• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben maar twee uur per dag internet, meer niet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten. Ze mogen maar twee uur per dag buiten zijn in verband met boodschappen, maar ook gewoon om wat te doen om elkaar beter te leren kennen.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Catford
    Liam Payne - songwriter - Blog
    Louis Tomlinson - songwriter - Jolene
    Niall Horan - songwriter - MissStoran
    Zayn Malik - songwriter - Pushing
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevigne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Jolene

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Infelia
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Demi Lovato - songwriter/actrice - Jolene
    Alyssa Janice Johnson - actrice - Zaynieboo

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Als het moet, minimaal twee regels.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties. Derde rol moet je aanvragen
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan. Anders vraag ik iemand het, ook als ik er niet ben gelieve één forumbericht overlaten

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 12 april 2013 - 23:21 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ben ik aan het kijken. LOL, Zayn alleen]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik keek verontwaardigd naar Liam en haalde mijn schouders op. ''Gelukkig ja. Zeven maanden is ook lang, dus daar ben ik al héél blij mee.'' grijnsde ik. Ik begon met mijn haar te spelen en keek Liam met spleetoogjes aan. ''Nou ja. We kunnen ze niet verzinnen totdat we weten van welk geslacht zijn. En dat duurt nog wel even.'' zuchtte ik en haalde mijn schouders op.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [ahha ben net klaar alleen het stukje van de lepel vind ik best creepie gedaan.. hij was echt super leuk. en ook leuk heo de haren zijn gedaan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Waar ik Niall dan kan Demi komen]

    [Niall is in de badkmaer ibj hazza en lou]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam James Payne

    'De tijd gaat snel. Maar je hebt gelijk, zeven maanden duurt nog wel even' knikte ik. 'Over twee maanden kunnen ze zien wat het wordt. Internet is echt handig' grijnsde ik. Ik had wat rond gezocht op websites, en kwam eruit dat na vier maanden ze konden zien wat het was. Even aarzelde ik, maar ik besloot om niks te zeggen. Dat zou de stemming alleen maar verpesten. Misschien was het wel zo. Dat vond iedereen. Misschien was ik gewoon te jong om vader te worden. Maar ik was er blij mee. Alleen wist ik niet of het zou werken. Diep in gedachten verzonken, staarde ik naar de muur waar ik in mijn gedachten allemaal figuurtjes op tekende.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2013 - 21:43 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Iemand voor Penelope? Ze zit alleen buiten bij het zwembad.]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik knikte en keek naar de grond. Een stilte, fijn. Zuchtend keek ik naar de piano en even twijfelde ik, maar toch stond ik op en ging op de pianokruk zitten. Met mijn ogen gesloten begon ik Small Bump van Ed Sheeran te spelen en te zingen. Ik beet even op mijn lip en stopte te spelen. "Oké.. Ik begin thuis te missen. Zelfs mijn ouders." mompelde ik en keek hulpeloos naar de piano.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Laat pelenope maar naar douglas komen als je wilt? Hij speelt gitaar in zijn kamer het nummer heart on fire]

    [Sure, doe ik! (: ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Penelope Charlotte Stone.
    Nadat ik een tijdje bij het zwembad had gezeten haalde ik mijn benen uit het water, droogde ze af aan een handdoek en schoot met mijn voeten terug in mijn slippers. Ik liep terug het huis in en de trap op, waar ik gitaarklanken hoorde komen uit Douglas' kamer. Een kleine glimlach speelde rond mijn lippen en ik liep naar de deur toe, die ik nadat ik zacht geklopt had - waarschijnlijk had hij dat niet eens gehoord - opende en in de deuropening bleef staan. Douglas zat op zijn bed met zijn gitaar in zijn handen, zachtjes een liedje te tokkelen. Ik herkende het uit de film LOL waarin hij gespeeld had. Glimlachend keek ik naar hem terwijl ik tegen de deurpost leunde.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Ik ben heel verslaafd aan een stom spel genaamd tree world]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Douglas Booth

    'And I won't let you go, now you know. I've been crazy for you all this time. I've kept it close always hoping... With a heart on fireA heart on fireWith a heart on fire a heart on fire..' Ik speel nog kort door tot ik merk dat Penelope in de deur opening staat. 'Hey' Ik glimlach kleintjes en zet de gitaar weg. 'Ik.. wist niet dat je stond te luisteren.' Wat verlegen haal ik een hand door mijn haar.

    Penelope Charlotte Stone.
    Hij leek zo in zijn lied op te gaan dat hij mij niet zag staan, tot het einde van het liedje. 'Hey,' glimlachte hij kleintjes en zette zijn gitaar weg. 'Hé,' antwoordde ik zachtjes, zijn kamer inlopend. 'Ik... Wist niet dat je stond te luisteren.' Wat verlegen haalde hij een hand door zijn haar en er verscheen een glimlach op mijn gezicht. 'Je hoeft er niet verlegen om te zijn hoor, je bent echt een goede zanger,' vertelde ik hem terwijl ik naar hem toe liep. 'Ik was onderweg naar mijn kamer toen ik muziek van hier af hoorde komen en ik was te nieuwsgierig om door te lopen,' zei ik eerlijk en keek op naar zijn gezicht.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Douglas Booth

    'Je hoeft er niet verlegen om te zijn hoor, je bent echt een goede zanger,' zegt ze. Ik glimlach dankbaar. 'Lief van je.' Mompel ik. 'Ik was onderweg naar mijn kamer toen ik muziek van hier af hoorde komen en ik was te nieuwsgierig om door te lopen,' Ik sta op van het bed en pak haar hand voor ik weer ga zitten. 'Blijf je?' Vraag ik zacht en trek haar op mijn schoot.