• De Opheilia torende trots boven alle boten in de haven uit. Alle mensen hadden zich rond haar verzameld, klaar om te vertrekken voor een reis naar de Caraïben. De reis duurde een paar weken en toen alle passagiers terug aan wal komen, was de wereld helemaal veranderd.
    Het grootste deel van de populatie bestaat uit zombies - ook wel Walkers genoemd. Alles is chaotisch en mensen vertonen zich zelden. Bijna niemand gaat alleen over straat, vooral 's nachts niet.

    De passagiers van de Opheilia besluiten aan boord te blijven van het grote cruiseschip. Hoewel het schip niet meer uit kan varen - er is geen benzine meer - lijkt dat de veiligste plek. De voedselvoorraad slinkt snel en de groep wordt steeds kleiner door mensen die ouder worden en sterven, zelfmoord plegen of verhongeren. Op het schip zwerven hier en daar zombies rond: vergeten mensen die nooit teruggevonden zijn toen ze stierven. Het is uiterst gevaarlijk om alleen aan wal te gaan, dus dat gebeurt ook enkel wanneer nodig.
    Daarbij komt ook nog eens dat er steeds meer ruzie ontstaat binnen de groep.
    Zal de groep uit elkaar vallen door ruzies? Of zullen ze allemaal in leven te blijven als ze samenwerken?




    Groepsleden (houdt mannen en vrouwen een beetje gelijk):
    - Rebecca Morgan ~ Tarsus
    - Rowan Ava Carter ~ Michonne
    - Jessalyn Hope ~ Michonne
    - Daryl Dixon ~ Apocalyptic
    - Ryan Dawnstar ~ Tarsus

    Personage:
    Naam:
    Leeftijd: (Alle leeftijden zijn toegelaten)
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Wapen:
    Extra's:
    Familieleden: (mag onderling besproken worden)

    Links:
    ~ Speeltopic
    ~ Rollentopic

    Regels:
    - Minimaal 8 regels schrijven
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Liefde tussen mensen mag, maar houdt het realistisch.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ en schelden mag, maar niet OOC
    - Geen personages van anderen besturen.
    - Geen personage's doden zonder toestemming van die persoon
    - Alleen Ortelius maakt topics aan
    - Melden als je je nickname veranderd

    [ bericht aangepast op 30 maart 2013 - 19:41 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Michonne schreef:
    (...)
    sldkfjgnfg no, no, no you can't do that, you can't say that!

    Hehe, al die macht.. :Y)

    Ohh, ik kan bijna niet wachten tot onze Ricktator op dat schip rondloopt. _O_


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Hehe, al die macht.. :Y)

    Ohh, ik kan bijna niet wachten tot onze Ricktator op dat schip rondloopt. _O_


    Ik hoop maar dat Rowan dit level van sanity kan behouden dan. :x


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Ik hoop maar dat Rowan dit level van sanity kan behouden dan. :x

    Haha, ik ook. En dat er niemand afgemaakt wordt verder. Al wil ik nog altijd Nathan dood hebben, sorry Rebecca. :x


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Haha, ik ook. En dat er niemand afgemaakt wordt verder. Al wil ik nog altijd Nathan dood hebben, sorry Rebecca. :x


    Haha, die gaat hem never nooit meer vergeven.
    Rick is waarschijnlijk de enige die na verloop van tijd afgemaakt wordt hehe.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Haha, die gaat hem never nooit meer vergeven.
    Rick is waarschijnlijk de enige die na verloop van tijd afgemaakt wordt hehe.

    Dat gaat Daryl niet leuk vinden.. :/ Dan denk ik dat er meer dooien gaan vallen. _O_


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Dat gaat Daryl niet leuk vinden.. :/ Dan denk ik dat er meer dooien gaan vallen. _O_


    Dat wordt nog een hele oorlog op het schip hahaha.


    Your make-up is terrible

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Haha, ik ook. En dat er niemand afgemaakt wordt verder. Al wil ik nog altijd Nathan dood hebben, sorry Rebecca. :x


    Van mij mag je, hoor. Al denk ik dat Rebecca dan depressief gaat worden of zo :'D

    [ bericht aangepast op 22 maart 2013 - 7:11 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ik heb echt geen idee wat ik nu met Rebecca aan moet vangen. Aan de ene kant wil ik ze kennis laten maken met Daryls groep, maar aan de andere kant (als ik me inleef) is ze daar volgens mijn gewoon te koppig voor.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Tarsus schreef:
    Ik heb echt geen idee wat ik nu met Rebecca aan moet vangen. Aan de ene kant wil ik ze kennis laten maken met Daryls groep, maar aan de andere kant (als ik me inleef) is ze daar volgens mijn gewoon te koppig voor.


    Dan doet ze het vanaf een afstandje zodat niemand haar ziet. 8D


    Your make-up is terrible

    .. of ze loopt iemand tegen het lijf en ze moet wel? (:


    ars moriendi

    Hmm, kan allebei. Ik ga haar in ieder geval al uit haar kamer laten komen, want daar is ook niets aan...


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Lol. Beefcake. Gotta love it. :')


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Tarsus schreef:
    Lol. Beefcake. Gotta love it. :')

    Daryl vond het niet leuk toen hij hem en Rowan zag rollen op het strand en heeft nu dus voor zichzelf besloten dat hij hem nu al niet mag, al hebben ze nog geen woord gewisseld. :')

    [ bericht aangepast op 24 maart 2013 - 21:25 ]


    ars moriendi

    Ahah. Ik vind jou taalgebruik gewoon zo geniaal als je met Daryl post. :Y)


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Hahaha, thankyou, I do my best! :Y)


    ars moriendi