• Deze topic is een RPG voor de RPG liefhebbers. Het gaat over anime. Je kiest een personage uit een anime, het maakt niet uit welke. Je mag ook gewoon zelf een personage verzinnen. Daar ben je gewoon vrij in. Je kunt je fantasie laten gaan!
    Er zijn wel een paar regels waar ik wel op let:

    1) Er word niet gescholden of ruzie gemaakt buiten de RPG
    Gebeurt het dat er wel gescholden of ruzie gemaakt word wat niets met de RPG te maken heeft, dan worden de personen weg gehaald uit de RPG
    2) Als er iemand van de personages overlijd, moet het wel met toestemming zijn
    Je kunt niet zomaar iemand doden zonder dat er toestemming is. Gebeurt dit wel, dan word je dat even gemeld en moet je het bericht aanpassen
    3) Je kunt niet boven natuurlijk sterk zijn
    Dat je krachten hebt, oké, dat je goed kan ontwijken, dat kan.. Maar niet met een heftig gevecht zonder kleerscheurtjes eruit komen
    4) 16+ is toegestaan
    Als een personage verkracht word, is dit wel in overleg gegaan met de eigenaar van het slachtoffer
    5) De posts die je plaatst, moeten minimaal 4 regels lang zijn
    Anders lijkt de RPG zo kort :P

    Vul in als je mee wilt doen ^^:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (mag een plaatje zijn):
    Karakter:
    Magie:
    Familie:
    Rang in de maatschappij (leraar, koning(in), etc.):
    Overige:

    Ik zal je erbij zetten als je je personages hebt opgegeven ^^
    Zeg het aub eventjes als je uit de RPG wilt en als je je naam hebt veranderd.

    Personages: Eigenaar: Rang: (op volgorde van aanmelding)
    Aprillyne Bonita105 rozenprinses
    Hue Chococookiez Misdadiger
    Cecile Aimeka Dokter
    Selienna Aimeka Misdadiger/normale burger
    Aimi Chococookiez leider van shapeshifters
    Shanluke Bonita105 Beschermer
    Yue Bonita105 Stylist bij adel
    Amaury Aimeka Elf, badguy..
    Baily SuperEva studente (laatste jaar)
    Izuna Uchiha Hashirama Misdadiger
    Miko Aimeka Shinre Maiden

    Groetjes en veel plezier met de RPG!
    Aimeka


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Syd je vergeet haru
    yue:
    Rustig loop ik naar buiten toe. Zachtjes ga ik bij hem zitten
    'het is een meisje' zeg ik zachtjes terwijl er een traan over mijn wang rolt.
    'ze wou dat ik je kwam halen. Ik weet het al maar ze qilt iets aan jou vragen'

    Michiko:
    'haru vind je het goed als mijn vader haar naam kiest. Ik wil dat hij ook er bij word betrokken'
    Fluister ik zacht


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Selena;
    Ik bloos zacht en geef hem een kus.
    Ik slaak een gilletje als hij me optilt en hou hem goed vast.
    Een zachte grinnik verlaat mijn lippen en ik kijk dankbaar.
    'Ik zou niets liever willen..! Maar morgen ga ik wel weer naar huis, ik wil niet dat mijn ouders zich zorgen maken, vooral niet omdat Haru zo gigantisch veel bij je zusje is..' zeg ik zuchtend en leg mijn hoofd tegen zijn schouder.
    Ik kus zijn nek zacht en val op bed neer met een verliefde blik in mijn ogen, als ik hem aankijk.

    Amaury.
    Ik kijk verbaast op naar Yue en zucht zacht. 'Goed...' zeg ik, zacht en gebroken, en duw me met moeite op.
    Ik wil echt niet.. Ik wil mijn kleine meisje niet zien zo. 'Zolang het maar niet met de baby te maken heeft, kan ze me alles vragen' zeg ik zacht.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    yue:
    zachtjes pak ik zijn hand vast en kus zacht zijn lippen.
    ik hoop maar dat hij het leuk vind en niet kwaad weg loopt


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Haru;
    'Als hij het wilt dan vind ik het goed,' mompel ik en streel zacht de wang van het kleine meisje.

    Kenji;
    'Dat snap ik, maar eerst halen we die morning after pil voordat het te laat is,' glimlach ik.
    'Een kindje is leuk, maar ik wacht liever nog even.'
    Ik ga over haar heen hangen en kus zachtjes haar lippen.
    Het shirt wat ik bij haar aan heb gedaan, doe ik weer uit en maak een spoor vak kusjes naar beneden.

    michiko:
    'Ik hoop het. ik haat ruzies en ik wil niet dat ze later denkt dat het haar schuld is. wil jij der zo misschien vast houden' prevel ik.
    zachtjes leg ik der aan mijn borst als ze begint te huilen en smak geluidjes maakt.
    een vertederde glimlach staat op mijn mond als ze gulzig drinkt


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Amaury;
    Ik glimlach zacht en kus haar even terug.
    Ik loop zuchtend met haar naar binnen en klop op de deur.
    'Je wilde me spreken, Michiko?' vraag ik zacht, deels tegen de deur, deels tegen haar.

    Selena;
    Ik glimlach zacht en knik.
    'Ik ook, ik hou ontzettend veel van je, maar we zijn beide te jong, en ik wil niet dat ons kind dan ons voorbeeld zal volgen, en ook jong kinderen krijgt' zeg ik glimlachend.
    Ik kijk verbaast als hij het shirt uit trekt en begin te blozen.
    Ik sluit genietend mijn ogen en ontspan me volledig.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Haru;
    Ik leg mijn armen om Michiko haar middel heen en kus haar wang.
    'Ze is echt mooi,' zeg ik zachtjes en glimlach.
    'Ik wil haar heel graag vasthouden.'

    Kenji;
    'We wachten gewoon nog een paar jaartjes en dan kijken we of we er beide klaar voor zijn,' glimlach ik.
    Ik kus zachtjes door en blijf bij haar slipje hangen.
    Ik lik plagend over de stof heen en trek het met mijn tanden naar beneden.
    Ik kijk haar even met speels puppy ogen aan en lik grijnzend over haar poesje heen.

    michiko:
    'Kom maar binnen pap' zeg ik glimlachend terwijl ik tegen haru aan leun.
    glimlachend kijk ik naar ons dochtertje die nog gulzig drinkt.
    yue:
    'kom dan ga ik mee' glimlach ik terwijl ik de deur open en zijn hand vast houd


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Selena;
    Ik voel mijn ademhaling versnellen en kijk hem smachtend aan.
    Een hese kreun verlaat mijn lippen en ik trek zijn gezicht wat dichter tegen me aan.
    Ik sluit genietend mijn ogen en grijp naar de dekens.

    Amaury;
    Ik loop naar binnen en doe mijn best niet naar het kind te kijken.
    'Wat wilde je me vragen?' zeg ik een klein beetje monotoon en kijk in haar ogen.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Haru;
    Ik twijfel of ik wat moet zeggen, maar hou mezelf erbuiten.
    Dit is iets tussen Michiko en Amaury, ik zit alleen maar in de weg als ik me ermee ga bemoeien.

    Kenji;
    Ik grijns breed en tevreden door haar gekreun en duw haar schaamlippen wat uit elkaar.
    Mijn vingers glijden soepel over haar natte poesje heen en ik lik speels over haar clit.

    michiko"
    ik haal even diep adem.
    'Pap, wil jij misschien de naam voor mijn dochter kiezen. ik weet dat je het er niet mee eens ben ,maar ik wil dat jullie ook een goede band krijgen' zeg ik zowat fluisterend terwijl ik zacht op haar ruggetje klop waardoor ze een boertje laat. glimlachend houd ik der weer goed vast. 'Als je wilt mag je der ook vasthouden
    yue:
    zacht knijp ik in zijn hand en knik bemoedigend


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Selena;
    Ik kreun hees en hol mijn rug.
    Mijn nagels plant ik hard in de dekens en begin te haperen met ademhalen.
    'K-K-Kenjiiii!' kreun ik hees en bijt hard op mijn lip.

    Amaury;
    Ik trek mijn wenkbrauwen op en voel me overdonderd door de vraag.
    Mijn ogen rollen automatisch naar het kind en ik doe mijn best me ertegen te verzetten.
    Ik knijp wat hard in Yue haar hand en sluit mijn ogen om de tranen terug te dwingen.
    Ik antwoord niet, ik hou me goed vast aan het dressoir om nie door mijn knieën te zakken, door alle emoties die door mijn lichaam gieren.
    Ik ben boos, blij,verdrietig, trots... Alles tegelijk... Dat trek ik niet en haal een beetje trillerig adem.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Haru;
    Ik kijk bezorgt naar Amaury en houd Michiko goed tegen me aan.
    Hij heeft er echt moeite mee dat Michiko nu al een kindje heeft en dan uitgerekend met mij..

    Kenji;
    Ik geniet van Selena haar gekreun en word daardoor zelf alleen maar harder.
    Ik duw rustig twee vingers haar poesje in en stoot ze op een rustig tempo in haar.
    IK zuig aan haar clit, draai er rondjes met mijn tong overheen en kijk haar hongerig aan.

    michiko:
    voorzichtig geef ik haar aan haru en kus der kruin waarna ik uit bed stap en wankel naar pap toe loop.
    zachtjes sla ik me armen om hem heen .
    'Pap ik zal altijd je kleine meisje blijven. nu ik moeder ben betekent het niet dat ik ineens jou in de steek laat. dat zou ik niet kunnen' fluister ik zachtjes en doe precies wat ik toen ik klein was ook altijd deed met de zoom van zijn shirt spelen
    yue:
    'liefje, ga even zitten' zeg ik bezorgd als ik amaury zo zie


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Selena;
    Ik slaak een hese gil, bijt hard op mijn lip en spreid mijn benen heel erg.
    Ik hijg en kronkel nu al, ik word nu al weer gek van genot..!

    Amaury;
    Ik leg mijn armen stevig om haar heen en laat een zachte snik mijn mond verlaten.
    'Ik wil het niet, echt niet' zeg ik zacht en schor. 'Ik wil niet dat je een vrouw word, ik wil mijn meisje terug...' zeg ik zacht en hees.
    Ik veeg een traan weg en kus haar kruin zacht. 'Het spijt me als ik je bezorgt maakte, dat wilde ik niet.. Maar ik was boos dat je zo stom was zonder condoom seks te hebben... Of überhaupt nu al seks te hebben... Ik dacht dat je verstandig genoeg was te wachten, na het gesprek..' zeg ik zacht en kijk haar aan.
    Ik kus haar kruin nog een keer en ga dan zitten, voor ik echt door mijn benen zak.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin