• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Is het logisch als je ontgoocheld bent als je vriend beloofd om te gaan eten en je het na een maand nog steeds niet hebt gedaan? Ergens vind ik het erg van mijzelf dat ik ze naar hunker, maar hij had het beloofd en ik vind het gewoon ontzettend vervelend dat we het nog steeds niet hebben gedaan. Ben ik nu ondankbaar of is dit normaal?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Over een anderhalfuur heb ik mijn intakegesprek. Spannend, spannend, spannend!


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Passerby schreef:
    Is het logisch als je ontgoocheld bent als je vriend beloofd om te gaan eten en je het na een maand nog steeds niet hebt gedaan? Ergens vind ik het erg van mijzelf dat ik ze naar hunker, maar hij had het beloofd en ik vind het gewoon ontzettend vervelend dat we het nog steeds niet hebben gedaan. Ben ik nu ondankbaar of is dit normaal?

    Hmm, ik snap het wel. Ik zou het ook niet leuk vinden. Vraag er anders gewoon een keertje naar? Doe dit wel op een manier dat het niet verwijtend is, anders bestaat er de kans dat je nog langer erop moet wachten :x


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wat is deze? Did someone throw me into an illusion or is this stuff really happening?


    No growth of the heart is ever a waste

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Hmm, ik snap het wel. Ik zou het ook niet leuk vinden. Vraag er anders gewoon een keertje naar? Doe dit wel op een manier dat het niet verwijtend is, anders bestaat er de kans dat je nog langer erop moet wachten :x
    Ik vraag hem continu wat we zullen eten in de hoop dat hij er op reageert en ik laat het op een subtiele manier blijken, maar ik krijg maar geen reactie. Ik begin het gewoon vervelend te vinden, want ik kreeg ook niks voor valentijn en ik kan er niet tegen als een belofte zoals zulke dingen niet wordt nagekomen. Dat zijn de kleine dingetjes die me gelukkig maken, maar de laatste tijd krijg ik dat gewoon niet meer van hem. Het is niet dat hij me niet meer graag ziet ofzo, dat weet ik en hij doet dat ook niet met opzet, maar dat kwets mij gewoon soms. Dit klinkt allemaal erg belachelijk, maar dat ligt soms echt op mijn lever.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Gasai schreef:
    Ja, laat hem maar dood gaan.. Zou ik ook doen -.- Stomme anime...

    Ugh, dat is inderdaad zo frustrerend -_-


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Passerby schreef:
    (...)Ik vraag hem continu wat we zullen eten in de hoop dat hij er op reageert en ik laat het op een subtiele manier blijken, maar ik krijg maar geen reactie. Ik begin het gewoon vervelend te vinden, want ik kreeg ook niks voor valentijn en ik kan er niet tegen als een belofte zoals zulke dingen niet wordt nagekomen. Dat zijn de kleine dingetjes die me gelukkig maken, maar de laatste tijd krijg ik dat gewoon niet meer van hem. Het is niet dat hij me niet meer graag ziet ofzo, dat weet ik en hij doet dat ook niet met opzet, maar dat kwets mij gewoon soms. Dit klinkt allemaal erg belachelijk, maar dat ligt soms echt op mijn lever.

    Och in zo'n geval zou ik mezelf gewoon een ultimatum stellen. Als hij voor die en die dag niks zegt, doe ik 't. Niet moeilijk over doen :]. Je hieraan de pleuris blijven ergeren is zo ontzettend nutteloos en frustrerend en onnodig als er ook oplossingen zijn.


    No growth of the heart is ever a waste

    Passerby schreef:
    (...)Ik vraag hem continu wat we zullen eten in de hoop dat hij er op reageert en ik laat het op een subtiele manier blijken, maar ik krijg maar geen reactie. Ik begin het gewoon vervelend te vinden, want ik kreeg ook niks voor valentijn en ik kan er niet tegen als een belofte zoals zulke dingen niet wordt nagekomen. Dat zijn de kleine dingetjes die me gelukkig maken, maar de laatste tijd krijg ik dat gewoon niet meer van hem. Het is niet dat hij me niet meer graag ziet ofzo, dat weet ik en hij doet dat ook niet met opzet, maar dat kwets mij gewoon soms. Dit klinkt allemaal erg belachelijk, maar dat ligt soms echt op mijn lever.

    Ik snap het wel hoor, beloftes moeten gewoon nagekomen worden. Wil niet zeggen dat ik daar altijd even goed in ben :x

    Misschien heeft hij het gewoon niet door dat hij zo doet of heeft hij het geld er gewoon niet voor. Je zou het eventueel gewoon aan hem kunnen vragen waarom jullie niet uit eten gaan / waarom hij die kleine dingetjes niet meer doet.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hashirama schreef:
    (...)
    Och in zo'n geval zou ik mezelf gewoon een ultimatum stellen. Als hij voor die en die dag niks zegt, doe ik 't. Niet moeilijk over doen :]. Je hieraan de pleuris blijven ergeren is zo ontzettend nutteloos en frustrerend en onnodig als er ook oplossingen zijn.
    Doe ik ook, maar steeds geven en niks terugkrijgen is niet leuk, want dan lijkt het alsof je vergeten wordt. Dat ligt gewoon aan mijn karakter en ik kan er niet aan doen dat ik me daar druk in maak.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik snap het wel hoor, beloftes moeten gewoon nagekomen worden. Wil niet zeggen dat ik daar altijd even goed in ben :x

    Misschien heeft hij het gewoon niet door dat hij zo doet of heeft hij het geld er gewoon niet voor. Je zou het eventueel gewoon aan hem kunnen vragen waarom jullie niet uit eten gaan / waarom hij die kleine dingetjes niet meer doet.
    Dat is het hem juist niet, want zijn mama moest hem nog heel veel geld en omdat hij dat dus kreeg zei ie dat ie mij wou verwennen om uit te gaan eten, terwijl ik juist zei dat ik daar geen geld voor had, maar dan beloofd hij heel de tijd om het toch te doen en ik dus niet moet betalen, maar dan kom het er gewoon niet van. En ergens vind ik het erg dat ik het jammer vind dat we niet gaan omdat ik er zelf geen geld voor heb, maar hij bleef het maar beloven en komt het gewoon niet na en dat is het gene dat me dwars zit en dat vind ik erg van mezelf.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Dat is het hem juist niet, want zijn mama moest hem nog heel veel geld en omdat hij dat dus kreeg zei ie dat ie mij wou verwennen om uit te gaan eten, terwijl ik juist zei dat ik daar geen geld voor had, maar dan beloofd hij heel de tijd om het toch te doen en ik dus niet moet betalen, maar dan kom het er gewoon niet van. En ergens vind ik het erg dat ik het jammer vind dat we niet gaan omdat ik er zelf geen geld voor heb, maar hij bleef het maar beloven en komt het gewoon niet na en dat is het gene dat me dwars zit en dat vind ik erg van mezelf.

    Nou als hij zoiets beloofd en het geld ervoor heeft zou hij je gewoon mee uit eten moeten nemen. Toen ik nog geld verdiende ( lol ) deed ik dat ook met Nikki, hartstikke zo'n avondje uit eten.
    Nouja, ik ben het dus met Sam eens. Stel een ultimatum voor jezelf en als hij tot dan nog niks heeft gedaan, moet je hem er maar gewoon op aanspreken, want telkens iets verwachten wat maar niet komt heeft ook weinig zin.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2013 - 14:21 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Nou als hij zoiets beloofd en het geld ervoor heeft zou hij je gewoon mee uit eten moeten nemen. Toen ik nog geld verdiende ( lol ) deed ik dat ook met Nikki, hartstikke zo'n avondje uit eten.
    Nouja, ik ben het dus met Sam eens. Stel een ultimatum voor jezelf en als hij tot dan nog niks heeft gedaan, moet je hem er maar gewoon op aanspreken, want telkens iets verwachten wat maar niet komt heeft ook weinig zin.
    Zal ik maar eens doen. Bedankt om naar mijn rage te luisteren. Jij ook Sam.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    DarkSavior schreef:
    (...)Blijkbaar. En zo iemand is dan mod, is dat wel zo handig? (a')


    Tuurlijk. Ik hou werk en privé strikt gescheiden :Y)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Galinda schreef:
    (...)

    Tuurlijk. Ik hou werk en privé strikt gescheiden :Y)

    Daar zal ik dan maar op vertrouwen (krul)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Nou als hij zoiets beloofd en het geld ervoor heeft zou hij je gewoon mee uit eten moeten nemen. Toen ik nog geld verdiende ( lol ) deed ik dat ook met Nikki, hartstikke zo'n avondje uit eten.
    Nouja, ik ben het dus met Sam eens. Stel een ultimatum voor jezelf en als hij tot dan nog niks heeft gedaan, moet je hem er maar gewoon op aanspreken, want telkens iets verwachten wat maar niet komt heeft ook weinig zin.

    Yeah, that's what I meant indeed. No problem. Ie mut gewoon duidelijk wezen :]. Tenminste.. ie mut niks, maar het is aan te raden.


    No growth of the heart is ever a waste