• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

Zo f*king koud D:

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Nou, als het die kant op gaat die ik denk dat het op gaat, ben ik tussen nu en binnenkort weer vrijgezel (cat)

Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

Ik haat vele kanten van mezelf. :c

[ bericht aangepast op 11 maart 2013 - 16:41 ]

26 - 02 - '16

Ik heb geen zin meer.

“I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

^ Ik ook niet. Zet Cameo - Word Up op and dance to tha beat. It works for me _O_.

No growth of the heart is ever a waste

Ugh, schijt aan Fysica.

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

Waarom moet iedereen per see elke dag erin wrijven hoe loner ik ben zonder W'app, ik kan er ook niks aan doen dat ik momenteel geen geld heb voor een nieuwe telefoon. Waarom kunnen mensen niet gewoon af en toe mij ook aandacht geven zonder dat ik erom moet vragen?

Drama. Script. Oh God.

I don't want you to die, I want you to suffer.

En ik hoef niet van 5 verschillende personen te horen dat mn ex dronken was op schoolfeest, hij is niet voor niets mn ex!

I don't know if I can yell any louder

26 - 02 - '16

Mijn flyer hoort gewoon bij de 5 beste van de klas ;D

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Uugh, stomme huilende baby in de bus.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

How did I become so obnoxious?

26 - 02 - '16

meh, misschien moet ik het maar gewoon niet weer doen, this niet eens nodig eigenlijk. she will take the buss next time :Y):Y):Y)

26 - 02 - '16

Gezeik ook altijd met die belasting.

Quiet the mind, and the soul will speak.