• Deze topic is een RPG voor de RPG liefhebbers. Het gaat over anime. Je kiest een personage uit een anime, het maakt niet uit welke. Je mag ook gewoon zelf een personage verzinnen. Daar ben je gewoon vrij in. Je kunt je fantasie laten gaan!
    Er zijn wel een paar regels waar ik wel op let:

    1) Er word niet gescholden of ruzie gemaakt buiten de RPG
    Gebeurt het dat er wel gescholden of ruzie gemaakt word wat niets met de RPG te maken heeft, dan worden de personen weg gehaald uit de RPG
    2) Als er iemand van de personages overlijd, moet het wel met toestemming zijn
    Je kunt niet zomaar iemand doden zonder dat er toestemming is. Gebeurt dit wel, dan word je dat even gemeld en moet je het bericht aanpassen
    3) Je kunt niet boven natuurlijk sterk zijn
    Dat je krachten hebt, oké, dat je goed kan ontwijken, dat kan.. Maar niet met een heftig gevecht zonder kleerscheurtjes eruit komen
    4) 16+ is toegestaan
    Als een personage verkracht word, is dit wel in overleg gegaan met de eigenaar van het slachtoffer
    5) De posts die je plaatst, moeten minimaal 4 regels lang zijn
    Anders lijkt de RPG zo kort :P

    Vul in als je mee wilt doen ^^:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (mag een plaatje zijn):
    Karakter:
    Magie:
    Familie:
    Rang in de maatschappij (leraar, koning(in), etc.):
    Overige:

    Ik zal je erbij zetten als je je personages hebt opgegeven ^^
    Zeg het aub eventjes als je uit de RPG wilt en als je je naam hebt veranderd.

    Personages: Eigenaar: Rang: (op volgorde van aanmelding)
    Aprillyne Bonita105 rozenprinses
    Hue Chococookiez Misdadiger
    Cecile Aimeka Dokter
    Selienna Aimeka Misdadiger/normale burger
    Aimi Chococookiez leider van shapeshifters
    Shanluke Bonita105 Beschermer
    Yue Bonita105 Stylist bij adel
    Amaury Aimeka Elf, badguy..
    Baily SuperEva studente (laatste jaar)
    Izuna Uchiha Hashirama Misdadiger
    Miko Aimeka Shinre Maiden

    Groetjes en veel plezier met de RPG!
    Aimeka


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Amaury;
    Ik glimlach en kus haar zacht terug.
    Cecile;
    Ik hou mijn armen stevig om hen heen en kus haar zacht.
    'Hoe gaan we haar noemen?' vraag ik zacht.

    Selena;
    Ik bloos als ik ook moet gapen en knik zacht.
    'Nee je bent niet de enige nee, maar zullen we dan gaan slapen?' vraag ik zacht en klem mijn kaken weer op elkaar voor ik nogmaals gaap.

    Miko;
    Helemaal uit het niets, word ik tot de harde realiteit gezogen. Hoe hard ik ook probeer, ik krijg mijn ogen niet open. Als ik mijn hand wil optillen om mijn haren voor mijn ogen weg te halen, merk ik dat er niets wil mee werken. De beelden van het gevecht en erna doemen op voor mijn ogen. Ik ben bewusteloos geraakt op het veld, maar ergens halverwege de weg naar het ziekenhuis toch weer wakker geworden. Ik zie Itachi me dragen, mijn shirt is uit en een dikke laag verband was om mijn middel gewikkeld. 'Ga maar slapen' hoor ik hem nog zeggen. Heel vaag en ver weg beginnen stemmen te klinken. Alleen zijn ze dus te ver weg om het te verstaan. Iemand streelt door mijn haren, een gevoel wat veel te zacht is om me goed bewust van te zijn. Een puntje licht komt me steeds dichterbij en omsluit me langzaam. Mijn ogen schieten open en ik kijk in enkele ogen, waarvan ik die van Hashirama herken. De rest dringt niet zo tot me door. Het gevoel komt terug in mijn lichaam en voorzichtig wil ik me overeind duwen, tot er een scheut pijn door mijn buik trekt. 'Ga liggen, je wond moet nog verder helen' zegt Hashirama en duwt me zacht terug. 'De wond bij je buik was het ergste, de sneeën op je armen en benen zijn grotendeels al genezen. En hoewel je buik al deels genezen was, de wond moest open om ontsmettingsgevaar uit te sluiten... Vandaar dat het nog behoorlijk zeer kan doen' zegt Itachi vanuit een punt die ik niet goed kan zien. 'I-Is Izuna oké?' vraag ik zacht en schor. Dat gepraat over mijn lichaam maakt me niets uit, ik moet weten of Izuna oké is, of ik op tijd was...
    'Miko..?' hoor ik zacht vanuit de kamer komen, waar ik opnieuw niet heen kan kijken. Mijn lichaam doet nog te zeer sinds ik bewogen heb, om te kijken. Mijn lippen krullen om in een lichte glimlach als ik de stem herken. 'Je bent oké?' vraag ik voor de zekerheid, ik weet nog steeds niet of dit de werkelijkheid is, of dat dit mijn fantasie is, dat ik echt dood ben. 'Ik wel...' zegt hij nogmaals zacht op mijn vraag en ik sluit opgelucht mijn ogen. De helft van het gesprek tussen Izuna, Naruto, Sasuke etc. volg ik al niet eens meer, want ik ben weer in slaap gevallen. Ik ben zo blij dat Izuna oké is! Als dat niet het geval was, had ik niet geweten wat ik had moeten doen, dan had ik niemand meer waar ik voor leven kan....

    *Hehe, ik vind het prima hoor ^^ En ik moest eerst... Soort van... Huilen? Als je het zo kan noemen, en toen hard lachen xD Madara is geniaal xD Pompom, dan begin ik er vast aan :P erg??*

    Enkele weken later, wanneer ik ein-de-lijk uit het ziekenhuis ben ontslagen nu mijn wond veilig dicht is, lig ik in mijn bikini in de tuin te zonnebaden. Mijn bleke huid heeft wel even een bruin kleurtje nodig. En daarbij probeer ik niet te veel te letten op de littekens op de plekken waar het zwaard mijn lichaam in en uit kwam. Izuna en ik zijn na die cruciale dag toch wat dichter bij elkaar.. Wat de oorzaak is, weet ik niet zeker. Of we groeien over onze verlegenheid heen, of het heeft te maken met de dood van mijn vader.... Wat het ook zijn mag, het is wel beter.
    Na enkele uren in de bakkende zon, loop ik zuchtend naar binnen en zet mijn zonnebril op mijn hoofd. 'Izuna, wat wil je eten vanavond?' roep ik door het huis, geen flauw benul waar hij uithangt. Maar ach, zolang hij er maar is, maakt het me niet uit waar. Ik pak het kookboek en spring op het aanrecht. Ik voel me echt net zijn vriendin, op dit soort momenten. Of dat we een getrouwd stel zijn. DAt is toch vaak zo? Dat de vrouw roept wat ze eten gaan die avond, en dan koken etc? Zijn voetstappen klinken in de gang en ik kijk licht glimlachend op.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    yue:
    liefdevol kus ik hem en zucht zachtjes als ik kagura hoor huilen.
    'Ik ga anders wel' zeg ik glimlachend
    aprillyne:
    'ik weet het niet' fluister ik zachtjes


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    /

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 13:02 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Amaury;
    'Zeker liefje?' vraag ik zacht.
    'ik wil ook wel gaan'
    Cecile;
    'wat dacht je van Marianne? Of Ariana?' stel ik voor.

    Miko;
    Zijn lippen raken de mijne zacht en ik glimlah licht. Ik kijk hem aan en kijk verbaast. 'Ehh, als jij dat wil?' zeg ik zacht en licht verward. 'Ik kleed me dan even om, ik ga er niet in de bikini heen..' zeg ik zacht en grijnzend. 'Ik zie je zo' zeg ik zacht en druk nog snel een kusje op zijn mond. Ik loop naar onze kamer en trek zuchtend de deur van de kast open. 'Wat doe ik es aan...?' mompel ik in mezelf en bijt op mijn lip. Het liefste zou ik nu hulp gehad hebben, maar aangezien Izuna niet kan zien, ben ik verloren. Met een kreun laat ik mijn hoofd tegen de kastdeur vallen en zuch diep. Ik pak uiteindelijk een simpel jurkje, eentje die Hashirama enkele dagen terug heeft gebracht, na mijn chagrijnige uitleg in het ziekenhuis dat er niks seksueels tussen Izuna en mij is, kets waar ik tochwel van baal. Ik trek wat lingerie An en laat het jurkje over mijn lichaam heen glijden.
    Na nog een simpel laagje make-up op te doen en een borsten door mijn haren, loop ik naar beneden. 'Waar gaan we eten??' zeur ik lichtelijk en pak een druif van de fruitschaal. 'en.. Ik weet niet of het gepast os, maar... Ik wil dolgraag een antwoord op iets waar ik best nog wel eenntijdje aan denk...' begin ik aarzelend. 'Zijn we nou samen of niet? We kussen, knuffelen.. Maar.. Ik wil gewoon graag weten of we samen zijn of niet...' zeg ik zacht en kijk ongemakkelijk weg. De raag die me zolan bezog heeft gehouden, is eindelijk bovenwater gekomen.. En of ik blij zal zijn met het antwoord, dat weet ik niet..


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    yue:
    'Nee ik haal hem wel en leg hem bij ons' zeg ik zachtjes.
    rustig stap ik uit bed en loop richting kagura zijn kamer
    aprillyne
    'Ariana is een prachtige naam' prevel ik zachtjes


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Kenji;
    Ik grinnik zachtjes en kijk haar met slaap in mijn ogen aan.
    'We gaan maar lekker slapen, dat hebben en nu allebei hard nodig,' zeg ik half gapend en drukt nog een lange kus op haar mond.
    Ik trek de dekens goed en zorgvuldig over ons heen en legt mijn armen stevig om Selena heen.
    Ik sluit langzaam mijn ogen en fluister nog zacht 'Ik hou van je' voordat ik in slaap dommel.

    Met wie gaan we verder Dees?

    /

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 13:03 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Amary;
    Ik knik zacht en zucht even.
    Cecile;
    'dan heet ze Ariana' zeg ik met een kleine glimlach.

    Ehm, met Selienna en.... Ben der bf zn naam vergeten.. Maar die doen??

    Miko;
    Ik glimlach zacht en kijk hem aan. 'heb jij dit geregeld?' raag ik en kijk rond. De stad is echt zo anders! 'Tobirama, laat Hashirama toch doen wat hij wil' zeg ik droog als ik naar het spel toe kijk. 'Ik wil een keer tegen jullie!' zeg ik met een kleine grijns. 'Geen vals spel.. Als ik win, krijg ik een.... Verontschuldiging van Tobirama omdat hij me bij elke missie die ik bij Hashirama begin of eindig, afblaft alsof ik een stuk vuil ben' zeg ik met een grijns. 'En als ik win?' zegt Hashirama en hij krijgt pretoogjes. 'Dan...' 'Dan geef je Izuna een frensh kiss' roept Itachi en mijn wangen worden vuurrood. 'Deal!' zegt Hashirama me een grijns. 'Nee!' protesteer ik en kijk met een slik naar Izuna. Hij is net zo rood als ik. 'Maar dan geen kaartspelletje, ik wil armpje drukken! Dat wilde ik altijd al tegen de Hooage doen..' zeg ik en kijk vals naar Itachi. 'Als Hashirama wit, ben jij de klos, weet dat' zeg ik met een grom. Ik ga zitten en kijk in Hashirama zijn ofen. Zijn hand komt in de mijne te liggen en we gaan goed zitten. 'Een.. Twee.. Drie..!' zegt Sasuke en ik begin kracht te zetten. Volgens mij doet Hashirama geen eens moeite me tegen te houden. Ik knijp mijn ogen wat samen en kijk in zijn grijnzende gezicht. Zodra er een beetje beweging in zijn arm komt, dat ik hem naar het tafelblad duw, dan bevint hij ook kracht te zetten. Ik slaak een grom en duw harder tegen zijn arm. Ook Hashirama zet harder kraht en ik begin bijna te vloeken als hij kijn hand naar achter duwt. Ik. Bijt op mijn lip. Ik wil dat niet doen in de buurt van de hele stad!

    [ bericht aangepast op 7 mei 2013 - 10:00 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    /

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 13:04 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Omggggg 0.0 ik bedoelde Miko xD maar dit is leuker!! xD
    Maar door mijn geweldige -uchuch- moet ik der om tien voor af, nu dus zo ongeveer... Over een half uur bennio terug... Ik zal straks het bericht afschrijven...

    Miko;
    Met een schuld gevoel kijk ik hoe Hashirama zijn lippennop die van Izuna drukt. Ik bijt op mijn lip en kijk naar de twee mannen. Met een raar gevoel in mijn buik wend ik mijn blik af. Ik wilde daar staan, ik wilde een soort liefdesspel spelen... En Hashirama ontneemt het me voor mijn gevoel. Ik pak met gemengde gevoelens een dango en kauw er grommend op. 'Itachi, je bent echt zo gogantisch dood' zeg ik chagrijnig. 'nou dat was sexy,


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    /

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 13:04 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Hhaa, nee, ik bedoelde dat Miko Izuna moest zoenen, voor de rest van de stad xD ik kan het nog wel aanpassen als je wil? Maakt me niet uit, ik vind t niet erg, heb toch de ipod, gelukkig, tot me zusje er weer op wil..


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    /

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 13:04 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    /

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 13:05 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    En Hue xD

    Hahah is goed hoor :3 Waren ze trouwens al verloofd of niet ;o

    Hue;
    Wanneer ik mijn ogen open en opzij kijk, krijg ik een glimlach op mijn gezicht als Selienna nog lief ligt te slapen.
    Ik stap zelf het bed uit en rek me even goed uit. Daarna dek ik Selienna even goed toe en druk een zacht kusje op haar voorhoofd.
    Ik doe mijn broek aan, loop de gang op en ga naar de keuken.
    Daar aangekomen pak ik vanalles uit de koelkast, pak een paar pannen uit de kast en zet het op het gasfornuis.
    Ik doe wat boter in de pannen en wacht tot het goed gesmolten is, om vervolgens aan een ontbijt te beginnen.