• Deze topic is een RPG voor de RPG liefhebbers. Het gaat over anime. Je kiest een personage uit een anime, het maakt niet uit welke. Je mag ook gewoon zelf een personage verzinnen. Daar ben je gewoon vrij in. Je kunt je fantasie laten gaan!
    Er zijn wel een paar regels waar ik wel op let:

    1) Er word niet gescholden of ruzie gemaakt buiten de RPG
    Gebeurt het dat er wel gescholden of ruzie gemaakt word wat niets met de RPG te maken heeft, dan worden de personen weg gehaald uit de RPG
    2) Als er iemand van de personages overlijd, moet het wel met toestemming zijn
    Je kunt niet zomaar iemand doden zonder dat er toestemming is. Gebeurt dit wel, dan word je dat even gemeld en moet je het bericht aanpassen
    3) Je kunt niet boven natuurlijk sterk zijn
    Dat je krachten hebt, oké, dat je goed kan ontwijken, dat kan.. Maar niet met een heftig gevecht zonder kleerscheurtjes eruit komen
    4) 16+ is toegestaan
    Als een personage verkracht word, is dit wel in overleg gegaan met de eigenaar van het slachtoffer
    5) De posts die je plaatst, moeten minimaal 4 regels lang zijn
    Anders lijkt de RPG zo kort :P

    Vul in als je mee wilt doen ^^:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (mag een plaatje zijn):
    Karakter:
    Magie:
    Familie:
    Rang in de maatschappij (leraar, koning(in), etc.):
    Overige:

    Ik zal je erbij zetten als je je personages hebt opgegeven ^^
    Zeg het aub eventjes als je uit de RPG wilt en als je je naam hebt veranderd.

    Personages: Eigenaar: Rang: (op volgorde van aanmelding)
    Aprillyne Bonita105 rozenprinses
    Hue Chococookiez Misdadiger
    Cecile Aimeka Dokter
    Selienna Aimeka Misdadiger/normale burger
    Aimi Chococookiez leider van shapeshifters
    Shanluke Bonita105 Beschermer
    Yue Bonita105 Stylist bij adel
    Amaury Aimeka Elf, badguy..
    Baily SuperEva studente (laatste jaar)
    Izuna Uchiha Hashirama Misdadiger
    Miko Aimeka Shinre Maiden

    Groetjes en veel plezier met de RPG!
    Aimeka


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Dan doe ik dat toch?? :3 ik zal wel een tijdsprong maken, ik weer niet goed hoe ze het verder overleven op de bbq :P

    Miko;
    Met een schuld gevoel kijk ik hoe Hashirama zijn lippen op die van Izuna drukt. Ik bijt op mijn lip en kijk naar de twee mannen. Met een raar gevoel in mijn buik wend ik mijn blik af. Ik wilde daar staan, ik wilde een soort liefdesspel spelen... En Hashirama ontneemt het me voor mijn gevoel. Ik pak met gemengde gevoelens een dango en kauw er grommend op. 'Itachi, je bent echt zo gigantisch dood' zeg ik chagrijnig. 'nou, dat was sexy, Miko heeft geluk' zegt hij grijnzend. 'Ik heb geen geluk.. Het is maar een simpel kusje hoor..' zeg ik teleurgesteld. Ik zie dat Izuna, zonder dat Hashirama het ziet, zijn mond afveegt en er komt een zacht lachje uit mijn mond. 'Wat gaan we verder doen?' vraag ik, om te proberen aan wat anders te denken...

