• De Opheilia torende trots boven alle boten in de haven uit. Alle mensen hadden zich rond haar verzameld, klaar om te vertrekken voor een reis naar de Caraïben. De reis duurde een paar weken en toen alle passagiers terug aan wal komen, was de wereld helemaal veranderd.
    Het grootste deel van de populatie bestaat uit zombies - ook wel Walkers genoemd. Alles is chaotisch en mensen vertonen zich zelden. Bijna niemand gaat alleen over straat, vooral 's nachts niet.

    De passagiers van de Opheilia besluiten aan boord te blijven van het grote cruiseschip. Hoewel het schip niet meer uit kan varen - er is geen benzine meer - lijkt dat de veiligste plek. De voedselvoorraad slinkt snel en de groep wordt steeds kleiner door mensen die ouder worden en sterven, zelfmoord plegen of verhongeren. Op het schip zwerven hier en daar zombies rond: vergeten mensen die nooit teruggevonden zijn toen ze stierven. Het is uiterst gevaarlijk om alleen aan wal te gaan, dus dat gebeurt ook enkel wanneer nodig.
    Daarbij komt ook nog eens dat er steeds meer ruzie ontstaat binnen de groep.
    Zal de groep uit elkaar vallen door ruzies? Of zullen ze allemaal in leven te blijven als ze samenwerken?




    Groepsleden (houdt mannen en vrouwen een beetje gelijk):
    - Rebecca Morgan ~ Tarsus
    - Rowan Ava Carter ~ Michonne
    - Jessalyn Hope ~ Michonne
    - Daryl Dixon ~ Apocalyptic
    - Ryan Dawnstar ~ Tarsus

    Personage:
    Naam:
    Leeftijd: (Alle leeftijden zijn toegelaten)
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Wapen:
    Extra's:
    Familieleden: (mag onderling besproken worden)

    Links:
    ~ Speeltopic
    ~ Rollentopic

    Regels:
    - Minimaal 8 regels schrijven
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Liefde tussen mensen mag, maar houdt het realistisch.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ en schelden mag, maar niet OOC
    - Geen personages van anderen besturen.
    - Geen personage's doden zonder toestemming van die persoon
    - Alleen Ortelius maakt topics aan
    - Melden als je je nickname veranderd

    [ bericht aangepast op 30 maart 2013 - 19:41 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Not without a fight, missy. D:


    ars moriendi

    Of course (:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Wel, in zijn slaap hehe.


    Your make-up is terrible

    Je hebt 35000 posts 8D


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Wauw omg hahahaha. Ik merk het altijd pas op als het te laat is. (cat)


    Your make-up is terrible

    Nou, nu niet meer dus :'D


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ghehe.
    Ik kan stiekem niet wachten om Rowan Rick te laten vermoorden, iemand anders de schuld te geven en de reactie van Daryl te zien. (cat) Ik vraag me af wat hij zou doen als hij erachter kwam dat Rowan het gedaan heeft.


    Your make-up is terrible

    Dat wil ik ook wel weten c:
    Maar ik ben eigenlijk al benieuwd wat er gaat gebeuren als die twee met Rebecca gaan jagen :'D


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ja, omg. D: Ik denk dat Rowan gaat panikeren als ze hoort dat die samen weg zijn.


    Your make-up is terrible

    Ja, eigenlijk wel :'D
    Trouwens, ik kan Ryan naar Rowan of Jess sturen als je wil.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Oh, dat is ook goed. 8D Ik weet voor de rest toch even niets voor ze.


    Your make-up is terrible

    Goed. Naar wie? En wie is waar?


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Uh, ik denk dat Jess het handigst is, die is beneden bij de bar. Rowan zit toch lekker in bad haha, dat zou een beetje awkward worden denk ik.


    Your make-up is terrible

    Okay, Ryan komt eraan. :'D


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Tarsus schreef:
    Of course (:

    Michonne schreef:
    Wel, in zijn slaap hehe.


    ars moriendi