• Deze topic is een RPG voor de RPG liefhebbers. Het gaat over anime. Je kiest een personage uit een anime, het maakt niet uit welke. Je mag ook gewoon zelf een personage verzinnen. Daar ben je gewoon vrij in. Je kunt je fantasie laten gaan!
    Er zijn wel een paar regels waar ik wel op let:

    1) Er word niet gescholden of ruzie gemaakt buiten de RPG
    Gebeurt het dat er wel gescholden of ruzie gemaakt word wat niets met de RPG te maken heeft, dan worden de personen weg gehaald uit de RPG
    2) Als er iemand van de personages overlijd, moet het wel met toestemming zijn
    Je kunt niet zomaar iemand doden zonder dat er toestemming is. Gebeurt dit wel, dan word je dat even gemeld en moet je het bericht aanpassen
    3) Je kunt niet boven natuurlijk sterk zijn
    Dat je krachten hebt, oké, dat je goed kan ontwijken, dat kan.. Maar niet met een heftig gevecht zonder kleerscheurtjes eruit komen
    4) 16+ is toegestaan
    Als een personage verkracht word, is dit wel in overleg gegaan met de eigenaar van het slachtoffer
    5) De posts die je plaatst, moeten minimaal 4 regels lang zijn
    Anders lijkt de RPG zo kort :P

    Vul in als je mee wilt doen ^^:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (mag een plaatje zijn):
    Karakter:
    Magie:
    Familie:
    Rang in de maatschappij (leraar, koning(in), etc.):
    Overige:

    Ik zal je erbij zetten als je je personages hebt opgegeven ^^
    Zeg het aub eventjes als je uit de RPG wilt en als je je naam hebt veranderd.

    Personages: Eigenaar: Rang: (op volgorde van aanmelding)
    Aprillyne Bonita105 rozenprinses
    Hue Chococookiez Misdadiger
    Cecile Aimeka Dokter
    Selienna Aimeka Misdadiger/normale burger
    Aimi Chococookiez leider van shapeshifters
    Shanluke Bonita105 Beschermer
    Yue Bonita105 Stylist bij adel
    Amaury Aimeka Elf, badguy..
    Baily SuperEva studente (laatste jaar)
    Izuna Uchiha Hashirama Misdadiger
    Miko Aimeka Shinre Maiden

    Groetjes en veel plezier met de RPG!
    Aimeka


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    yue:
    blozend kijk ik hem aan.
    'je bent soms echt te lief' fluister ik zacht
    aprillyne:
    'Ik weet toch heus wel meer over mijn ras dan jou' zeg ik pissig en sta op het het bed waarna ik gelijk ineen zak.
    kwaad haal ik de dingen uit me lichaam en sta op terwijl mijn buik begint te bloeden.
    'Het is niet mijn kind' zeg ik kwaad waarna ik wegloop


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Amaury;
    Ik glimlach en knuffel haar stevig.
    'Alles voor mijn meisje!'
    Cecile;
    'Aprillyne!' zeg ik boos en grijp haar pols vast.
    'Ga je bed in! Je bloed zo dood' zeg ik boos en duw haar weer in bed.
    Ik leg het meisje voorzichtig weg en begin de wond weer te hechten.
    'Het is je kind, of je het accepteerd of niet... Ik voed het op, met of zonder je, maar waag het niet uit bed te gaan, ik bind je persoonlijk vast' zeg ik chagrijnig


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    yue:
    glimlachend kijk ik hem aan en knuffel hem zachtjes terug
    aprillyne:
    angstig kijk ik hem aan.
    bang om geslagen te worden net als ik me vader tegen sprak.
    een zachte piep verlaat me mond terwijl ik zo ver mogelijk van hem af ga zitten en me klein maak


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    /

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 13:07 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Auamry;
    Ik knuffel haar stevig en glimlach. 'ik hou van je!' zeg ik menend.
    Cecile;
    Ik zie de bange blik in haar ogen en meteen slaat mijn geirriteerde humeur om in schuld.
    'Liefje. Ik... HEt spijt me' zeg ik zacht en geschrokken van mezelf. Ik pak haar hand zacht vast en trek haar tegen me aan.
    'Rustig, wat er ook gebeurt is, ik zal je nooit iets doen' zeg ik zacht en sus haar.

    Miko;
    Ik kijk verbaast om en glimlach een beetje moeizaam. Ik zit op de grond en pak de zakjes aan. 'Dank je, maar... Ik ben bang... Dat het voor niets zal zijn... Ik ben het boek van mijn clan aan het doorzoeken, want ik vertrouw mijn eigen clan niet... Ze waren de beste vriendjes van de Senju, mijn vader in elk geval, en hij wist van de conflicten, en.... De gebeurtenis met jou.... Ik ben nu aan het zoeken of mijn conclusie met genjutsu klopt, of dat het een geheim is wat ik zelf altijd al verborgen heb gehouden.. Uit eer voor mijn clan, maar... ' zeg ik even met een rilling. 'Maar ik ben er achter van wie dat sperma is...' zeg ik zacht en wijs naar de spullen die ik heb uitgestalt in de kamer, terwijl hij weg was. Tranen wellen direct weer op maar ik weiger te huilen. 'Mijn vader leeft nog' zeg ik zacht en kil en voel woede opkomen. 'Hij hoorde te zijn verbrand toen ik op een missie was... Ze zeiden dat de stichter van de brand een Uchiha was, niet wie, maar dat zou een Uchiha moeten zijn geweest... Hij moet op de een of andere manier achter mijn.... Vriendschap' zeg ik met een pijnlijk randje als ik vriendschap zeg, 'met jou zijn gekomen, en hij hield me altijd weg bij de Uchiha... Mijn vader was de man met de grootste haat voor de Uchiha die ik ken... Hij wist niets ervan dat ik met Madara en Itachi om ging... Als hij dat wist, had hij ze persoonlijk afgemaakt...' zeg ik hees van de ingehouden tranen en veeg onder mijn ogen langs. 'Enfin, ik ben aan het zoeken wat voor gif hij gebruikt heeft.... We hebben meerdere soorten gif uitgevonden...' zeg ik zachtjes en duik weer het boek in, mijn gezicht verschuilend voor Izuna, zodat hij mijn tranen van woede en afgunst niet hoeft te zien. 'MAar ze hebben geen gif in mijn moeders... Lichaam gevonden' zegt hij verbaast. 'Weet ik... Het gif wat mijn clan maakte laat geen sporen na... De verkrachting is het teken van de chakraonderbreking, en op dat moment moet mijn vader het gif hebben ingediend.. Ik moet haar keel bekijken... MAar dat doe ik morgen.. Ik moet zo een bad nemen, ik voel me alles behalve goed' zeg ik zacht.

    Evenlater zit ik in het bad, nog wel in een hartje, en zit zover onderwater, dat mijn kin in het water ligt. Mijn ogen zijn gesloten en mijn lichaam ontspant nog steeds niet. Ik kan er niet bij dat mijn vader dit gedaan heeft. Met een zucht stap ik uit bad en wikkel een handdoek om mijn lichaam. Ik laat het bad leeg lopen en begin mijn haren langzaam te drogen. Mijn lichaam volgt en ik trek wat kleren aan die ik van huis heb mee genomen. Bijtend op mijn lip loop ik naar beneden en doe mijn haar in een vlecht. 'Izuna?' vraag ik zacht en kijk naar hem. Nadat ik verteld heb wat de zeer waarschijnlijke oorzaak van zijn moeders dood is, is hij stil geweest. Ik ga naast hem zitten en leg mijn armen om hem heen. 'Het spijt me' zeg ik zacht en hou hem stevig vast. Ik voel me schuldig.. 'Wil je wat eten? We moeten nog avond eten...' zeg ik zachtjes en veeg zacht een traan weg van zijn wang. Ik sta op als hij knikt en begin aan een simpele, warme maaltijd zodra ik in de keuken sta. Spaghetti. Als het klaar is, pak ik 2 borden en dek de tafel. De pan zet ik in het midden neer en loop naar de woonkamer. 'Kom je eten?' vraag ik zachtjes en pak zijn hand vast. 'Wacht... Izuna... Kijk me aan...' zeg ik zacht en wacht tot hij me aan kijkt. 'Weet dat niets jou schuld is, ik weet niet wat er in je door gaat, maar ik wil gewoon dat je niet denkt dat jij de oorzaak bent hiervan...' zeg ik zacht en loop met hem naar de keuken. Stilletjes gaan we zitten en ik schep wat voor ons beide op. 'Eet smakelijk' zeg ik zacht. Ik voel me zo schuldig. Maar ik ga er een eind aan maken.. Voor Izuna.. Terwijl ik me aankleedde net, heb ik mijn wapens en outfit klaar gelegd. Vannacht maak ik een definitief einde aan mijn vader...

    Hihi, dit liedje past bij Miko x Izuna, denk ik (http://www.youtube.com/watch?v=Kzvy4f7z6Q8) en deze bij Miko hoe ze over der vader denkt (http://www.youtube.com/watch?v=FNqzcmzBthQ.
    Sorry, ik zat Kelly Clarkson te beluisteren, en de tekst kwam een best wel overeen ^^


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    /

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 13:07 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    yue:
    'Ik ook van jou love' zeg ik glimlachend.
    lief knuffel ik hem terug
    aprillyne:
    'Er moet wat achter zitten love. ook al is ze wel mijn kind. ze kan niet zonder haar roos. als de roos verwelkt is is het een teken van de dood' zeg ik trillend terwijll ik naar het meisje kijk


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Hihihi, ik vind het ook een geweldig gaaf nummer :3

    Miko;
    Mijn hart slaat een moment stil als Izuna mijn wraak plannen halt roept. 'Doe het niet.' Mijn hoofd valt een tikkeltje schuin van verbazing. 'Waarom..' begin ik, maar word onderbroken. 'De cirkel van haar stopt niet, Niet zo. Doe het niet. Ik weet niet wat het antwoord is, maar hem doden zal ons nergens heen leiden...' zegt hij. Ik trek mijn mond weer open, maar alweer heb ik geen kans om te spreken. 'Ik wil hem spreken. Vannacht' zegt hij vastbesloten en er komt een zacht, raar geluidje uit mijn keel. Ik klap mijn mond dicht en knik zacht. 'Zoals je wenst' zeg ik zachtjes. De kans om te praten met de grootste zak ter wereld, ik weet niet of ik die confrontatie aan kan. 'Ik heb geen honger meer' zeg ik kleintjes, kwetsbaar. 'Het spijt me' zeg ik zacht en sta langzaam op. Zodra ik Izuna zijn hand om mijn pols voel, heb ik het gevoel dat ik echt breken kan. Ik klem mijn kaken hard op elkaar en voel langzaam een traan over mijn wang rollen. 'Het spijt me.. Ik weet niet of ik de confrontatie met mijn vader aan kan' zeg ik hees en probeer de tranen te laten stoppen. Niet dat het mogelijk is, maar ik probeer ze tegen te houden. Die enkele traan, is alleen het begin van de waterval die ik al die jaren heb tegen gehouden.

    Amaury;
    Ik knuffel haar stevig en geniet van haar aanwezigheid.
    Cecile;
    Ik wieg haar zacht heen en weer en druk een zachte kus op haar mond.
    'probeer dan in elk geval te doen alsof je om haar geeft, en als je gelijk hebt, dat we de tijd met haar doorbrengen als een gezin..' zeg ik zachtjes.
    'Ik wil gewoon niet mijn eerste kindje verliezen' zeg ik hees van de ingehouden tranen.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2013 - 19:02 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    yue:
    'mijn knappe vriend' giechel ik
    aprillyne:
    'm-mag ik haar' zeg ik zachtjes terwijl ik naar der kijk

    moet snel weg
    ff naar me opa en dan dode herdenking


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    /

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 13:07 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik reageer straks, en anders morgen reageren op de rpg's, maar Hashirama, jij mag het wel doen als je wil?? Miko gaat wel mee, denk ik, dat zie ik nog wel.. Maar, ik kijk nu the boys in the striped pyjamas, dus de naam Bruno leek we wel grappig..? En anders zou ik voor .. Ehhh.. Geen idee... Kenji gaan? Naja, tot straks/morgen :3


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Kenji kan niet xD dat is een van de kinderen :P van yue en amaury
    is dat niet een hele zielige film
    ik heb hem nog nooit gezien


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    /

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 13:08 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Kenji kan prima.. Het is een andere rpg Bonita..
    Hashirama, Kenji kan prima :3 en ik heb m al twee keer gezien en het boek gelezen, dus ik ga ff reageren :P maar normaal zou ik wa tekst die Izuna schrijft over typen/kopieëren, maar dat kan nu niet, le zucht, dus sorry als ik er wat vaag op reageer.. :x

    Amaury;
    'Je bedoelt man, liefje' zeg ik grinnikend.
    Cecile;
    Heel voorzichtig pak ik onze dochter op en leg haar in Aprillyne der admen.
    'Ze lijk echt sprekend op je' zeg ik zacht en blijf dichtbij, voor als er iets mis gaat.
    Het kleintje is nog steeds aan het huilen.

    Miko;
    Zodra Izuna me zacht tegen zich aan klemt, breken de danmen door. Geruisloos glijden de tranen over mijn wangen en ik hiu hem stevig vast. Ik schud mijn hoofd zacht en praat snikkend en moeizaam tegen zijn borst, waar mijn gezicht tegen aan licht. 'Ik moet wel mee... Ik weet niet.. Waar ik hem vinden kan.. Mijn chakra zal verbonden worden zodra.. Ik in zijn buurt ben met.. Die van hem..' zeg ik haperig en probeer mijn tranen weer weg te dringen. Mijn vingers glijden over mijn wanhen en ik probeer de tranen weg te vegen. 'Ik zal hem ooit onder ogen moeten komen.. En hoe erg ik hem ook haat, wat je vraag van net ook beantwoord, ik ben zijn dochter..' zeg ik zacht en met een vastere stem. Zacht, met tegenzin, maak ik me los uit zijn armen en kijk naar de natte plek op zijn shirt. 'Het spijt me.. Ik zal je shirt morgen wel wassen..' zeg ik zacht en sta licht wankelend op. 'Wanneer je ook wol gaan, maak me alsjeblieft wakker.. Zonder mij kom je hem niet onder ogen.. En met pech ben je binnen een paar tellen dood.. Zo vals is hij wel als het om mij gelukkig zien gaat' zeg ik zacht. 'Maar ik ga slapen.. Ik zal wel rust nodig hebben, ben ik bang..' zeg ik zacht en dwing me om dit erachter aan te zeggen. 'Kom je zo ook, Izuna-kun..?' hoewel ik het eerder een fluistering vind..


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    hahaha dat wel ja
    is het een goede film?

    yue:
    blozend kijk ik hem aan.
    'Ik kan het nog niet geloven' prevel ik
    aprillyne:
    zachtjes streel ik haar wangetje.
    instinctief wend ik me wat af om haar te beschermen als een moeder dier.
    zachtjes sus ik haar en streel over haar ruggetje


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3