• Het is weer tijd voor de Honger Spelen! De 25e, dus een speciale! Dit keer moeten er van elk district 1 trainer, en 1 pokémon tegenelkaar vechten, tot de dood. (bij veel animo 2, trainers per district)
    Ik vertrouw er op dat jullie je fantasie kunnen gebruiken, en de wereld van Pokémon en Panem met elkaar kunnen vermengen.

    Rollen:
    -
    -
    -

    Regels:
    - minimaal 3 regels
    - geen ruzie tussen de users
    - vermoord niet iemand zonder toestemming van mij of de user waarvan de personage is.
    - met elkaar overleggen tijdens de RPG? Gebruik het spoilerknopje of ()[]{}
    - vermoord je eigen pokémon niet
    - je pokémon heeft niet opeens superkrachten
    - neem geen hele sterke pokémon, de sterkte zal ongeveer rond de sterkte van een pikachu liggen

    Invul lijstje:
    naam:
    Leeftijd(tussen 12 en 18) :
    District:
    Uiterlijk(liefst een echte foto) :
    Innerlijk:
    Pluspunten in arena:
    Minpunten in arena:
    Extra:
    Soort pokémon:
    Leeftijd pokémon:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Pluspunten in arena:
    Minpunten in arena:
    Extra:


    de arena komt zo

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 maart 2013 - 11:10 ]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Als ik heel eerlijk mag zijn vind ik het jammer dat je zoiets leuks als pokemon met de hungergames gecombineerd hebt. Als je dat niet had gedaan had ik meegedaan.


    26 - 02 - '16

    Mavis schreef:
    Als ik heel eerlijk mag zijn vind ik het jammer dat je zoiets leuks als pokemon met de hungergames gecombineerd hebt. Als je dat niet had gedaan had ik meegedaan.


    Hoe bedoel je precies? Omdat het wreed is?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Kinda ja, want pokemons schattig en in sommige gevallen klein. Ik ben opgroeit met het idee dat pokemons tegen pokemons vechten en niet tegen mensen. Dus ik vind het eigenlijk gewoon bruut ja.


    26 - 02 - '16

    Mavis schreef:
    Kinda ja, want pokemons schattig en in sommige gevallen klein. Ik ben opgroeit met het idee dat pokemons tegen pokemons vechten en niet tegen mensen. Dus ik vind het eigenlijk gewoon bruut ja.


    Nou, pokemons vechten ook soms tegen mensen hoor, en tja, de HongeSpelen zijn noueenmaak bruut....


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Klinkt cool, moet je nou een trainer en een pokemon aanmaken? of mag je ook gewoon alleen een trainer of pokemon?


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Ninuturu schreef:
    Klinkt cool, moet je nou een trainer en een pokemon aanmaken? of mag je ook gewoon alleen een trainer of pokemon?


    Pokemon en trainer. En in je posts beschrijf je uit je trainer zichzelf, en de pokemon.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.