• Deze topic is een RPG voor de RPG liefhebbers. Het gaat over anime. Je kiest een personage uit een anime, het maakt niet uit welke. Je mag ook gewoon zelf een personage verzinnen. Daar ben je gewoon vrij in. Je kunt je fantasie laten gaan!
    Er zijn wel een paar regels waar ik wel op let:

    1) Er word niet gescholden of ruzie gemaakt buiten de RPG
    Gebeurt het dat er wel gescholden of ruzie gemaakt word wat niets met de RPG te maken heeft, dan worden de personen weg gehaald uit de RPG
    2) Als er iemand van de personages overlijd, moet het wel met toestemming zijn
    Je kunt niet zomaar iemand doden zonder dat er toestemming is. Gebeurt dit wel, dan word je dat even gemeld en moet je het bericht aanpassen
    3) Je kunt niet boven natuurlijk sterk zijn
    Dat je krachten hebt, oké, dat je goed kan ontwijken, dat kan.. Maar niet met een heftig gevecht zonder kleerscheurtjes eruit komen
    4) 16+ is toegestaan
    Als een personage verkracht word, is dit wel in overleg gegaan met de eigenaar van het slachtoffer
    5) De posts die je plaatst, moeten minimaal 4 regels lang zijn
    Anders lijkt de RPG zo kort :P

    Vul in als je mee wilt doen ^^:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (mag een plaatje zijn):
    Karakter:
    Magie:
    Familie:
    Rang in de maatschappij (leraar, koning(in), etc.):
    Overige:

    Ik zal je erbij zetten als je je personages hebt opgegeven ^^
    Zeg het aub eventjes als je uit de RPG wilt en als je je naam hebt veranderd.

    Personages: Eigenaar: Rang: (op volgorde van aanmelding)
    Aprillyne Bonita105 rozenprinses
    Hue Chococookiez Misdadiger
    Cecile Aimeka Dokter
    Selienna Aimeka Misdadiger/normale burger
    Aimi Chococookiez leider van shapeshifters
    Shanluke Bonita105 Beschermer
    Yue Bonita105 Stylist bij adel
    Amaury Aimeka Elf, badguy..
    Baily SuperEva studente (laatste jaar)
    Izuna Uchiha Hashirama Misdadiger
    Miko Aimeka Shinre Maiden

    Groetjes en veel plezier met de RPG!
    Aimeka


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Haru;
    Ik hou het meisje goed vast en glimlach teder naar haar.
    Ik wieg haar zachtjes en kus haar kleine handje.

    Kenji;
    Ik grijns breed als ze haar benen verder spreid voor me en ga sneller.
    Ik duw nog twee vingers in haar, stoot hard met ze en kijk haar grijnzend aan.
    Mijn boxer staat ondertussen op springen, maar ik wil niet eerder stoppen tot Selena is gekomen.

    Selena;
    Mijn kreunen zijn niet meer te stoppen, en het kronkelen ook niet.
    Ik beweeg mijn hoofd best hard heen en weer van genot, en voel het mijn lichaam overnemen.
    Met een luide kreun, ontploft het gevoel in mijn buik en spannen al mijn spieren zich aan.
    Ik ontspan als ik gekomen ben en hijg onregelmatig terwijl ik trillend op bed lig.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    michiko:
    'Papa, ik heb liever dat ik me zelf over geef voordat er weer wat gebeurd. ik heb boeken gelezen de afgelopen tijd. een butterfly maiden kan niet meer worden verkracht nadat ze een is geworden met de gene waarvan ze houd. ik wou het ook zelf. het was dom van mij en haru het onveilig te doen. maar soms kan je het niet voorkomen. maar je raakt me niet kwijt. ik blijf je meisje maar ik zal in sommige situaties volwassener reageren dan normaal. maar pap help me please met sommige dingen. ik wil dat je ook kan genieten van mijn dochter. je hebt nu ook haar als je meisje ook al is ze niet je echte dochter. pap please geef der een naam die jij bij der vind passen' fluister ik waarna ik zijn wang kus en weer op bed ga zitten. 'Wil je der vast houden'
    yue:
    rustig ga ik bij amaury zitten en streel over de rug van zijn hand


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Kenji;
    Ik trek mijn vingers uit haar en lik ze met een grijns schoon.
    Haar poesje likt ik ook schoon en druk er een lief kusje op.
    Ik kruip grijnzend over haar heen en kus haar lippen zacht.
    'Je bent heerlijk liefje,' zeg ik met een grijns en streel zacht haar lichaam.

    Haru;
    Ik speel zacht met het meisje haar handje en kijkt vertederd toe hoe ze slaapt.
    Het is echt een klein engeltje.

