• Deze topic is een RPG voor de RPG liefhebbers. Het gaat over anime. Je kiest een personage uit een anime, het maakt niet uit welke. Je mag ook gewoon zelf een personage verzinnen. Daar ben je gewoon vrij in. Je kunt je fantasie laten gaan!
    Er zijn wel een paar regels waar ik wel op let:

    1) Er word niet gescholden of ruzie gemaakt buiten de RPG
    Gebeurt het dat er wel gescholden of ruzie gemaakt word wat niets met de RPG te maken heeft, dan worden de personen weg gehaald uit de RPG
    2) Als er iemand van de personages overlijd, moet het wel met toestemming zijn
    Je kunt niet zomaar iemand doden zonder dat er toestemming is. Gebeurt dit wel, dan word je dat even gemeld en moet je het bericht aanpassen
    3) Je kunt niet boven natuurlijk sterk zijn
    Dat je krachten hebt, oké, dat je goed kan ontwijken, dat kan.. Maar niet met een heftig gevecht zonder kleerscheurtjes eruit komen
    4) 16+ is toegestaan
    Als een personage verkracht word, is dit wel in overleg gegaan met de eigenaar van het slachtoffer
    5) De posts die je plaatst, moeten minimaal 4 regels lang zijn
    Anders lijkt de RPG zo kort :P

    Vul in als je mee wilt doen ^^:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (mag een plaatje zijn):
    Karakter:
    Magie:
    Familie:
    Rang in de maatschappij (leraar, koning(in), etc.):
    Overige:

    Ik zal je erbij zetten als je je personages hebt opgegeven ^^
    Zeg het aub eventjes als je uit de RPG wilt en als je je naam hebt veranderd.

    Personages: Eigenaar: Rang: (op volgorde van aanmelding)
    Aprillyne Bonita105 rozenprinses
    Hue Chococookiez Misdadiger
    Cecile Aimeka Dokter
    Selienna Aimeka Misdadiger/normale burger
    Aimi Chococookiez leider van shapeshifters
    Shanluke Bonita105 Beschermer
    Yue Bonita105 Stylist bij adel
    Amaury Aimeka Elf, badguy..
    Baily SuperEva studente (laatste jaar)
    Izuna Uchiha Hashirama Misdadiger
    Miko Aimeka Shinre Maiden

    Groetjes en veel plezier met de RPG!
    Aimeka


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Haru;
    Ik knik begrijpend en streel over haar wang.
    'Maar jij dan? Ik wil niet dat je alleen achter blijft Michiko. Ik wil er voor jou zijn en voor het kleintje,' zeg ik zacht.
    Ik slaak een diepe zucht en kijk naar het plafond.
    Waarom gebeurd dit nou? Ik wil niet kiezen, maar het moet...

    michiko:
    'Ik denk dat ik ook het beste mee kan gaan naar suna. maar eerst wil ik mijn school afmaken. ik wil hier liever niet weg aangezien ik deze omgeving ken' zeg ik zachtjes en speel met zijn vingers
    'Zullen we naaar me ouders" stotter ik


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Selienna;
    Ik streel zijn hand zacht en leg mijn hoofd tegen zijn borst.
    Ik slaak een verliefde zucht en kijk hem aan als ik ineens op bed lig.
    Was ik zo aan het dromen dan? Ach, ik kruip lekker tegen hem aan en kus zijn wang lief.
    'Ik hou van je liefje' zeg ik lief

    Selena;
    Ik kreun luid, beweeg zacht met mijn heupen mee en weet niet precies wat ik moet doen.
    Ik laat mijn handen van zijn borst naar zijn haar glijden, naar zijn nek, borst, haar, etc.
    Niet wetende waar ik mijn handen moet laten en hol mijn rug terwijl ik hem steeds dieper en harder voel gaan.
    Ik druk mijn lippen stevig op die van hem om zelf wat zachter te kreunen, maar het heeft geen zin want ik begin af en toe een gil te laten ontsnappen als het gevoel zich steeds erger opstapelt in mijn buik.

    Amaury;
    'Hij slaapt boven' zeg ik zacht.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Haru;
    'We kijken wel liefje. We gaan ons er nu niet druk om maken,' zeg ik zacht.
    Ik merk haar angst op en kus haar wang.
    'Natuurlijk ga ik met je mee,' geen zorgen.

    Hue;
    Ik streel zacht over haar arm en staar naar het plafond.
    Ik moet haar maar eens verrassen, dat verdient ze wel.
    Mijn liefde voor haar is oneindig groot en dat wil ik voor altijd zo houden.

    Kenji;
    Ik kus zachtjes haar borsten en geniet van haar strakke poes.
    Door het water is ze strakker dan ze hoort te zijn maar ik vind het heerlijk.
    Ik stoot genietend door en kus haar lippen zacht terwijl ik zelf ook kreunen slaak.
    Ik voel mijn spieren zich samentrekken en hijg zachtjes door de inspanning.

    yue:
    'het spijt me dat ik net zo reageerde. ik wil niet dat je boos op me bent' fluister ik zachtjes terwijl ik tegen hem aan leun.
    'Ik herken gewoon nogal veel van michiko in me eigen. maar ook de karaktereigenschappen van jou. ze is net zo eigenwijs en standvastig als jou' zeg het zachtjes

    michiko:
    'Is goed' zeg ik zachtjes en lief.
    langzaam sta ik op en pak zijn hand


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    /

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 13:22 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Haru;
    Ik knijp zacht en bemoedigend in haar hand.
    Ik streel zachtjes over haar hand met mijn vingers en loopt rustig de gang op.
    Ik laat haar me leiden naar de kamer van haar ouders en kus haar wang.
    'Het komt echt wel goed, dat beloof ik,' zeg ik zacht.

    michiko:
    ; Mam pap mogen ik en haru binnenkomen' zeg ik als ik heb geklopt
    zenuwachtig pak ik zijn hand


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Gottagooxx tot morgen, ik reageer morgen ochtend welxxx


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Selienna;
    Ik slaak een zachte gaap en kijk hem moe aan.
    'Vind je het heel erg als ik ga slapen love?' vraag ik zacht.
    Ik kan mijn ogen nauwelijks meer open houden, maar ik doe mijn best van wel.

    Selena;
    Ik kreun luid en hol mijn rug.
    Ik begin te kronkelen van genot en voel me verstrakken over hem, als mijn spieren zich samen trekken.
    Ik heb mijn handen in zijn haar gevestigd en kom met een luide kreun klaar.
    Genot overspoelt mijn lichaam en het enige wat ik nog kan denken, is aan Kenji...

    Amaury;
    Ik grom zacht en ga niet in op haar.
    Ik kijk op en kijk nors weg. 'Doe jij open? Ik doe het niet..' zeg ik brommend.

    Miko;
    'Ik heb een neefje. Of althans, had. Ik weet het niet. Itachi was zijn naam, hij staat ook in het boek beschreven. We haalden vroeger heel wat kattenkwaad uit.' De normaliter zo bescheiden glimlach wordt een grote grijns. 'Het lijkt me leuk om hem weer te zien. Nou eh.. zien, ruiken, horen, voelen. Daarmee zal ik het moeten doen.' zegt hij en ik lach. 'Itachi hn? Hij heeft toch een broertje Sasuke?' zeg ik glimlachend.
    Ik heb bij Itachi in de klas gezeten, we streden altijd wie eerste was, hoogste cijfers had, het was leuk.. Ik lach om de herinneringen en kijk hem lief aan. 'Ik ga zeker mee, ik wil die snufferd weer es zien' grijns ik. Snufferd.. Hij snuffelde altijd in mijn tas opzoek naar mijn geheimen, om me zo een kopje kleiner te maken, geheimen waardoor mijn cijfers omlaag zouden gaan. Niet dat het hem lukte, ik had geen geheimen... Niet bij me, wel op 1 plek verstopt, in mijn hart.
    Ik kijk naar Izuna en zucht even als ik achterover op mijn bed val. 'Ik vind echt alle dagen goed, zolang ik Itachi maar weer kan treiteren' zeg ik met een duister ondertoontje. 'Ik moet nog steeds wraak nemen op dat jeukpoeder in mijn bh' grom ik zachtjes. Tjah, op een missie (Ja, Itachi en ik zijn wel es samen op missie geweest) vond hij het leuk om jeukpoeder in mijn bh te doen toen ik aan het douchen was. En de jeukpoeder drong mijn huid in, waardoor ik dagenlang mijn lip kapot heb gebeten om niet te krabben, want dat lijkt me niet prettig om openbaar te doen...
    Ik kijk naar mijn plafond en zwijg zacht terwijl me een liedje te binnen schiet. Ik neurie het zachtjes, geen idee of Izuna zich eraan stoort, maar ik weet al waar ik Itachi mee terug kan pakken. Een lachje ontsnapt mijn lippen en ik krijg heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht een duister randje om me heen. Itachi Uchiha, zet je schrap voor de zoete wraak van 5 jaar terug..!


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    yue;
    'Is goed love' zeg ik zachtjes waarna ik de deur open doe.
    'he lieverds, kom maar binnen' glimlach ik


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Amaury;
    Ik grom laag en loop naar de keuken, pak een glas, schenk het tot de nok toe vol met sake en drink er rustig van.
    Ik de loop der jaren ben ik er steeds beter tegen kunnen, dus een vol glas maakt me niet meteen dronken.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    yue:
    zuchtend ga ik op bed zitten.
    'Ik weet al dat je zwanger bent liefje. mijn vraag is. waarom hebben jullie geen condoom gebruikt' zucht ik


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Hue;
    'Ik vind het niet erg liefje, ik ga ook slapen,' zeg ik zachtjes en streel door haar haren.
    Ik leg de dekens over haar heen en kus haar wang.
    'Slaap lekker, ik hou van je,' fluister ik zachtjes in haar oor.

    Kenji;
    Ik kreun genietend en knijp in haar billen.
    Ik hijg zachtjes in haar hals en stoot door.
    Mijn spieren trekken zich stevig aan en met een luide kreun kom ik in haar klaar.
    Ik sluit genietend mijn ogen als ik mijn zaadjes in haar spuit en krijg dan grote ogen.
    'Omg... De condoom! Helemaal vergeten!' zeg ik paniekerig en bijt op mijn lip.

    Haru;
    Ik stap opzij als Amaury voorbij loopt en loop naar binnen.
    Ik woel door mijn haren en bijt hard op mijn lip.
    'We zijn het gewoon vergeten,' zeg ik zachtjes.
    'En omdat we jong zijn had ik niet gedacht dat Michiko al vruchtbaar was,' mompel ik.

    michiko:
    'maar ik doe het niet weg mam. zelfs als pap het liever niet heeft. wie weet waar het dan komt' zeg ik zachtjes
    zacht voel ik een traan over mijn wang glijden.
    waarom moet pap nou weer boos zijn


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3