• De Opheilia torende trots boven alle boten in de haven uit. Alle mensen hadden zich rond haar verzameld, klaar om te vertrekken voor een reis naar de Caraïben. De reis duurde een paar weken en toen alle passagiers terug aan wal komen, was de wereld helemaal veranderd.
    Het grootste deel van de populatie bestaat uit zombies - ook wel Walkers genoemd. Alles is chaotisch en mensen vertonen zich zelden. Bijna niemand gaat alleen over straat, vooral 's nachts niet.

    De passagiers van de Opheilia besluiten aan boord te blijven van het grote cruiseschip. Hoewel het schip niet meer uit kan varen - er is geen benzine meer - lijkt dat de veiligste plek. De voedselvoorraad slinkt snel en de groep wordt steeds kleiner door mensen die ouder worden en sterven, zelfmoord plegen of verhongeren. Op het schip zwerven hier en daar zombies rond: vergeten mensen die nooit teruggevonden zijn toen ze stierven. Het is uiterst gevaarlijk om alleen aan wal te gaan, dus dat gebeurt ook enkel wanneer nodig.
    Daarbij komt ook nog eens dat er steeds meer ruzie ontstaat binnen de groep.
    Zal de groep uit elkaar vallen door ruzies? Of zullen ze allemaal in leven te blijven als ze samenwerken?




    Groepsleden (houdt mannen en vrouwen een beetje gelijk):
    - Rebecca Morgan ~ Tarsus
    - Rowan Ava Carter ~ Michonne
    - Jessalyn Hope ~ Michonne
    - Daryl Dixon ~ Apocalyptic
    - Ryan Dawnstar ~ Tarsus

    Personage:
    Naam:
    Leeftijd: (Alle leeftijden zijn toegelaten)
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Wapen:
    Extra's:
    Familieleden: (mag onderling besproken worden)

    Links:
    ~ Speeltopic
    ~ Rollentopic

    Regels:
    - Minimaal 8 regels schrijven
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Liefde tussen mensen mag, maar houdt het realistisch.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ en schelden mag, maar niet OOC
    - Geen personages van anderen besturen.
    - Geen personage's doden zonder toestemming van die persoon
    - Alleen Ortelius maakt topics aan
    - Melden als je je nickname veranderd

    [ bericht aangepast op 30 maart 2013 - 19:41 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ik post nog even niets met Jess en Rowan, ik weet nog niets.


    Your make-up is terrible

    Haha, oke, ik wilde je even de ruimte geven. Dan weet ik dat!


    ars moriendi

    Tarsus schreef:
    Ik heb ook gekeken, maar het was in het Duits en ik snap eerlijk gezegd niet meer van voetbal dan dat je de bal in de goal moet schoppen :'D

    Heb je het gezien ja? Want ik heb het moeten streamen via internet, ugh D: En haha, tsja, clubwebstrijden zijn het leukste als je naar je eigen clubje kijkt, de club die je al tijden volgt (: . En als je van voetbal houd, ofcurs, haha.
    Michonne schreef:
    (...)

    Wauw, goedzo!

    Haha, ja, het maakte mijn avond wel :'D. Geeft me een goed gevoel over de Champions League clash van dinsdag..!


    ars moriendi

    Ja, mijn vaders was aan het kijken op een of andere Duitse zender. Maar ik kon niet echt volgens want ik verstond er niet veel van :')


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Tarsus schreef:
    Ja, mijn vaders was aan het kijken op een of andere Duitse zender. Maar ik kon niet echt volgens want ik verstond er niet veel van :')

    Fuuu, zo hatelijk, wij hebben al die zenders niet. D: En je vader krijgt een koekje van mij. Duits voetbal is het beste voetbal. :Y)


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Fuuu, zo hatelijk, wij hebben al die zenders niet. D: En je vader krijgt een koekje van mij. Duits voetbal is het beste voetbal. :Y)


    Hier wordt alles gevolgd van voetbal, wij keken daarnet een film op tv dus zat mijn vader achter de computer alles elke keer te bekijken. (cat) Het is wel irritant want als ik TWD en mijn moeder willen kijken (en vroeger met andere series), kan het weer niet omdat ze voetbal moeten zien.


    Your make-up is terrible

    Ik weet niet waar jij woont, maar in België krijgt je zelfs Italiaanse zenders. Ik zal hem zijn koekje geven. Ik weet eigenlijk niet eens van wij hij fan is, volgens mij volgt hij zowat alles.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Pff, ik heb een keer alles afgezocht, maar onze antieke tv hier in mijn ouderlijk huis heeft echt 1 Duitse zender en die zendt niks uit.. D: FML.

    En haha, kan me voorstellen dat dat irritant is. Ik ben de enige die voetbal en TWD kijkt bij ons thuis, dus ik vind altijd wel een manier om die twee dingen te combineren :'D _O_


    ars moriendi

    Dat bromance. :')


    Damn, ik wil Rick niet dood, hij is gewoon Daryl's broertje. :'3


    ars moriendi

    Awh. D: Ze zijn ook leuk samen, maar, maar... D:


    Your make-up is terrible

    Kill Rick :Y)


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Michonne schreef:
    Awh. D: Ze zijn ook leuk samen, maar, maar... D:

    Tarsus schreef:
    Kill Rick :Y)


    ars moriendi

    Sorry, but I never liked him D:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Tarsus schreef:
    Sorry, but I never liked him D:

    But.. but.. I do.. :c


    ars moriendi


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov