• Deze topic is een RPG voor de RPG liefhebbers. Het gaat over anime. Je kiest een personage uit een anime, het maakt niet uit welke. Je mag ook gewoon zelf een personage verzinnen. Daar ben je gewoon vrij in. Je kunt je fantasie laten gaan!
    Er zijn wel een paar regels waar ik wel op let:

    1) Er word niet gescholden of ruzie gemaakt buiten de RPG
    Gebeurt het dat er wel gescholden of ruzie gemaakt word wat niets met de RPG te maken heeft, dan worden de personen weg gehaald uit de RPG
    2) Als er iemand van de personages overlijd, moet het wel met toestemming zijn
    Je kunt niet zomaar iemand doden zonder dat er toestemming is. Gebeurt dit wel, dan word je dat even gemeld en moet je het bericht aanpassen
    3) Je kunt niet boven natuurlijk sterk zijn
    Dat je krachten hebt, oké, dat je goed kan ontwijken, dat kan.. Maar niet met een heftig gevecht zonder kleerscheurtjes eruit komen
    4) 16+ is toegestaan
    Als een personage verkracht word, is dit wel in overleg gegaan met de eigenaar van het slachtoffer
    5) De posts die je plaatst, moeten minimaal 4 regels lang zijn
    Anders lijkt de RPG zo kort :P

    Vul in als je mee wilt doen ^^:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (mag een plaatje zijn):
    Karakter:
    Magie:
    Familie:
    Rang in de maatschappij (leraar, koning(in), etc.):
    Overige:

    Ik zal je erbij zetten als je je personages hebt opgegeven ^^
    Zeg het aub eventjes als je uit de RPG wilt en als je je naam hebt veranderd.

    Personages: Eigenaar: Rang: (op volgorde van aanmelding)
    Aprillyne Bonita105 rozenprinses
    Hue Chococookiez Misdadiger
    Cecile Aimeka Dokter
    Selienna Aimeka Misdadiger/normale burger
    Aimi Chococookiez leider van shapeshifters
    Shanluke Bonita105 Beschermer
    Yue Bonita105 Stylist bij adel
    Amaury Aimeka Elf, badguy..
    Baily SuperEva studente (laatste jaar)
    Izuna Uchiha Hashirama Misdadiger
    Miko Aimeka Shinre Maiden

    Groetjes en veel plezier met de RPG!
    Aimeka


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Ben zo naar het bomenpark in ik weet niet welk deel van NL, naar ik reageer vanavond op de rpg, dat je t weet Hashirama ;)


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    /

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 13:05 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ben er weer, bomenpark ging niet door, dus lekker de stad in gedoken met me zusje :3 en morgen extra gaatje laten prikken, dus geen idee wanneer ik online ben :x

    Miko;
    Best onrustig ben ik aan het slapen. Heel mijn verleden herbeleef ik weer, end at in een paar uirtjes. Izuna maakt me langzaam wakker met de melding dat we kunnen gaan. 'ja' zeg ik zahtjes en duw me gapend overeind. Ik ben dood moe, ik heb nog nooit zo beroerd geslapen als nu.. Ik rek me even uit en loop naar mijn tas. 'Voor ikhet vergeet, ik heb enkele kleren mee genomen. Of je het wil dragen weet ik niet, want ze zijn van mijn vader geweest, maar wees vrij om ze te pakken' zeg ik schor en trek het nachthemd uit. De tas gooi ik haast overhoop om mijn outfit te vinden, als ik me herinner dat het over de stoel hangt. Ik kleed me aan en ook mijn wapens. Je weet maar nooit... Ik slof naar de badkamer en gooi ijskoud water in mijn gezicht om wakker te worden en droog me dan af. Ik gris mijn borstel van het plankje, kam snel de klitten eruit en maak er een vlech van. 'Ik ben klaar..' zeg ik zacht en loop naar hem toe. Twijfel over spoelt me, maar vast besloten om Izuna te helpen ga ik toch mee.
    Even later rennen we stilletjes door het bos, en ik laat een soort krachtveld over een breedte van een km gaan. Vaag voel ik dat mijn chakra met die van mijn vader gekoppelt word en ik slik moeizaam. 'Links af..' zeg ik en bij de eerst volgende boom, waar ik een diepe kras in zet om de weg terug te vinden, ga ik links. De connectie word steeds sterker, net als mijn angst. Zodra de connectie op zijn sterkst is, zoekt mijn hand die van Izuna op, een teken van mijn angst om mijn vader te zien. Heel langzaam hoor ik voetstappen op ons af komen, van achter en ik hou mijn adem in voor ik praat. 'Vader..' zeg ik kil als de man achter ons stil staat. Langzaam draai ik me om en onderdruk alle emoties die als een idioot beginnen te stromen, zodra ik in zijn ogen vol haat kijk. Waar ben ik aan begonnen...?!


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    yue:
    blozend kijk ik hem aan.
    'Ik kan het nog niet geloven' prevel ik
    aprillyne:
    zachtjes streel ik haar wangetje.
    instinctief wend ik me wat af om haar te beschermen als een moeder dier.
    zachtjes sus ik haar en streel over haar ruggetje

    hahahah heb je nog wat gekocht?
    woow is dat niet pijnlijk?


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Kenji;
    Ik bloos zelf ook een beetje en kan nog net een kus op haar neus drukken.
    De dekens leg ik goed over ons heen en ik krul mijn armen stevig om haar heen.
    'Ik vind het geen probleem hoor, van mij mag je gewoon mee,' zeg ik met een glimlach en streel door haar haren heen.
    Een warm aangenaam gevoel bekruipt me door haar woorden, til haar gezicht zacht op en kus haar dan lief op de lippen. 'Ik ook van jou,' fluister ik tegen haar lippen aan.

    Amaury;
    'Wen er maar aan liefje, van mij kom je niet meer af' zeg ik plagend en druk kusjes in haar nek.
    'Ik hou echt zoveel van je!' zeg ik glimlachend en kus der lippen zacht.
    Cecile;
    Een glimlach speelt op mijn lippen en ik leg mijn armen zacht om Aprillyne haar schouders.
    Het meisje word langzaamaan rustig en ik kus haar wang zacht.
    'Je bent echt een geweldige moeder liefje' zeg ik zacht en streel haar schouder.

    Selena;
    Ik kijk hem glimlachend aan en sluit genietend mijn ogen.
    Ik druk mijn lippen wat steviger tegen die van hem en glimlach door zijn woorden. Ik krul mijn armen om zijn nek en druk me stevig tegen hem aan.
    De liefde blijft door mijn lichaam stromen, dat zal het nu doen, maar ook over 15 jaar, dan zal ik, hopelijk, nog steeds net zo verliefd zijn op hem als dat ik dat nu ben!


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Kenji;
    Ik streel lief over haar rug heen en bijt zachtjes op haar onderlip.
    Ik glij soepel naar binnen als ze haar mond opent en begin een liefdes spel met haar tong.
    Er gaat een tinteling van geluk en liefde door mijn lichaam heen wat bij mij duidelijk maakt dat ik mijn leven met haar wil delen.
    Het maakt me niet uit dat we nog jong zijn, ik zal altijd van haar houden, ook al zou ze me achter laten voor een ander.

    /

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 13:06 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Gewijzigd-


    No growth of the heart is ever a waste

    Selena;
    Ik giechel tegen zijn lippen en speel zacht en liefdevol met zijn tong.
    We spelen zo liefdevol wat me echt laat zweven.
    Dit is mijn vriendje, tot in de eeuwigheid!

    Miko;
    Alles wat er gebeurt, gaat te snel om te bevatten. Het ene moment gloeit het hier van de hitte door Izuna, en het volgende moment ligt hij bloedend op de grond. 'Hou op!' gil ik wanhopig als tot me doordringt dat Izuna in levensgevaar is. Ik ren naar hem toe en zak, verblind door de tranen, naast hem neer. Zo snel als mijn vingers kunnen begin ik hem te helen. 'Alsjeblieft, laat ik niet te laat zijn' zeg ik. De elektriciteit in het zwaard is niet niets. Langzaam tast het je spieren aan. Daarom is mijn vader dol op dat zwaard. Ik til Izuna op en zet hem veilig tegen een boom. 'Blijf hier, alsjeblieft... Bemoei je hier niet meer mee, dit is persoonlijk geworden' zeg ik zachtjes en kijk hem bezorgt aan. Ik weet niet hoe dit zal aflopen, als ik mijn vader vergelijk met mij, zijn we van het zelfde niveau. Ik druk zacht mijn lippen op die van Izuna en kijk hem aan. 'Ik hou van je' zeg ik zacht en sta op.
    Ik prevel zacht Ice Release: Ice Dome, zodat hij in elk geval beschermd zal zijn. Ik loop terug naar het veld en zak neer bij het bloed van Izuna wat op de grond ligt. Mijn hand laat ik er zacht doorheen glijden en bijt hard op mijn lip. Hij leeft nog, zolang hij niet stom genoeg is om te bewegen. Zijn spieren zijn nu alleen deels verlamd, dat is binnen een uur weer weg, maar dan moet hij niet bewegen. 'Je bent te ver gegaan pap...' zeg ik zacht en kil en sta op. Mijn ogen ontmoeten die van hem en ik voel de woede met de seconde groeien. Zijn ogen staan... Raar... Alsof hij zichzelf niet meer is sinds dat gevecht met Izuna. Ik veeg het bloed van mijn hand en pak langzaam een wapen van mijn rug. Mijn ogen sluiten zich en ik concentreer me. Links. Met een krachtige zwaai haal ik uit en hoor mijn zwaard op metaal af ketsen. Kunai. Geen chakra. 'Snel pap, heel snel.. Alleen niet snel genoeg' zeg ik zacht en laat snel ijs over mijn arm, het zwaard, de kunai en mijn vader zijn arm glijden. 'Raiton: jibash' zegt hij weer en de elektriciteit schiet weer over het veld. Een grote hoeveelheid glijd door mijn arm, door mijn lichaam en ik klem mijn kaken op elkaar. Autschj... Hoewel ik dit vaker heb gevoeld, zo veel is toch wat anders. Ik hijg zacht en laat het stoppen.
    'Je bent sterk, Miko... Je bent net je moeder.. Net als Izuna... Te zwak om het tegen me op te kunnen' zegt hij spottend en ik zak op de grond. Mama... Ik spuug wat bloed uit en kijk woedend omhoog. 'Spreek niet zo over mijn moeder jij schoft!' snauw ik woedend en haal hem onderuit. Ik zit in dezelfde beweging op hem en hijg van de woede. 'Ik haat je, met heel mijn hart.. Mama haatte je ook, je hebt haar verdomme bont en blauw geslagen! Dit is de prijs die je zal betalen, voor mama, en Mai Uchiha!' zeg ik hees en laat ijs over zijn lichaam heen gaan. Trillend ga ik van hem af en voel mijn chakra steeds minder worden, na mate ik dit gebruik. En alles tegen alles, breekt hij eruit. Een grote, harde knal klinkt vanuit de plek waar we staan en het felle licht verblind me. Ik word weg geblazen door de kracht ervan en land moeizaam op mijn voeten. Mijn armen doen zeer, net als de rest van mijn lichaam, maar ik ben niet van plan op te geven tot hij zijn laatste adem uit blaast. Hijgend concentreer ik me op de chakra van mijn vader, maar het enige wat ik voel, is die van Izuna. IS die klootzak ervandoor gegaan!?
    Plots, uit het niets, voel ik het zwaard van mijn vader door mijn zij gaan en voel ik langzaam mijn bloed stromen. Heftige schokken gaan door mijn lichaam en ik bijt op mijn lip om niet te schreeuwen van de pijn. 'Je bent niets, Miko... Ik dacht dat je S-Rank was, misschien S-Rank van de slappelingen ja, maar je hoort hier niet thuis... En om je vriendje even fijn te laten zien wat er met hem gebeurt, als hij me niet naar het lijk van Madara brengt, oefen ik het op jou uit.' zegt hij met een valse grijns. Ik hoest en zak op de grond. Mijn vader rukt het zwaard op een ruwe manier eruit, waardoor de wond als maar groter word. Een traan rolt over mijn wang en ik voel mijn bloed steeds sneller uit mijn lichaam vloeien. Ademen gaat moeilijker, net als mijn ogen open houden. Er stroomt een onbekende chakra door me heen, die ik langzaam begin te herkennen als die van mijn moeder. Een traan rolt over mijn wang en ik glimlach zacht. De wond, van binnen en buiten, word langzaam geheeld en ik begin me weer sterker te voelen. Ik duw me zacht overeind, maar zak door mijn armen. Bijtend op mijn lip, duw ik me ondanks de pijn in mijn buik overeind en sta trillend op mijn benen. Mijn handen glijden, nog redelijk snel, in de juiste seals en langzaam spreek ik de jutsu uit. `Hyoton: Kokuryu Bofusetsu´ zeg ik kil, terwijl de grote, zwarte ijsdraak op mijn vader afschiet. Mijn vader, geschrokken dat ik nog leef, zet het op een rennen, wetend dat hij hier niet aan kan ontsnappen. De draak zal hem volgen tot hij zijn taak volbracht heeft. Zodra mijn vader de lucht ingeworpen word, door de draak, zet ik me af en spring de lucht in. Ik spring op de ijsdraak en kijk doods naar mijn vader. 'Vaarwel...' zeg ik, eigenlijk met mijn moeder, en boor mijn ondertussen in een ijs verandere hand door zijn borst, en laat hem naar beneden storten. Mijn draak zet me netjes neer op de grond, nadat mijn vader op de grond gevallen is. Direct zak ik door mijn benen en lig hoestend op de grond. Deze laatste aanval op mijn vader heeft me bijna al mijn overgebleven chakra gekost. De Ice Dome om Izuna heen verdwijnt, en ik wend mijn hoofd moeizaam naar hem toe. Mijn mond krult zacht om tot een kleine glimlach en ik voel mijn moeder waken over me. Dank je mam.....

    [ bericht aangepast op 6 mei 2013 - 13:20 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Ben ik niet echt te erg voor haar vader geweest? :x ik weet niet of je plannen had met Kenji, maar... Sorry, als het wel zo is??? :x :S(zip)


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    /

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 13:06 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    yue;
    'Dat wil ik ook niet' lach ik en kus zijn mond zacht
    aprillyne:
    zachtjes wieg ik haar heen en weer.
    zou dit echt goed komen

    ben zo weg moet naar de dierenarts


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Kenji;
    Met tegenzin moet ik haar lippen loslaten omdat ik moet gapen.
    Als ik uitgegapen ben, kijk ik beschaamd van haar weg en bloos lichtjes.
    'Sorry, ik ben een beetje moe,' zeg ik zacht en kijk haar dan weer aan.
    Wanneer Selena ook moet gapen, grinnik ik zacht en kus haar neus. 'Ik ben dus niet de enige,' zeg ik lachend.

    /

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 13:06 ]


    No growth of the heart is ever a waste