• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

That was so friggin predictable.
    I don't even know why I'd hoped it'd be any different.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

ahhh hoofdpijn
    i need chocolate

Dont say why me, say try me

Gimme FOOD!

No growth of the heart is ever a waste

aaah! D: fucking huiswerk schreeuwd om aandacht T.T en dan ook nog die kleine zorgen van school en thuis weer waar je om moet denken
    :c

[ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 15:24 ]

.it's up to you to make dreams come true

Eindelijk is de proefwerkweek over! Zes keer per jaar een proefwerkweek is véél te veel voor mij..

Stomme reacties.. als je spoiled, spoil dan goed -.- Hij ging helemaal niet dood..

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Haat aan tegenwind.

I don't want you to die, I want you to suffer.

Ik heb zin in New York pizza. Of Ben&Jerry's. Of allebei. Maar ja, kan niet. Mag niet. (no_chears)

Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

Thuiiiiiis. Ik heb echt behoefte aan een zak chips. Vandaag goed bezig geweest met school, holadiejee! :Y) Nu lekker chillen, morgen pas om een uur werken tot en met vier! YES.

"Well, well. Look who we've got here!"

Wiarda schreef:
    Ik heb zin in New York pizza. Of Ben&Jerry's. Of allebei. Maar ja, kan niet. Mag niet. (no_chears)

Mijn moeder is naar de kapper, dus de woonkamer en alle zoetigheden zijn pour moi! Stuur je ouders naar de kapper. :Y)

"Well, well. Look who we've got here!"

Wij gaan verhuizen *O*

Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

Ugh.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Ik hou van je sneeuw, maar alleen als ik er vrij door krijg.

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

Je wist het echt nog precies... eigenlijk had ik dat niet verwacht.

The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

BigFatLiar schreef:
    Requille die foto is afkomstig uit le fimpje van gabrielle aplin the power of love

overigens ques who doesn't have school?

Oh. Toevallig is deze afkomstig van Tumblr.

''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''