• De stelling van deze week luidt:
    Over 20 jaar zijn gehoorapparaten net zo trendy als de mobiele telefoon op dit moment

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Olive

    Oh, ik geloof zeker dat ze dan inmiddels iets heel kleins en stoers ontwikkeld hebben. Heb ook een voorbeeld; 4 jaar terug was het dragen van een beugel alles behalve 'cool', nu ken ik een meisje van 10 die niks liever wil dan en beugel, omdat ze het zo mooi vind!


    You are beautiful, you are love.

    CLIFFORD schreef:
    Niet trendy, wel meer gebruikt.


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Hmm. Ik twijfel.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Uh, is die stelling niet meer cynisch bedoeld?
    Volgens mij zal het inderdaad enorm nodig zijn, maar gezien ik de nieuwste trends nu niet volg qua festivals en fuiven, zal ik die binnen 20 jaar ook maar overslaan...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    I hope so,
    Dan ga ik nu weer verder met net iets te veel en net iets te hard muziek luisteren (doeg)


    ©1998

    haha, geen flauw idee, in elk geval veel meer gebruikt denk ik.


    L’amor che move il sole e l’altre stelle.

    Ik denk dat ze tegen die tijd wel een apparaatje op het gehoororgaan kunnen zetten, zodat je niet
    eens dat apparaat ziet. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Hahah LOL ik zou me echt stoer voelen als dat gebeurt! dan voel ik me niet zo raar als mensen mijn hoorapparaten zien! ^^


    The Definition of Insanity

    Skynight schreef:
    Er is we een mogelijheid, mensen dragen nu al fake-brillen, dus waarom geen fake-gehoorapparaten?En als je kijkt naar hoeveel kinderen gehoorschade zullen hebben door de luide muziek tegenwoordig....


    Ik vind aan de ene kant eigenlijk wel dat er een verschil is tussen fake-brillen en fake-gehoorapparaten. Het zou zomaar kunnen dat ze veel vaker gebruikt worden. Maar aan andere kant, een paar jaar geleden zou je waarschijnlijk als je zei dat over een paar jaar brillen hip zijn heel raar aangekeken worden.
    Dus het zou zomaar kunnen...


    "Hercules, huh? That guy was like the Starbucks of Ancient Greece. Everywhere you turn - there he is." - Percy Jackson

    Wat....


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Michonne schreef:
    Ik ben het er mee eens. Zo raar is deze stelling nog niet eens.
    Het feit dat tegenwoordig iedereen overleeft en iedereen zijn best doet om te leven, zorgt ervoor dat het DNA van mensen niet meer zo is als vroeger. Niet alleen de sterken overleven nog, iedereen overleeft. Op het moment kan je dat zien aan brildragers, dat word meer en meer, niet alleen als je ouders word, maar al vanaf de geboorte. Brillen zijn nu in, hetzelfde gaat gebeuren met slechthorende mensen, het DNA word slechter en slechter, er zullen meer slechthorende komen en meer gehoorapparaten worden ontwikkeld voor jongeren. Als je ziet wat die dingen tegenwoordig al kunnen, zal het nog veel mooier worden.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Trendy worden denk ik niet. Maar ik ben er wel van overtuigd dat ze later meer gebruikt zullen worden dan nu, alhoewel ze nu ook heel veel doen om je oren te beschermen, zoals oorstopjes uitdelen op concerten en festivals.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Hahah over 20 jaar zijn de gehoor apareaten zo klein dat je ze niet meer ziet!


    You people laugh because I'm different I laugh because they are all the same

    Anarose schreef:
    Don't get the relation between those things. Maar nee, ik denk niet dat gehoorapparaten trendy zullen worden.


    --

    Mensen luisteren zoveel luide muziek, het zou me nauwelijks verbazen.

    Dat betekent niet dat ik erop hoop: het tegendeel.


    Tijd voor koffie.