• De Opheilia torende trots boven alle boten in de haven uit. Alle mensen hadden zich rond haar verzameld, klaar om te vertrekken voor een reis naar de Caraïben. De reis duurde een paar weken en toen alle passagiers terug aan wal komen, was de wereld helemaal veranderd.
    Het grootste deel van de populatie bestaat uit zombies - ook wel Walkers genoemd. Alles is chaotisch en mensen vertonen zich zelden. Bijna niemand gaat alleen over straat, vooral 's nachts niet.

    De passagiers van de Opheilia besluiten aan boord te blijven van het grote cruiseschip. Hoewel het schip niet meer uit kan varen - er is geen benzine meer - lijkt dat de veiligste plek. De voedselvoorraad slinkt snel en de groep wordt steeds kleiner door mensen die ouder worden en sterven, zelfmoord plegen of verhongeren. Op het schip zwerven hier en daar zombies rond: vergeten mensen die nooit teruggevonden zijn toen ze stierven. Het is uiterst gevaarlijk om alleen aan wal te gaan, dus dat gebeurt ook enkel wanneer nodig.
    Daarbij komt ook nog eens dat er steeds meer ruzie ontstaat binnen de groep.
    Zal de groep uit elkaar vallen door ruzies? Of zullen ze allemaal in leven te blijven als ze samenwerken?




    Groepsleden (houdt mannen en vrouwen een beetje gelijk):
    - Rebecca Morgan ~ Tarsus
    - Rowan Ava Carter ~ Michonne
    - Jessalyn Hope ~ Michonne
    - Daryl Dixon ~ Apocalyptic
    - Ryan Dawnstar ~ Tarsus

    Personage:
    Naam:
    Leeftijd: (Alle leeftijden zijn toegelaten)
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Wapen:
    Extra's:
    Familieleden: (mag onderling besproken worden)

    Links:
    ~ Speeltopic
    ~ Rollentopic

    Regels:
    - Minimaal 8 regels schrijven
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Liefde tussen mensen mag, maar houdt het realistisch.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ en schelden mag, maar niet OOC
    - Geen personages van anderen besturen.
    - Geen personage's doden zonder toestemming van die persoon
    - Alleen Ortelius maakt topics aan
    - Melden als je je nickname veranderd

    [ bericht aangepast op 30 maart 2013 - 19:41 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ja, dan kom ik wel terug met zijn helm en koekjes en join ik jullie in mijn eentje. :'D Of we gebruiken 50 als brandhout...


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    Ja, dan kom ik wel terug met zijn helm en koekjes en join ik jullie in mijn eentje. :'D Of we gebruiken 50 als brandhout...

    -out- xD Maar al dat zilver en metaal in zijn bek en om zijn nek brandt niet zo lekker, dat moeten we er eerst even afhalen.


    ars moriendi

    Lol, whut? :'D Ach ja, why not?


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    -out- xD Maar al dat zilver en metaal in zijn bek en om zijn nek brandt niet zo lekker, dat moeten we er eerst even afhalen.


    We kunnen het omsmelten tot wapens!


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    We kunnen het omsmelten tot wapens!

    Jaaa, en anders kun je Jack Sparrow er wel blij mee maken met al zijn sieraden en zilverzucht. :'D

    Vind het trouwens jammer dat Dead Island niet zo hard loopt als Boat of Doom. Dat is ook wel logisch omdat we met veel meer mensen te maken hebben daar, maar toch. Ik vind het zo leuk om met Manu te RPG'en. :'D


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Jaaa, en anders kun je Jack Sparrow er wel blij mee maken met al zijn sieraden en zilverzucht. :'D

    Vind het trouwens jammer dat Dead Island niet zo hard loopt als Boat of Doom. Dat is ook wel logisch omdat we met veel meer mensen te maken hebben daar, maar toch. Ik vind het zo leuk om met Manu te RPG'en. :'D


    Hm, denk je dat hij mij zou willen joinen in ruil voor al die sieraden? -wbw-

    Jua, vind ik ook jammer, op het moment vind ik hem echt leuk hahaha. Het is weer eens heel iets anders, maar wel geinig. Ach, het komt wel hoop ik.


    Your make-up is terrible

    Niet iedereen schrijft zo snel daar, daarmee denk ik.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Nee, Jack is van ons! :c Hij is veel te gezellig met zijn rum, die wil ik niet kwijt!

    En ja, ik ben misschien zelf te fanatiek, haha. :'D Vind zowel deze als die RPG gewoon zo leuk. Schrijven in het algemeen. (:


    ars moriendi

    Jack blijft gewoon omdat Dexter hem anders gaat vermoorden. (cat)
    Nou, ik vind het niet erg dat je zo fanatiek bent hoor. Dat is juist leuk.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Tarsus schreef:
    Jack blijft gewoon omdat Dexter hem anders gaat vermoorden. (cat)
    Nou, ik vind het niet erg dat je zo fanatiek bent hoor. Dat is juist leuk.

    Hihi, mooi! (: Ben ook heel blij dat jullie gewoon actief blijven posten. Ik heb altijd zoiets van; waarom meld je je aan bij een RPG als je er 2 x in post en dan wegblijft?


    ars moriendi

    Nou, ik blijf meestal wel in RPG's maar deze is voor mij toch wel een uitzondering omdat ik gewoon normaal blijf posten. (cat) Ik heb heel vaak dat ik een RPG in mijn tabbladen laat staan en dan soms een week of langer wacht met antwoorden, haha.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    Nou, ik blijf meestal wel in RPG's maar deze is voor mij toch wel een uitzondering omdat ik gewoon normaal blijf posten. (cat) Ik heb heel vaak dat ik een RPG in mijn tabbladen laat staan en dan soms een week of langer wacht met antwoorden, haha.

    Aah zo (: Nou het ligt ook aan de andere mensen, of die regelmatig posten. Als zij dat niet doen, bloedt zoiets al gauw dood.


    ars moriendi

    Soms wacht ik ook wel een dagje, vooral als ik geen zin heb :'D


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Tarsus schreef:
    Soms wacht ik ook wel een dagje, vooral als ik geen zin heb :'D


    Ja, dat heb ik hier wel eens gehad, maar dan ben ik gewoon te lui om te typen. Bij andere dingen wacht ik echt soms 2/3 weken haha.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Ja, dat heb ik hier wel eens gehad, maar dan ben ik gewoon te lui om te typen. Bij andere dingen wacht ik echt soms 2/3 weken haha.

    Aaach, zolang je maar met Marie, Jess en Rowan blijft posten ben ik een blije RPG'er. :') _O_


    ars moriendi