• De tijd op de middelbare school is over, en wat ga je dan doen? Juist, Studeren. En waar kan je dat nou beter doen dan in het hartje van Londen? Jaarlijks komen er duizenden studenten bij, die allemaal gaan studeren aan de Connor Universiteit. Maar waar zullen ze die jaren wonen? Natuurlijk, in studentenhuizen. Luxe appartementen in een groot studentenhuis, wie wil daar nou niet wonen aangezien het nog goedkoop is ook! Maar je moet het appartement wel delen, maar met wie. En als je het dan eindelijk weet, ligt het er nog maar net aan of je die persoon wel mag. Maar een studentenleven bestaat natuurlijk niet alleen uit school en appartementen. Nee, feestjes, liefdes en ruzie zijn er natuurlijk ook nog. Hoe word jouw tijd hier? Je bepaalt het natuurlijk helemaal zelf....


    Jongens:
    - Liam James Payne • Sylvesti
    - Harry Edward Styles • DamnBieber
    - Louis William Tomlinson •
    - Zayn Javadd Malik • Malino
    - Niall James Horan • Sidestap

    Meisjes:
    - Savannah Chiara Romano • Malino
    - Mackenzie Lou Arretez • Curlies
    - Jade Rae Armana • HurtedHeart
    - Stella Madora Simpson • Pebble
    - Chiara Bella Love • DamnBieber

    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:
    - Minimaal drie regels!
    - Je reservering blijft 24 uur staan!
    - 16+ mag
    - Geen Mary Sue's!
    - Geen ruzie OOC
    - Praat je OOC, doe het dan met haakjes

    Appartement:
    Keuken/eetkamer
    Woonkamer
    Slaapkamer
    Badkamer
    Balkon

    Room Mates:
    Zayn - Stella
    Louis - Mackenzie
    Liam - Chiara
    Niall - Savannah
    Harry - Jade

    [ bericht aangepast op 18 maart 2013 - 16:56 ]


    El Diablo.

    [Mijn Topics]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Mon topieks.]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Mijn topics.]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Mon topics]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Mijn topics Hoe beginnen we??)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Zayn Malik

    Ik haal nog snel een hand door mijn kuif en stap dan de taxi uit. Ik betaal snel de chauffeur als hij mijn koffer uit de kofferbak vist en netjes naast me zet. 'Dankje. Veel geluk nog met je studie!' glimlacht hij. 'Dankje!' grijns ik en pak mijn koffer. Ik loop naar de ingang van de school en al snel ben ik binnen. De balie valt niet te missen, hij staat recht voor je. Ik wacht af tot het meisje voor me klaar is, ik kan nog net opvangen dat ze Savannah heet. Zodra ze haar sleutel heeft draait ze zich om. 'Hey.' glimlacht ze, 'hey.' zeg ik ook. Ze knikt nog een keer naar me en vertrekt dan. Ik loop naar de balie, 'Zayn Malik.' zeg ik met een kleine glimlach. 'Aah, ik zie je al. Appartement zeven, hier is de sleutel.' glimlacht de vrouw. Ik knik vriendelijk en loop al snel naar de lift. Ik druk op het knopje voor de 4e verdieping en de lift gaat al snel omhoog. Zodra ik op de verdieping ben loop ik snel naar de deur die ik open. Ik laat mijn blik door het appartement vallen en grijns even. 'Dit word nog leuk.' mompel ik en gooi mijn baseballvestje alvast op de bank....


    El Diablo.

    (mijn topics)


    Bowties were never Cooler

    Jade Rae Armana
    ik zucht even. Mijn iPhone oortjes in mijn oren luister ik naar Pink. Ik vond haar geweldig. Vooral toen ze bij een concert opgetilt werd door naakte mannen in een kooi die haar metershoog kregen zonder veiligheidskabels. Ik had toen pure respect voor haar. Zodra de auto stopt pak ik mijn koffers uit de kofferbak. Ik haatte dat ik Yune thuis moest laten. Mijn kitten die ik zelf gekocht had maar mijn vader had haar afgepakt zodat ik haar niet mee kon nemen. De tiran dat het was. Ik loop naar binnen en Zeul mijn tas de trap op. Ik stop de sleutel in het slot en leg mijn koffers neer in de woonkamer. Ik zoek snel naar de slaapkamer en spring op het bed. Aahh. Studentenleven het paradijs. Ik vroeg me af wie mijn kamergenoot of genote was. Ik hoopte dat het een meisje was aangezien ik Ayde nogal miste. Net als Jay mijn oudere broer. Het brengt me een brok in de keel. Ik slik het weg. Het zou ook vreemd zijn om met mijn kamergenoot bijvoorbeeld een bed te delen of hem bijvoorbeeld naakt uit de badkamer zien lopen. Ik doorzocht alle kamers. Ze waren stuk voor stuk prachtig. Als ik naar het balkon loop staat mijn hart even stil. Een zwembad. Op mijn balkon?! Wat was ik nu blij dat ik een bikini meehad. Ik glimlach. Ik had niets beters kunnen verwachten. nu maar hopen dat ik een beetje een leuke kamergenoot heb. Of liever een kamergenote.
    [Slapen de kamergenoten eigenlijk in een bed?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Nee, er zijn twee slaapkamers (: ]


    El Diablo.

    Malino schreef:
    [Nee, er zijn twee slaapkamers (: ]


    [Anders zou het best gênant worden ;'D]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    (...)

    [Anders zou het best gênant worden ;'D]

    [Wel geniaal]


    Bowties were never Cooler

    Malino schreef:
    [Nee, er zijn twee slaapkamers (: ]

    [Beter anders zou het dodelijk akward worden.
    @Damnbieber je kan Harry en Chaira gewoon aan laten komen. Harry zou je naar Jade kunnen sturen die is al in de kamer]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Stella Madora Simpson.
    Met een verbaasd gezicht stond ik al een paar minuten naar het enorme gebouw te kijken. Dit was het dan, mijn universiteit. Ik vond het fantastisch dat ik ging studeren, maar aan de andere kant ook doodeng. Ik was nooit goed in het leren kennen van nieuwe mensen. Maar ach, het zal toch ooit moeten gebeuren. Ik stop nog snel een pluk van mijn lichtblonde haar achter mijn oor en loop dan met mijn zware koffer en weekendtas naar binnen. Daar ga ik in de rij staan voor de administratie en kijk om me heen. Niet alleen de buitenkant, maar ook de binnenkant was ontzettend mooi en groot. Zodra ik aan de beurt ben glimlach ik naar de vrouw die erachter zit.
    'Goedemorgen,' glimlachte ze naar me. 'Goedemorgen,' antwoordde ik. 'Stella Simpson,' ging ik verder, zodat ze me kon aankruisen. Ze knikte en gaf me een sleutel. 'Dag Stella, hier is je sleutel. Appartement zeven.' Ik knikte en bedankte haar, waarna ik de sleutel van haar overnam en mijn spullen richting de lift sleepte.
    Eenmaal daar drukte ik het knopje met '7' erop in en wachtte tot de lift me boven gebracht had. Vanuit de lift stapte ik recht op de deur van mijn appartement af en stak de sleutel in het daarvoor bestemde sleutelgat. Zou mijn kamergenoot al binnen zijn? Ik wist niet eens of het een jongen of een meisje was.
    Zodra ik met veel moeite de deur open gekregen had sleepte ik mijn spullen weer naar binnen en gooide de deur achter me dicht. Mijn spullen zette ik naast de deur neer en ik haalde mijn handen over mijn kleding en daarna door mijn haar, wat ik vandaag gekruld had en er een schattig zwart haarbandje in gestoken had. Voorzichtig zette ik wat stappen verder het appartement in. Mijn mond zakte open bij het zien van alle luxe. 'Wauw,' fluisterde ik zachtjes.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Zayn Malik

    Alles hier was echt mega luxe! Van het balkon tot de slaapkamers. Ik had snel mijn spullen uitgepakt in mijn kamer, en ik was van plan om te gaan zwemmen. Ja wat? Als je een zwembad op je balkon hebt maak je daar gebruik van. Ik doe snel mijn zwart-witte zwembroek aan en loop mijn kamer weer uit. Ik loop snel naar de keuken en pak een koud flesje cola uit de minibar. Ik vervolg mijn weg naar het balkon al snel, maar stop als ik een zachte wauw hoor. Ik draai me om en loop terug naar de deur. Daar zie ik een meisje staan en ik glimlach even. 'Vas happening? Ik ben Zayn.' zeg ik terwijl ik nonchalant tegen de muur leun...


    El Diablo.

    Liam Payne
    Ik sleurde mijn koffer en plunjebaal de bus uit. Mijn rugzak hing losjes over mijn rug. Ik zwaaide even naar de buschauffeur. "Bedankt." Ik sleepte mijn spullen achter me aan naar de balie. Ik glimlachte even naar de vrouw achter de balie. "Jij zal Liam wel zijn." Ik knikte. "Kamer 9. Hier heb je ook een plattegrond en je rooster." Ik pakte de spulen aan. "Bedankt." Ik liep met moeite naar de trap. Natuurlijk lag de kamer op de 9e verdieping. Ik sleepte mijn spullen naar boven met zo veel moeite dat ik bijna wilde opgeven. Boven kwam ik pas achter de lift die naast de trap zat. Gelukkig was mijn kamer tegenover de trap. Ik opende de deur. De kamer was echt heel mooi. Ik zette mijn spullen in een van de slaapkamers. Ik voelde me vies na de reis, dus ik kleedde me uit en stapte onder de douche, waar ik zacht begon te zingen.


    Bowties were never Cooler