• Oke, we hebben dus Martin Freeman (John Watson in BBC Sherlock, en Bilbo Baggings in The Hobbit) en Benedict Cumberbatch (Sherlock Holmes in BBC Sherlock) samen en ze dragen een petje. Daarbij houdt Martin Freeman druiven vast met zijn ogen. (Klinkt raar) Wat vinden jullie daar nou van?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Het zijn stiekem gewoon een stel grote vijfjarigen. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    O God, niet hier ook al. Mijn dash zit al helemaal onder die verdomde druifoogfoto. :W


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    ... Niet veel eigenlijk. x'D


    i put the fun in funeral

    Ik vind dat Martin Freeman een baas is want ik vond hem geweldig in the Hobbit. Dat vind ik. _O_


    ars moriendi

    Hahaha wie verzint dat nou weer


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Wiarda schreef:
    O God, niet hier ook al. Mijn dash zit al helemaal onder die verdomde druifoogfoto. :W


    Daarom! Ik dacht, Tumblr en Twitter ontploft al, laat ik Quizlet ook dan maar meteen besmetten.

    Dafuq? xd


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Geen idee wie dat zijn, dus ja. :]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Dicapri schreef:
    Hahaha wie verzint dat nou weer


    26 - 02 - '16

    Apocalyptic schreef:
    Ik vind dat Martin Freeman een baas is want ik vond hem geweldig in the Hobbit. Dat vind ik. _O_


    Mee eeeens! :Y)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Backfire schreef:
    ... Niet veel eigenlijk. x'D


    Bad decisions make good stories.

    Es effe kijken... wat vind ik van een man met druiven in z'n ogen.
    Cool, heel cool. Ik zeg doen :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Rossi schreef:
    Dafuq? xd


    •*• Lululu •*•

    Vind er niet zoveel van. 'Oké'


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Rossi schreef:
    Dafuq? xd


    Reading a good book is like taking a journey.