    Amaury;
    Ik zwijg even en schudt mijn hoofd. 'Niet nu.. Laat me... Dit pleas... Verwerken..' zeg ik zacht.
    Ik denk na over een naam en bekijk mijn kleindochter. 'Hillary..' zeg ik zacht en vragend.
    'Is dat goed?' vraag ik zacht.

    Selena;
    Ik bloos heel erg en hijg uit.
    Ik draai me op hem en kus van zijn kaak naar zijn vriend.
    Ik kus eromheen en zuigt speels eromheen, zonder zijn vriend te raken.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    michiko:
    'Prachtig pap' fluister ik en kijk hem met een glimlach aan. 'ik blijf je kleine meisje. ookal ben ik nu een moeder. i promise' prevel ik waarna ik hem stevig omhels. 'Ik snap je pap. maar verlaat mam niet. ze heeft jou nodig en kagura ook. desnoods ga ik wel met haru en hillary' zeg ik zachtjes en bijt op me lip
    yue:
    verbaast kijk ik naar michiko wanneer ze dat zegt. ze kan der echt niet tegen


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    AMaury;
    Ik schudt mijn hoofd en verberg mijn gezicht bijna in haar nek.
    Mijn armen klemmen haar stevig tegen mijn borst en ik adem een beetje trillerig.
    'Ik blijf, hoe dan ook... Hoe boos ik ook ben, je weet dat ik je moeder en broertje nooit alleen laat... En je waagt het niet te vertrekken... Ik meen het, niet tot je er oud genoeg voor bent....' zeg ik zacht en kijk haar een beetje glimlachend aan.
    Ik geef haar zacht een kus op haar wang en kijk naar Haru.
    'Gefeliciteerd' zeg ik menend en oprecht.
    'Nu is het zeker... Welcome to the family' zeg ik glimlachend.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Haru;
    'Hillary,' mompel ik zachtjes tegen mezelf en het kleintje.
    Ik glimlacht en druk een kus op haar kleine voorhoofd.
    'Mijn kleine Hillary,' zeg ik zachtjes en wieg haar lief.
    Nu moet ik het alleen nog aan mijn eigen ouders vertellen.
    Ik kijk verbaasd op naar Amaury en glimlach.
    'Dank je wel,' zeg ik met een glimlach. 'Wil je haar even, of krijg je dat nog niet over je hart?' vraag ik.

    Kenji;
    Ik kijk haar grijnzend aan,
    Mijn ogen worden groot wanneer ze om mijn vriend heen zuigt en kust en kreun gefrustreerd.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2013 - 19:33 ]

    michiko:
    'Ik hou van je pap' fluister ik en knuffel hem.
    glimlachend kijk ik naar haru en hillary.
    'love mag ik der weer' zeg ik zachtjes als ik weer lig
    yue:
    'ze heeft ook veel van jou weg' glimlach ik als ik naar hillary kijk
    hillary:
    een zachte gaap komt uit mijn mondje waarna ik me oogjes open.
    langzaam neem ik iedereen op terwijl mijn ogen steeds van kleur veranderen die in de regenboog voorkomen


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Selena;
    Ik grijns breed en plant af en toe plagend een mini kusje op zijn vriend.
    Na een tijd gespeeld te hebben, laat ik mijn tong over zijn vriend glijden en grijns.

    Amaury;
    'Ik ook van jou liefje...' zeg ik zacht en glimlach.
    Ik schudt mijn hoofd en bedank.
    Voorlopig niet voor mij...


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Ik moet gaan schatjesxx tot morgen!


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Haru;
    Ik kijk nieuwsgierig naar de oogjes van Hillary en glimlach.
    'Wauw, ze heeft echt mooie ogen.. Hoe komt het dat ze verkleuren?' vraag ik verbaasd.
    Ik knik naar Michiko en geeft Hillary voorzichtig aan haar.

    Kenji;
    Ik knijp hard in de dekens en kijk haar hongerig aan.
    Ik kreun hees door de kusjes en krijg grote ogen als Selena over mijn vriend likt.
    Ik slaak een luide hese kreun en hijg zacht.

    yue:
    'dat is het resultaat als dus een vampier en een butterfly maiden een kind krijgen. blijkbaar krijg je dan een elementenkind' glimlach ik
    zacht kus ik amaury zijn wang
    michiko:
    glimlachend streel ik over hillary der wangetje.
    'pap wil je kagura halen. dan kan hij kennis maken met zijn nichtje' zeg ik terwijl ik me vader lief aan kijk
    hillary:
    kirrend kijk ik naar mijn opa en maak grijphandjes en begin te huilen als hij me niet opneemt


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    /

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 13:20 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Uch, ik ga slapen schatjesx
    Ik reageer morgen wel, byeeeeexxxxx


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin