik denk niet dat ze ooit trendy zullen worden. Maar ik denk wel dat over 20 jaar veel mensen er een zullen hebben.


    We should kiss the girls that we wanna kiss

    Niet trendy, wel meer gebruikt.


    4:21 ''We'll be alright''

    Ik denk niet dat het trendy wordt, ik denk wel dat je ze veel vaker gaat zien. Ik begrijp niet hoe mensen hun oren zo kunnen beschadigen. Ik probeer zo goed met mijn oren om te gaan om persoonlijke redenen. Oortjes zijn niet per se slecht als je het volume gewoon laag houdt, maar sommigen geven een flinke draai aan de volumeknop.


    Chasing goals.

    CLIFFORD schreef:
    Niet trendy, wel meer gebruikt.

    De stellingen worden de laatste tijd weer belachelijker en belachelijker.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    CLIFFORD schreef:
    Niet trendy, wel meer gebruikt.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    CLIFFORD schreef:
    Niet trendy, wel meer gebruikt.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    CLIFFORD schreef:
    Niet trendy, wel meer gebruikt.


    Chaos is a ladder.

    Er is we een mogelijheid, mensen dragen nu al fake-brillen, dus waarom geen fake-gehoorapparaten?En als je kijkt naar hoeveel kinderen gehoorschade zullen hebben door de luide muziek tegenwoordig....