• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    En nu wordt het lang wachten op de loting. Maar vooruit, ik maak een kans!


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Grrr (cat)


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    I know that I love you, but let me just say: I don't want to love you..


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Life, u trollin' me?


    No growth of the heart is ever a waste

    Wauw, ik geloof dat dit de eerste keer is dat ik echt heel hard gehuild heb om een film. Wat een geweldige film...


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Stiekem vind ik True Blood wel leuk, maar door mijn moeders obsessie ervoor wil ik het gewoon niet toegeven, haha.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Telkens als iemand het over hem heeft kijken ze mij aan he. En niemand weet dat ik stiekem nog steeds iets voor hem voel..


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Ik voel me best oké. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Morgen stagedag, nu allemaal saaie papieren invullen terwijl ik liever silent witness ga kijken en ik moet straks ook nog mijn OV chipkaart opladen! Aargh too much!

    Heerlijk dat ik een keertje op maandagavond vrij ben.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    De griep heeft me alsnog gevonden. DAMN YOU. Zo kan ik niet werken, en ik moet werken want ik heb helemaal geen vast contract en ik moet tonen dat ik een taaie ben!


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik voel me weer zo heerlijk onzeker. Thanks mom :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben zo stom geweest.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Heel erg bedankt. Dankzij jou ben ik haar kwijt. En waarom? Ik snap jou niet. Ik zeg niet dat ik een engeltje ben. Ja, ik praat wel eens over mijn vriendinnen met andere mensen als me iets dwars zit wat betreft hun gedrag, maar dat doen zij ook. Ik weet dat zij het ook deed over mij maar ik vond het niet erg omdat ik weet dat vrouwen dat nou eenmaal af en toe nodig hebben. En achteraf menen ze het nooit zo gemeen als dat ze het zeiden. Waarom in vredesnaam heb je dit gezegd? Nu ben ik 'r kwijt. Ze wil toch niet naar me luisteren want jij bent heilig voor haar. Heel hartelijk bedankt. Mijn ex had toch gelijk over je.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Heel erg bedankt. Dankzij jou ben ik haar kwijt. En waarom? Ik snap jou niet. Ik zeg niet dat ik een engeltje ben. Ja, ik praat wel eens over mijn vriendinnen met andere mensen als me iets dwars zit wat betreft hun gedrag, maar dat doen zij ook. Ik weet dat zij het ook deed over mij maar ik vond het niet erg omdat ik weet dat vrouwen dat nou eenmaal af en toe nodig hebben. En achteraf menen ze het nooit zo gemeen als dat ze het zeiden. Waarom in vredesnaam heb je dit gezegd? Nu ben ik 'r kwijt. Ze wil toch niet naar me luisteren want jij bent heilig voor haar. Heel hartelijk bedankt. Mijn ex had toch gelijk over je.


    Awh, wat is er gebeurd?


    Your make-up is terrible