• Deze topic is een RPG voor de RPG liefhebbers. Het gaat over anime. Je kiest een personage uit een anime, het maakt niet uit welke. Je mag ook gewoon zelf een personage verzinnen. Daar ben je gewoon vrij in. Je kunt je fantasie laten gaan!
    Er zijn wel een paar regels waar ik wel op let:

    1) Er word niet gescholden of ruzie gemaakt buiten de RPG
    Gebeurt het dat er wel gescholden of ruzie gemaakt word wat niets met de RPG te maken heeft, dan worden de personen weg gehaald uit de RPG
    2) Als er iemand van de personages overlijd, moet het wel met toestemming zijn
    Je kunt niet zomaar iemand doden zonder dat er toestemming is. Gebeurt dit wel, dan word je dat even gemeld en moet je het bericht aanpassen
    3) Je kunt niet boven natuurlijk sterk zijn
    Dat je krachten hebt, oké, dat je goed kan ontwijken, dat kan.. Maar niet met een heftig gevecht zonder kleerscheurtjes eruit komen
    4) 16+ is toegestaan
    Als een personage verkracht word, is dit wel in overleg gegaan met de eigenaar van het slachtoffer
    5) De posts die je plaatst, moeten minimaal 4 regels lang zijn
    Anders lijkt de RPG zo kort :P

    Vul in als je mee wilt doen ^^:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (mag een plaatje zijn):
    Karakter:
    Magie:
    Familie:
    Rang in de maatschappij (leraar, koning(in), etc.):
    Overige:

    Ik zal je erbij zetten als je je personages hebt opgegeven ^^
    Zeg het aub eventjes als je uit de RPG wilt en als je je naam hebt veranderd.

    Personages: Eigenaar: Rang: (op volgorde van aanmelding)
    Aprillyne Bonita105 rozenprinses
    Hue Chococookiez Misdadiger
    Cecile Aimeka Dokter
    Selienna Aimeka Misdadiger/normale burger
    Aimi Chococookiez leider van shapeshifters
    Shanluke Bonita105 Beschermer
    Yue Bonita105 Stylist bij adel
    Amaury Aimeka Elf, badguy..
    Baily SuperEva studente (laatste jaar)
    Izuna Uchiha Hashirama Misdadiger
    Miko Aimeka Shinre Maiden

    Groetjes en veel plezier met de RPG!
    Aimeka


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    yue:
    'Ik snap het liefje. ik had haar ook meer moeten vertellen over een butterfly maiden hoe het zit met de vruchtbaarheid. maar wees niet bang. iedereen maakt fouten maar je weet niet of ze het kind ook had weggedaan. zodra je het eerste schopje voelt heb je gelijk een band met het kindje. je voelt je dan volmaakt. ik wou het eerst ook niet maar toen de kleintjes voor het eerst schopte leek het wel of ik in de 7e hemel was love. je zal haar niet verliezen. probeer haar ook te helpen met de opvoeding. jullie band zal niet veranderen. een ding heeft ze van jou. de koppigheid en standvastigheid. en ik had jou ook over een provetie over haar moeten vertellen' zeg ik zacht


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Kenji;
    'Niet, zeg ik blozend.
    'Ik vind gewoon dat het voor herhaling vatbaar is.. Zodra we de douche uit zijn,' mompel ik zachtjes en ontwijk haar blik.

    Haru;
    Ik bijt op mijn lip als ik Amaury kan verstaan door het luide geschreeuw van hem.
    Dit is mijn schuld. Ik had erbij na moeten denken. Ik ben namelijk degene die het condoom om hoort te hebben.
    ik slaak een zucht en kijk met grote ogen naar Michiko.
    'W-Wat? Weet je dat zeker?' vraag ik zacht.

    michiko:
    'Ik wil niet dat pap weg gaat bij mam. mam heeft hem nodig maar kagura ook.' zeg ik zachtjes terwijl er een traan over mijn wang rolt.
    als ik een te erge pijn voel krimp ik ineen.
    een hoge gil verlaat mijn mond door de pijn waarna ik mijn armen om me buik legt


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Amaury;
    Ik zucht diep en kijk haar aan. 'Ik zal mijn best doen, ik ben gewoon bang dat ik mijn kleine meisje kwijt raak... dat is het laatste wat ik wil love... Snap dat, pleas.. Snap mijn standpunt ook..!' zeg ik zacht en wanhopig. 'Ik ga maar met haar praten , denk ik..' zge ik zacht, geef Yue een kus en sta op. Ik loop de kamer uit en klop zacht op de deur. 'Michiko? Kan ik even praten?' vraag ik zacht en bijt zacht op mijn lip.

    Selena;
    Ik grijns breed en woel door zijn natte haren.
    'Ik vind het niet erg, alleen de seks zelf tot morgen laten wachten pleas, als ze de condooms hebben... Verwennen en alles kan wel, maar jou vriend niet in mijn poesje, snap je?' vraag ik grinnikend.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    yue:
    verschrikt sta ik op en ren naar boven.
    snel open ik de deur en zie michiko in pijn.
    'amaury haal een teil gevuld met lauwwarm water. haru ondersteun der. ze moet bevallen' ratel ik terwijl ik der buik bloot leg en 2 tekens maak


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    ben etenx


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Amaury;
    Ik rol met mijn ogen en slenter omhoog. Juist... Ik wil het goed praten en word meteen bevolen dingen te doen.
    Als ik het niet goed wilde maken en niet van mn dochter hield, hadi k het niet gedaan.
    Ik loop terug met een teil lauwwarm water en zet het ergens neer.
    Mijn ogen staan chagrijnig op der buik gericht en ik voel gewoon woede door me heen stromen.
    Ik wil dit niet... Ik draai me om en been der slaapkamer uit om tot rust te komen.
    Tranen rollen over mijn wangen als ik een boom doormidden sla, puur uit frustratie.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    /

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 13:21 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    yue:
    zachtjes fluister ik de spreuk die nodig is en zie een klein kindje in michiko der armen liggen.
    'Wat een schatje' prevelt ze zachtjes
    'dat is ze zeker' glimlacht michiko zachtjes 'Wil je pap halen. ik wil hem wat vragen'

    michiko:
    zachtjes wieg ik het kleine meisje in mijn armen.
    ze heeft precies dezelfde kleur haartjes als pap en mij. der ogen weer van haru en de mond van mam.
    ze is echt een wondertje


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Haru;
    'Ik begrijp je,' zeg ik zacht en veeg haar tranen weg.
    Ik kijk haar geschrokken aan als ze gilt en bijt hard op mijn lip.
    Als Yue de kamer inkomt, staar ik even verdooft voor me uit en ondersteun Michiko dan voorzichtig.

    Kenji;
    'Ohja, de condooms,' mompel ik en grinnik even zacht.
    'Zolang ik maar met jou ben vind ik het prima,' zeg ik glimlachend en zet de douche uit.
    Ik pak een handdoek en sla die om haar lichaam heen.

    syd je loopt heel erg achter xD


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Jullie wachten niet :x

    sorrry


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Hihi, maakt niet uit ^^

    Miko;
    Ik kijk argwanend en grom zacht en speels. 'Haal die blik van je gezicht Izuna, ik waarschuw je..!' zeg ik dreigend en grinnik zacht. Door zijn gaap begin ik ook en veeg een paar minitraantjes weg uit mijn ooghoeken. Mijn wangen zijn rood door wat hij zij en ik glimlach zacht.
    'Ik denk dat het tijd wordt voor mij om wat te gaan slapen. De vermoeidheid neemt het een beetje over. En ik denk.. dat het me nu zelfs zonder de pillen gaat lukken. Binnen nu en een uur of drie.' Zegt hij en ik rol lachend met mijn ogen. 'Is goed, ik zie je morgen dan?' vraag ik glimlachend en lief.
    Ik trek hem zacht overeind en loop met hem richting de voordeur. Ik laat hem rustig uit en sta een beetje awkward tegenover hem. Ik twijfel eventjes maar knuffel hem toch zacht. 'Tot morgen, Izuna-san.. Slaap goed vannacht, je kunt het goed gebruiken' zeg ik zacht terwijl ik nog mijn armen om hem heen heb en laat hem los. Een glimlach siert mijn gezicht en ik kijk naar hem. Bijtend op mijn lip, blijf ik in de deur opening staan.

    Selena;
    Ik lach zacht en bedank hem zacht.
    Ik droog me rustig af en droog mijn haren.
    Een rilling glijd over mijn lichaam en doet kippenvel ontstaan over mijn hele lichaam.
    Brrr, koud!

    Amaury;
    Ik zit buiten tegen de kapotte boom geleund en bekijk mijn bloedende hand.
    Ik verdien dit niet, waarom heeft de wereld zich zo tegen mij gekeerd?!
    Ik wilde gewoon een gezin hebben wat verstandig genoeg was om te wachten met kinderen..
    En ik krijg het tegenover gestelde...
    Een diepe zucht verlaat mijn mond en ik ga zo liggen, dat ik niemand kan zien of horen.
    Ik sluit mijn ogen en probeer weer tot rust te komen.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Kenji;
    Ik droog rustig mijn eigen lichaam en maak de handdoek om mijn middel vast.
    Ik merk dat Selena het koud heeft en leg mijn armen om haar heen en wrijf haar warm.
    'Heeft mijn mooie meisje het zo koud?' vraag ik met een grinnik.
    Ik maak de handdoek om haar vast, til haar rustig op en loop naar mijn kamer.
    Haar slipje heb ik meegenomen vanaf haar badkamer en doe ik bij haar aan.
    Zelf trek ik een boxer en een broek aan, pakt twee shirts en doe er eentje bij Selena aan.
    'Je mag hier wel in slapen van mij,' glimlach ik en kus haar voorhoofd.