• Deze topic is een RPG voor de RPG liefhebbers. Het gaat over anime. Je kiest een personage uit een anime, het maakt niet uit welke. Je mag ook gewoon zelf een personage verzinnen. Daar ben je gewoon vrij in. Je kunt je fantasie laten gaan!
    Er zijn wel een paar regels waar ik wel op let:

    1) Er word niet gescholden of ruzie gemaakt buiten de RPG
    Gebeurt het dat er wel gescholden of ruzie gemaakt word wat niets met de RPG te maken heeft, dan worden de personen weg gehaald uit de RPG
    2) Als er iemand van de personages overlijd, moet het wel met toestemming zijn
    Je kunt niet zomaar iemand doden zonder dat er toestemming is. Gebeurt dit wel, dan word je dat even gemeld en moet je het bericht aanpassen
    3) Je kunt niet boven natuurlijk sterk zijn
    Dat je krachten hebt, oké, dat je goed kan ontwijken, dat kan.. Maar niet met een heftig gevecht zonder kleerscheurtjes eruit komen
    4) 16+ is toegestaan
    Als een personage verkracht word, is dit wel in overleg gegaan met de eigenaar van het slachtoffer
    5) De posts die je plaatst, moeten minimaal 4 regels lang zijn
    Anders lijkt de RPG zo kort :P

    Vul in als je mee wilt doen ^^:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (mag een plaatje zijn):
    Karakter:
    Magie:
    Familie:
    Rang in de maatschappij (leraar, koning(in), etc.):
    Overige:

    Ik zal je erbij zetten als je je personages hebt opgegeven ^^
    Zeg het aub eventjes als je uit de RPG wilt en als je je naam hebt veranderd.

    Personages: Eigenaar: Rang: (op volgorde van aanmelding)
    Aprillyne Bonita105 rozenprinses
    Hue Chococookiez Misdadiger
    Cecile Aimeka Dokter
    Selienna Aimeka Misdadiger/normale burger
    Aimi Chococookiez leider van shapeshifters
    Shanluke Bonita105 Beschermer
    Yue Bonita105 Stylist bij adel
    Amaury Aimeka Elf, badguy..
    Baily SuperEva studente (laatste jaar)
    Izuna Uchiha Hashirama Misdadiger
    Miko Aimeka Shinre Maiden

    Groetjes en veel plezier met de RPG!
    Aimeka


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    AMaury;
    Ik zit op het aanrecht en heb mijn glas leeg.
    Ik zet het met een best harde klap op het aanrecht neer en kijk naar buiten.

    Selienna;
    Een lange, zachte gaap verlaat mijn mond en ik nestel me goed tegen hem aan.
    'slaap lekker, ik hou van je' zeg ik zacht en val direct in slaap.

    Selena;
    Ik hol mijn rug bij het voelen van zijn zaadjes en kijk verbaast.
    Mijn ogen verwijden zich ook en ik bijt net zo hard op mijn lip als ik in zijn schouders knijp.
    'R-Rustig maar.. Geen paniek.. Ik ben.. Als het goed is... niet vruchtbaar.. mijn hormonen zijn nog niet echt klaar daarvoor.. .Hoop ik' zeg ik paniekerig.
    Oww wat hebben we ons op de hals gehaald?!
    'Al mocht ik zwanger zijn, als onze ouders het niet goed vinden, kan ik abortus laten gebeuren... Of, als ik de zwangerschap uitzit, ter adoptie afstaan..?' zeg ik zacht.
    Ik leg mijn handen op mijn buik en hoop dat het niet zover komt....


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    Ik wikkel mijn armen om Selienna heen en snuift haar geur op.
    Ze ruikt zo lekker.
    Ik sluit glimlachend mijn ogen en val zelf langzaamaan in slaap.

    Kenji;
    Ik knik lichtjes en bijt twijfelend op mijn lip.
    'Weet je zeker dat je dat dan wilt doen Selena? Het hoeft van mij niet als je dat niet wilt. We kunnen samen het kindje opvoeden als je dat zou willen?' vraag ik zachtjes en nerveus.
    We zijn stom bezig geweest, maar het idee dat we samen een klein wezentje op de wereld kunnen zetten is toch.. best wel fijn..

    Haru;
    Ik streelt zacht de traan van Michiko haar wang en kus haar wang zacht.
    'Alles komt goed,' zeg ik zacht.

    yue:
    'Dat snap ik liefje. je vader is het hier niet mee eens omdat jullie zo jong zijn. maar ik weet dat jullie het kunnen. ik zal jullie ook zoveel mogelijk helpen als het niet lukt. en liefje. je vader draait wel bij. hij is nogal van streek dat zijn kleine meisje mama word' glimlach ik zwakjes
    michiko:
    'Dankje mam. dat betekent veel voor me' zeg ik zachtjes en streel mijn buik weer. als ik een pijnscheut voel krimp ik ineen


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Selena;
    'Nee natuurlijk niet... Maar ik wil de goedkeuring van onze ouders.. Ik wil er niet uiteindelijk alleen voor komen te staan... Of 1 van onze ouders, of allebei, tegen ons te krijgen, dat ze ons de rug toe keren..' zeg ik zacht.
    Dat is het enige wat me van een kindje weerhoudt.
    Ik wil het graag, heel graag, maar ik wil het niet tussen mijn ouders en Kenji en mij komen, of tussen zijn ouders en Kenji en mij.....


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Kenji;
    Ik streel zachtjes haar wang en kus haar wang.
    'Ze zullen vast blij voor ons ze zijn. Als we ze uitleggen dat we er verstandig genoeg voor zijn om een kindje op te voeden dan zullen ze het vast niet zo heel erg vinden,' glimlach ik.
    Ik laat me langzaam uit haar glijden en zet haar neer.
    Mijn armen krul ik om haar middele heen en houd haar dicht tegen me aan.

    Haru;
    Ik kijk Michiko geschrokken aan en vang haar op.
    Ik leg haar op het bed naast haar moeder en kijk bezorgt.
    'Gaat het wel?' vraag ik bezorgt.

    michiko:
    piepend leg ik me armen om me buik heen.
    tranen rollen over mijn wangen tot de pijn op houd.
    mijn buik is nu ongeveer rond de 4/5 maanden groot

    yue;
    'Geen zorgen. dat komt doordat jullie beide niet normaal zijn' zeg ik zachtjes


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Selena;
    Zachtjes leun ik tegen hem aan en zucht eventjes.
    'Laten we maar hopen dat we voorlopig gewoon blijven, en geen papa en mama worden, goed?' vraag ik zacht en glimlach moeizaam.
    Ik hoop het echt niet, ik weet niet of ik er wel klaar voor ben..!

    Amaury;
    Ik loop boos omhoog, minder boos dan net, maar nog steeds nijdig.
    Ik loop straks langs Michiko haar kamer en loop naar mijn eigen kamer.
    Ik gooi de deur met een klap dicht en pak mijn spullen in een tas in.
    Gewoon allemaal al voorbereiden, want ik weet zeker dat ze dat kind houdt...
    Ik wil het niet, niet in mijn huis...
    Ze mag dan lekker kiezen..
    Familie of zwanger zijn terwijl ze minderjarig is....


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    ben slapenx ik reageer mss morgen als er hierna gereageerd word, ik kan ipod gappen, maar wss niet reageren hierx


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Kenji;
    'Daar gaan we op hopen en anders, kunnen we voor de zekerheid morgen de morning after pil halen? Dan weten we zeker dat we nog geen mama en papa worden en we kunnen meteen een pakje condooms meenemen als je dat liever hebt,' stel ik met een klein glimlachje voor.
    Ik streel haar natte haren uit haar gezicht en druk een kusje op haar neus.

    Haru;
    Ik streel zacht haar tranen weg en kijk op door een klap.
    'Volgens mij is je vader er niet zo blij mee,' zeg ik zacht.
    Ik loop twijfelend naar de deur en kijk naar Michiko en Yue.
    'Ik ga wel met hem praten,' zeg ik zacht en loop de kamer uit naar de slaapkamer waar Amaury is.

    /

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 13:20 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Michiko:
    'haru blijf' piep ik waarna ik weer ineen krimp van de pijn.
    Waarom pap. Ik wil dat je blij voor me.bent. Anders raak ik je kwijt en jij mij
    yue:
    'haru. Blijf bij michiko ik ga met hem praten' zeg ik als hij weg wilt lopen. Snel ga ik naar de kamer wasr amaury is toe. 'wat doe je love. Je gaat toch niet weg. Dus omdat je dochter zwanger is ga je weg van je eigen gezin. Je hebt mij en kagura ook nog' zeg ik met een zucht in me stem


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Selena;
    Ik knik zacht en glimlach.
    'Dat is misschien wel het beste ja' zeg ik en geef hem zacht een kus.
    I've never felt like this before...
    Kenji is echt het beste wat me ooit is overkomen..!

    Miko;
    Ik laat mijn ogen naar hem schieten als ik hem vanuit mijn ooghoeken nog maar net zijn lach zie in houden en kijk beledigt. Ik geef hem een plagende duw tegen zijn schouder en pruil. 'Nouhouuuu! Niet lachen! Dat was niet leuk!' zeg ik zielig en zucht.
    We staren allebei een andere kant uit tot hij weer begint te praten. 'Ik word een beetje bang van je,' zeg hij en krab aan zijn hoofd. Beledigt kijk ik weg en maak een hmpf geluidje. 'Maar... over een dag gesproken. Misschien is morgen een goed idee, als je tijd hebt. Anders komt er uitstel en van uitstel komt afstel.'
    Ik zucht en kijk weer naar hem. 'Zolang je me maar niet gaat beledigen en je je erbuiten houdt als ik Itachi-san verneder' mompel ik zuchtend. Ik glimlach zacht en denk terug aan de laatste keer dat ik hem wat heb aangedaan. Ik had toen een hele bak met ijskoud water, met ijsklontjes!, en vissen over hem heen gegoten toen hij in de zon aan het slapen was... Tjah... Had hij mijn haren toen maar niet voor een stuk moeten verven met knalroze...
    'Maar ja, morgen is goed.. Ik weet niet of je het mee gekregen hebt toen we nog bij jou waren, maar... Ik hou me meestal bezig met dingetjes thuis, ik heb niet bepaalt veel vrienden, geen behoefte aan...' zeg ik simpel en dood normaal. Ergens krijg ik nu de neiging een prank met hem uit te halen, maar netjes houdt ik me in. Tjah, ik ken hem beter dan Itachi in een paar uur, en dat wil ik niet zomaar beschadigen.

    Amaury;
    Ik kijk grommend op en stop zuchtend.
    'Ik ga niet weg.. Nog niet... Maar ze moet kiezen, echt.. ik wil niet dat ze NU zwanger is, ze is verdomme 15!' zeg ik boos.
    'Dat jij het toe laat dat ze het houdt! Jij moet toch ook snappen hoe het is? Om zo jong zwanger te zijn? We waren net 20, eigenlijk nog te jong voor mijn doen... Ik wil het niet, klaar....!' zeg ik en draai me abrupt om. Ik pak mijn tas verder in en zet het bij de deur neer.
    'Ben het eten maken' grom ik en loop zonder verder wat te zeggen langs Yue naar beneden.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Kenji;
    'We gaan ons zo rustig afdrogen, misschien nog even samen spelen,' grijns ik en streel haar wang zacht.
    'Daarna gaan we slapen en zodra we morgen wakker zijn gaan we naar de winkel om wat te halen,' glimlach ik lief.

    Haru;
    Ik ga bij Michiko op bed zitten en streel zacht door haar haren heen.
    Ik begrijp Amaury wel, maar hij overdrijft een beetje.
    Hij moet inzien dat we het wel kunnen en dat zijn meisje groot word.

    yue:
    'Ja ik weet hoe het is. maar wat wil je dan. als ze abortus pleegt is zij der ook niet meer. als ze het laat adopteren zal ze het kindje nooit meer zien. wie weet hoe ze zichzelf dan aandoet. we waren te jong ja. maar wees blij dat het van een jongen is die der niet verlaat. het kon ook van die hufter wezen die der heeft verkracht. je weet ook hoe snel het ging bij mij de zwangerschap amaury. ik wil ook het beste voor mijn kinderen en voor jou. maar soms moet het lot zo wezen. dus als ze kiest om het te houden verlaat je ons gelijk. je weet dat ze dan kiest om met haru te vertrekken. als je zo doorgaat verlies je je dochter daardoor en niet doordat ze een kind krijgt' zeg ik waarna ik me verslagen en snikkend neer laat zakken. waarom moet dit nou gebeuren
    michiko:
    'Haru, i-ik denk dat ik beter hier weg kan. mijn vader wilt het gewoon niet. maar ik weet het zeker dat ik het wil' fluistert ik zachtjes en streel mijn buik en glunder als er word geschopt


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Selena;
    Een ondeugende lach verlaat mijn lippen en ik kras zacht over zijn borst.
    'Nog maar 1 keer seks gehad, en je bent nu al verslaafd..' zeg ik grijnzend.

    Amaury;
    Ik grom zacht en weet dat ik overdrijf. Maar ik wil gewoon niet dat ze nu zwanger is! Ze is verdomme veel te jong... Ik zak naast Yue neer en leg mijn armen om haar heen. 'Sorry liefje, maar ik wil het gewoon niet.. Het hele kind krijgen verpest mijn relatie met haar.. Ik wil mijn meisje terug, voor ze Haru ontmoette.. Ik ben blij dat ze een vaste relatie heeft, maar ik wou dat het van die verkrachter was.. Dan kon ze het tenminste weg doen, laten adopteren...' zeg ik zuchtend.
    'Ik wil gewoon niet dat ze nu al opgroeit.. Ik wil mijn meisje terug, niet deze dame die denkt dat ze volwassen is door een kind te nemen...' zeg ik zacht en schor en voel tranen opkomen. 'Ik wil er gewoon niets mee te maken hebben, haar kind zal nog veel jonger kinderen krijgen, dat weet ik gewoon... Wij hadden wss ook moeten wachten, misschien waren ze dan ook ouder dan nu... Misschien waren ze gewoon verstandiger geweest en hadden ze een fucking condoom gebruikt! Dat seks gesprek met haar was niet voor niets...' zeg ik en veeg ruw en boos een traan weg.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin