• De stelling van deze week luidt:
    Over 20 jaar zijn gehoorapparaten net zo trendy als de mobiele telefoon op dit moment

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Olive

    hahahah het zou me niks verbazen xD


    Spijt Is Verstand Dat Te Laat Gekomen Is.

    Hopelijk niet!


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Wel een grappige stelling, maar ik denk dat er idd over 20 jaar de meeste jongeren een gehoorapparaat hebben. :)

    Zou best kunnen! Met al die harde muziek enzo..
    Misschien kunnen ze ook wel hetzelfde als bijv. een Iphone over 20 jaar!

    Skynight schreef:
    Er is we een mogelijheid, mensen dragen nu al fake-brillen, dus waarom geen fake-gehoorapparaten?En als je kijkt naar hoeveel kinderen gehoorschade zullen hebben door de luide muziek tegenwoordig....


    There are two types of people. The bitches and the fake bitches. Know the difference.

    Ik denk persoonlijk dat het wel noodzakelijk gaat zijn als je ziet hoeveel jongeren nu al last hebben met hun gehoor.
    Ik hoop alleen niet dat het een rage wordt, want het zou echt erg raar zijn.


    not to spoil the ending, but everything is going to be okay —

    Hmm, ja als iedereen zijn gehoor zo blijft verpesten zullen gehoorapparaten inderdaad een stuk populairder worden. Maar ik denk niet dat ze echt trendy worden, en al helemaal niet zo trendy als mobiele telefoons. Dus niet trendy, maar wel meer gebruikt.


    Reality's overrated.

    Madonna schreef:
    Gezien hoe onzorgvuldig sommige jongeren met hun gehoor omgaan, zou dat zomaar kunnen.


    “Things never happen the same way twice.”

    CLIFFORD schreef:
    Niet trendy, wel meer gebruikt.


    Exact wat ik dacht te zeggen! ^^


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik denk het niet.. Gehoor apparaten zijn heel moeilijk te gebruiken, misschien dat ze dan wel een betere variant er op hebben uitgevonden dat het voor iedereen makkelijk te gebruiken is.


    ~

    NJHoran schreef:
    Ik denk het niet.. Gehoor apparaten zijn heel moeilijk te gebruiken, misschien dat ze dan wel een betere variant er op hebben uitgevonden dat het voor iedereen makkelijk te gebruiken is.


    Moeilijk te gebruiken? o.o Volgens mij heb jij geen idee waar je het over hebt.


    Your make-up is terrible

    Eens! Haha, mijn moeder zegt als ik zo door ga dat ik straks permanente ipods heb, aka gehoorapparaten.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    iedereen zegt: 'niet trendy, wel meer gebruikt' maar is het niet zo dat wanneer er iets veel nodig isof gebruikt wordt, producenten er geld in gaan zien het cool te maken? ik denk persoonlijk dat het heel goed zou kunnen, je weet hoe mensen zijn..


    Xanh ---> Zeleni

    Ik denk meer dat ze misschien trendy gaan worden als die fake-brillen, waar ik me een beetje aan erger.


    Nypmh > Yaspis

    Het zou wel grappig zijn, jonge mensen/kinderen schamen zich dan denk ik ook minder omdat iedereen er dan mee loopt haha.
    Maar lijkt me wel onmogeljk, alsof iedereen over 20 jaar ineens last van zijn/haar oren heeft en met zon ding loopt..