    Als we eindelijk thuis zijn laat ik me op de bank ploffen. Best moe van alle drukte, rek ik me uit en kijk naar Izuna. De hele verdere dag heb ik aan de tongzoen van Hashirama en Izuna gedacht. Ik ben echt jaloers, ik had er echt heel erg graag gestaan. 'Het was bijna de hele tijd leuk.' zeg ik zacht. 'Ik wou alleen dat ik op een bepaalt moment van de dag, dat niet had uitgesproken' brom ik licht en druk een kussen in mijn gezicht. 'Hoe bedoel je..?' vraagt Izuna, hoewel hij donders goed weet wat ik bedoel. Twijfelend, bijna ban voor wat mijn hart wil, begin ik te laten. 'Ik had graag gewild dat ik op de plaats van Hashirama was... Nadat ik verloren had...' zeg ik zacht in het kussen en hou het stevig tegen mijn gezicht aan. Ik merk dat hij naar me toe loopt en het kussen uit mijn handen pakt. Mijn ogen sla ik op naar zijn gezicht en slik kort als hij echt dichtbij is. Zou hij....?

    Nee ze zijn nog niet verloofd ;)
    Selienna;
    Een heerlijke geur komt mijn neus binnen en ik open moeizaam mijn ogen. Ik kijk om me heen en kijk verbaast als ik Hue niet meer zie.
    'Hue?' vraag ik zacht en hoor de pannen beneden. Ik glimlach zacht en duw de dekens van me af.
    Snel kleed ik me aan en loop naar beneden. Als ik bij Hue ben, krul ik mijn armen om zijn middel en druk een kus op zijn wang.
    'Goede morgen liefje' zeg ik glimlachend.

    Rescue me, someone x-x ik moet naar de tandarts, ik wil niet, ik ben bang als ik een gaatje heb :x Help me pleassssssssssssss :'(

    [ bericht aangepast op 7 mei 2013 - 14:35 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    yue:
    rustig til ik kagura uit zijn wiegje en loop met hem in mijn armen richting de slaapkamer.
    'Kijk is wie er is' zeg ik met een hoog stemmetje en zet kagura voorzichtig neer op amaury zijn buik
    aprillyne:
    'ik ben bang; prevel ik zachtjes

    syd zullen we verder met michicko, haru en hillary


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Oke dat komt mooi uit ^^

    Hue;
    Als ik voetstappen op de trap hoor verschijnt er al een glimlach op mijn gezicht.
    'Goedemorgen schone slaapster,' zeg ik glimlachend en druk ook een kus op haar wang.
    'Ga maar vast zitten je ontbijtje is bijna klaar,' zeg ik terwijl ik met de spatel op de pan tik. 'Het ruikt echt geweldig!' brengt Selienna opgewekt uit en dekt rustig de tafel.
    'Hopelijk zal het je ook goed smaken,' lach ik en verdeel het ontbijt over twee borden.

    Aaawh ik kom je wel redden :3 Ik ben denk ik al wel te laat maar oké xD

    Is goed hoor Bonnie

    michiko;
    langzaam word ik wakker en kijk naar het kleine wondertje dat mijn dochtertje is.
    'Love' prevel ik zachtjes om haar niet te wekken
    we moeten nog steeds haar laten zien aan zijn ouders en mijn broertje en zijn zusje


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    /

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 13:03 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Hehehe, ik leef nog, gelukkig xD Alleen een beetje ontstoken tandvlees, bah, doet zeer x-x

    Amaury;
    Ik glimlach zacht en druk een kusje op zijn wang.
    'Goedemorgen kereltje' zeg ik glimlachend.
    Kagura;
    Ik kraai zodra ik bij papa en mama samen in bed zit en spartel wild met mijn armpjes.
    Cecile;
    'We doen dit samen liefje, ik laat je niet alleen' zeg ik zacht en druk haar nog wat steviger tegen me aan.

    Selienna;
    Ik giechel. 'Vast wel, alles wat je kookt smaakt heerlijk!' zeg ik glimlachend en ga met een rommelende maag zitten.
    Als Hue ook zit, pak ik mijn bestek en neem er een hap van. Voor mijn gevoel smelt het op mijn tong, zo lekker is het!
    'Hmmm, love, dit mag je vaker maken!' zeg ik glimlachend en neem nog een hap.

    Miko;
    Ik druk me tegen hem aan, mijn lippen beginnen te tintelen, het voelt echt heel erg fijn. Zijn armen glijden op mijn middel en ik open zachtjes mijn mond. Zijn tong glipt mijn mond in en het gevoel wat mijn lichaam overspoelt als onze tongen zacht met elkaar spelen, is echt onbeschrijflijk. Zijn been voel ik over mijn schoot, en ik bloos zacht. Mijn lichaam smacht naar aanrakingen, ik weet niet wat het is, maar de kus word intiemer, heftiger. Langzaam streelt zijn hand over mijn rug en ik begin wat zwaarder te ademen. Als zijn lippen zich van die van mij verwijderen, snak ik zacht naar adem en kijk hem met licht vergrote ogen. ‘Ik uh.. Mijn lijf. Hetzelfde probleem’ zegt hij zacht en gaat van me af. Zijn wangen zijn rood en ik glimlach zachtjes. Waar ik het lef vandaan haal om dit zacht in zijn oor te fluisteren, geen idee, uit mijn grote teen? Maar ik buig zacht naar hem toe en kus heel zacht zijn kaak.
    Langzaam ga ik hoger en streel zijn borst zachtjes. Bij zijn oor aangekomen, druk ik een zachte kus op zijn oorlel en bijt kort op mijn lip. 'Ik wil wel helpen...? Met je.. Probleempje...' zeg ik zacht en ga weer op mijn plaats zitten. Mijn ogen flitsen van zijn ogen naar mijn handen, en weer terug. Ik merk dat hij geschrokken is van mijn voorstel, en het is jammer dat ik niet in zijn hoofd kan kijken. Het maakt me niet uit wat hij nu denkt van me. Ik wil hem, dat is duidelijk. Ik slinger mijn been zacht over zijn benen en plaats me op zijn schoot. Ik leg mijn handen op zijn wangen en druk mijn lippen weer zacht op die van hem. Mijn lippen blijven kusjes drukken vanaf zijn lippen, over zijn kaak, naar zijn nek en eindigen bij zijn sleutelbeen. Ik laat mijn handen zacht over zijn borst en armen glijden, en kijk hem verlegen en een beetje onzeker aan in zijn ogen.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2013 - 16:47 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    yue:
    glimlachend ga ik er bij liggen.
    'het is echt een schatje' zeg ik lief
    aprillyne:
    'dat weet ik maar ik bedoel met ariana. wat als er wat gebeurt' prevel ik zachtjes en kijk naar het kleine meisje in me armen


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    /

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 13:03 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Auwtch x.x dat ken ik ja ;x heb ik ook best vaak

    Hue;
    Een tevreden glimlach komt op mijn gezicht door haar woorden.
    'Ik ben blij dat je het lekker vind,' zeg ik glimlachend. Ik pak zelf ook mijn bestek en neem ook een hap. Voor de eerste keer wil ik toegeven dat het inderdaad lekker is.
    Op een of andere manier vind ik het soms niet altijd lekker, te weinig kruiden. Maar andere vinden het wel lekker en daar gaat het eigenlijk ook grotendeels om bij mij.
    'Ik ga het zeker vaker maken!' zeg ik lachend en smul verder van mijn ontbijt. Onder mijn wimpers door kijk ik naar Selienna die ook duidelijk geniet van haar ontbijt en er speelt een brede glimlach op mijn gezicht. Maar ondanks de liefde die door mijn lichaam stroomt ben ik ook bloednerveus. Blij dat ik dat onder controle heb want ik wil niet dat Selienna er achter komt.
    Om er zeker van de zijn dat ze ook niet mijn gedachten leest erover weet ik mezelf er voor af te sluiten. Dat heb ik mezelf aangeleerd voor als ik haar wil verrassen.

    Haru;
    Ik open moe en moeizaam mijn ogen. De slaap laat mijn oogleden aan elkaar plakken waardoor ik er eerst in moet wrijven.
    Ik knipper een paar keer en houd Hillary goed vast als ik een beetje rechtop ga zitten.
    'Goedemorgen,' zeg ik zacht en met een warme glimlach tegen haar.

    michiko:
    'Geef haar maar. dan leg ik haar aan de borst' zeg ik zachtjes glimlachend terwijl ik me shirtje al uit doe en zorg dat ze gelijk kan drinken.
    'zullen we misschien langs je ouders gaan. en dan langs je zusje en mijn broertje. ik denk dat ze hun kleindochter/nichtje wel willen zien' zeg ik zacht glimlachend waarna ik hem een kus geef op zijn wang. voorzichtig pak ik hillary over die ik aan mijn borst leg waarna ze gulzig begint te drinken.


