• De stelling van deze week luidt:
    Over 20 jaar zijn gehoorapparaten net zo trendy als de mobiele telefoon op dit moment

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Olive

    ???


    quidquid excusatio prandium pro

    Passerby schreef:
    De stellingen worden de laatste tijd weer belachelijker en belachelijker.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ben het er mee eens. Zo raar is deze stelling nog niet eens.
    Het feit dat tegenwoordig iedereen overleeft en iedereen zijn best doet om te leven, zorgt ervoor dat het DNA van mensen niet meer zo is als vroeger. Niet alleen de sterken overleven nog, iedereen overleeft. Op het moment kan je dat zien aan brildragers, dat word meer en meer, niet alleen als je ouders word, maar al vanaf de geboorte. Brillen zijn nu in, hetzelfde gaat gebeuren met slechthorende mensen, het DNA word slechter en slechter, er zullen meer slechthorende komen en meer gehoorapparaten worden ontwikkeld voor jongeren. Als je ziet wat die dingen tegenwoordig al kunnen, zal het nog veel mooier worden.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2013 - 14:05 ]


    Your make-up is terrible

    Passerby schreef:
    De stellingen worden de laatste tijd weer belachelijker en belachelijker.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    gnehhahahhahhahahhahhaahhahahahahahahahhahahah


    There's nothing wrong with you, there's a lot wrong with the world where you live in!

    CLIFFORD schreef:
    Niet trendy, wel meer gebruikt.


    Nypmh > Yaspis

    Gezien de hoeveelheid mensen die hun muziek overduidelijk te hard luistert of al een gehoorbeschadiging heeft, zullen er in de toekomst zeker meer gehoorapparaten komen en gedragen worden. Of je het trendy kan noemen.. ik denk het niet. Het lijkt me eerder vrij beschamend als je zoiets hebt, het geeft toch toe dat je in je jeugd onzorgvuldig en onverstandig bent omgegaan met je gehoor. Niet iets om trots op te zijn, en dan ook zeker niet trendy.


    Love isn't just something you take, it's given.

    Ratatouille schreef:
    Gezien de hoeveelheid mensen die hun muziek overduidelijk te hard luistert of al een gehoorbeschadiging heeft, zullen er in de toekomst zeker meer gehoorapparaten komen en gedragen worden. Of je het trendy kan noemen.. ik denk het niet. Het lijkt me eerder vrij beschamend als je zoiets hebt, het geeft toch toe dat je in je jeugd onzorgvuldig en onverstandig bent omgegaan met je gehoor. Niet iets om trots op te zijn, en dan ook zeker niet trendy.


    Nou, dat vind ik nogal kort door de bocht en een hele erge vooroordeel eigenlijk. Weet je hoeveel mensen er geboren worden met gehoor afwijkingen? Dan kan je niet meteen zeggen dat iemand in zijn jeugd onzorgvuldig en onverstandig is omgegaan met hun gehoor, met zulke dingen zorg je ervoor dat kinderen die ermee geboren zijn, zich ervoor schamen en het niet willen dragen. Thank you society.


    Your make-up is terrible

    CLIFFORD schreef:
    Niet trendy, wel meer gebruikt.


    •*• Lululu •*•

    Hoewel ze veel vaker gebruikt zullen worden, zie ik niet hoe die dingen 'trendy' gaan worden.


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    ¿Què?


    i put the fun in funeral

    Sasquatch schreef:
    Als iedereen zo doorgaat met zijn gehoor verpesten wel.


    26 - 02 - '16

    Never.....

    Haha dat zou best kunnen maar dan zit er vast ook Handsfree calling in :D


    Let it echo from the wall to your ear.. and tell me your greatest fears!

    CLIFFORD schreef:
    Niet trendy, wel meer gebruikt.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."