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Bonita, kun je aub wachten tot Sydney en ik allebei gereageerd hebben op je bericht? Anders is de topic veel sneller vol... En via de ipod is t moeilijk een andere topic te starten, dus... En om 1 uur ben ik weg, ik wil niet dat je de hele topic alleen met Sydney volschrijft... Hashirama en ik zijn er ook...

    Amaury;
    Ik knik dn streel zijn bolletje zacht.
    Kagura;
    Vrolijk kir ik en probeer te kruipen op het bed
    Cecile;
    'Liefje... De kans is er dat ze niet zo heel oud word, vanwege je bloem.. Maar ze word wel ouder omdat ik menselijk ben... Snap je?' zeg ik zacht.

    Miko;
    Ik glimlach zacht als hij zegt dat het goed is, maar dan slaat de aarzeling toe. Ik hoop dat hij niet denkt aan vroeger... Dat is het laatste wat ik wil, dat hij door mij weer die dag herbeleefd. Als Izuna me optilt, bloos ik zacht en leg mijn hoofd op zijn birst. 'Dat is waar' zeg ik zachtjes en glimlach als ik voorzichtig word neergelegd. Als hij naast me ligt, rol ik op mijn zij en voel zijn binger onde rmijn kin en zijjn lippen op de miine. Zahtjes kus ik terug en streel over zijn blote borst. Zacht en voorzichtig, bijna wachtend tot hij mijn hand van zijn lochaam pakt als ik te ver ga, laat ik mijn hand van zijn borst naar beneden glijden, onder de kimono. Ik trek zacht het lint om zijn middel los, waardoor de kimono open valt, en ga door met strelen. Bij zijn boxer aangekomen glijd mijn hand weer omhoog. En zo ga ik door, om hem rustig te laten wennen wat ik wil doen. Tijdens de kus merk ik dat zijn ademhaling verandert, en ik laat zijn lippen los.
    Ik kus zacht van zijn kaak over zijn borst, heel zacht over een tepel en dan naar zijn navel, en als ik naar boven kus, neem ik zijn andere tepel mee. Elke kus wekt een rikling op, wat gevolgt gaat met ee. Zacht en hopelijk genietend zuchtje. Ik leg mijn hand op zijn boxer, bij zijn bovenbeen en kijk hem aan. 'Als je niet meer wilt, moet je het zeggen, dan stop ik ermee' zeg ik zacht en glimlach. Heel voorzichtig glijd mijn hand omhoog tot ik bij de behoorlijke bobbel ben. 'Oke, probleempje.. Is ovebodig...' zeg ik droog in mezelf en voorzichtig laat ik er eerst een vinger overheen strelen. Ikhoor dat zijn adem stopt in ziin keel en ik kijk hem bezorgt aan. 'Moet ik stoppen, Izuna-kun?'

    Selienna;
    Er is iets, ik kan mijn vinger er alleen niet opleggen. Ach, zolang hij geen domme dingenndoet, is het goed.
    Ik eet mijn bord leeg en kijk onschuldig naar Hue. 'Liefje? Heb je hier misschien nog wa van?' vraag ik met een lichte blos.
    'Eh, ja in denpan' zegt hij en eet rustig verder.
    Ik schep mijn bord weer vol en ga zitten. Dit is echt het lekkerste ontbijt ooit!!

    De url van de volgende topic, voor als hier geen plek meer is xxx http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=150389

    [ bericht aangepast op 8 mei 2013 - 9:44 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    Ik kijk met een glimlach naar Selienna die nog wat meer pakt. Waarom weet ik niet maar ik word alleen maar nerveuzer en we zitten alleen nog maar aan de ontbijt tafel.
    Ik schenk haar een lieve glimlach, schep zelf ook nog wat op als het op is en ruim mijn bord op zodra mijn twee portie op is.
    'Zullen we zo samen gaan douchen? Ik heb geen zin om vandaag thuis te zitten dus ik heb wat leuks verzonnen, maar het is wel een verrassing,' zeg ik met een plezierige grijns op mijn gezicht.

    Haru;
    Ik glimlach zacht naar Hillary en Michiko. Mijn eigen kleine gezinnetje. Ik ben echt zo blij met mijn meiden. Ze betekenen alles voor me.
    Ik slaak een diepe zucht en woel door mijn haren.
    'Ik heb eerlijk gezegd nog niet echt zin om hier mee naar mijn ouders te stappen. Ik ben bang dat ze me dan levend villen,' zeg ik zuchtend.

    /

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 13:03 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Selienna;
    Na een tijdje heb ik mijn tweede bord leeg en slaak een zucht.
    'Het was heerlijk!' zeg ik glimlachend en kijk hem aan.
    'Ik ruim de tafel wel vast op, goed?' vraG ik glimlachend en bein met opruimen als hij toestemt.
    'Huee!! Doe dat niet! Verraad niet dat je wat wil doen als je het nier wil zeggen...' zeg ik smekend als ik de spullen in de vaatwasser zet.

    Miko;
    Ik kijk Izuna bezorgt na en kom langzaam in actie. Ik volg hem snel en leg mijn handen zacht op zijn schouder. 'Gaat het?' graag ik bezorgt en draai hem zacht om. Ik bijt zacht op mijn lip en trek hem in een knuffel. 'Het spijt me... Als ik dit wist, dan had ik dit niet gedaan.. Ik wist dat ik voorzichtig moest zijn met wat ik zou doen, vanwee je verleden.. Maar als ik wist dat je er zo op zou reageren, dan was ik hier niet aan begonnen.. Het spijt me Izuna, het spijt me echt dat je het opnieuw mee maakte' zeg ik schuldbewust. Zijn armen krullen om mijn middel en zijn hoofd word in mijn nek begraven. Zacht streel ik door zijn haren en ik prevel geruststellende woorden. 'Ik help je er wel overheen te komen.. Op jou tempo... Dat beloof ik je' zeg ik zacht en deuk een kus op zijn wang.
    We staan een tijd lang in de keuken op deze manier en ik blijf hem nog steeds stevig tegen me aan houden. Ik voel me echt schuldig, ik wilde hem nooit zoveel aandoen, en dat van een keer strelen.. Mijn handen stoppen na een tijd met het strelen van zijn rug en ik til zijn gezicht op. 'Het spijt me echt heel erg* zeg ik zacht en druk een kus op zijn mond. Ik laat hem zacht los en streel zijn wang zacht. Ik vind het jammer dat het niet verder kon, dat we niet intiemer konden zijn.. Ik had hem zo graag willen helpen.. Dat we elkaar voelden.. Mijn fantasieen zullen voorlopig dan maar als voldoening moeten dienen.. Iets anders kan ik me niet zo snel bedenken aangezien het huis niet geluidsdicht is...


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    Ik leun breed grijnzend tegen de tafel aan en grinnik zachtjes.
    'Het spijt me liefje, ik vind je reactie altijd zo leuk als ik het zeg,' lach ik en kust haar wang.
    Ik geef een speels tik op haar billen, legt mijn armen om haar middel en weerhoud haar ervan om nog verder op te kunnen ruimen.
    'Maar.. Ik weet zeker dat je het heel erg leuk gaat vinden,' gooi ik er nog bovenop en duik snel weg voor een hand.
    Ik pak grijnzend haar polsen vast en trek haar tegen me aan. 'Kom op liefje, als je zo doet wil ik je alleen maar nemen. Dat wil ik nu nog even voorkomen en voor het laatste bewaren,' zeg ik lachend en druk mijn lippen zacht op de hare.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt