• Deze topic is een RPG voor de RPG liefhebbers. Het gaat over anime. Je kiest een personage uit een anime, het maakt niet uit welke. Je mag ook gewoon zelf een personage verzinnen. Daar ben je gewoon vrij in. Je kunt je fantasie laten gaan!
    Er zijn wel een paar regels waar ik wel op let:

    1) Er word niet gescholden of ruzie gemaakt buiten de RPG
    Gebeurt het dat er wel gescholden of ruzie gemaakt word wat niets met de RPG te maken heeft, dan worden de personen weg gehaald uit de RPG
    2) Als er iemand van de personages overlijd, moet het wel met toestemming zijn
    Je kunt niet zomaar iemand doden zonder dat er toestemming is. Gebeurt dit wel, dan word je dat even gemeld en moet je het bericht aanpassen
    3) Je kunt niet boven natuurlijk sterk zijn
    Dat je krachten hebt, oké, dat je goed kan ontwijken, dat kan.. Maar niet met een heftig gevecht zonder kleerscheurtjes eruit komen
    4) 16+ is toegestaan
    Als een personage verkracht word, is dit wel in overleg gegaan met de eigenaar van het slachtoffer
    5) De posts die je plaatst, moeten minimaal 4 regels lang zijn
    Anders lijkt de RPG zo kort :P

    Vul in als je mee wilt doen ^^:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (mag een plaatje zijn):
    Karakter:
    Magie:
    Familie:
    Rang in de maatschappij (leraar, koning(in), etc.):
    Overige:

    Ik zal je erbij zetten als je je personages hebt opgegeven ^^
    Zeg het aub eventjes als je uit de RPG wilt en als je je naam hebt veranderd.

    Personages: Eigenaar: Rang: (op volgorde van aanmelding)
    Aprillyne Bonita105 rozenprinses
    Hue Chococookiez Misdadiger
    Cecile Aimeka Dokter
    Selienna Aimeka Misdadiger/normale burger
    Aimi Chococookiez leider van shapeshifters
    Shanluke Bonita105 Beschermer
    Yue Bonita105 Stylist bij adel
    Amaury Aimeka Elf, badguy..
    Baily SuperEva studente (laatste jaar)
    Izuna Uchiha Hashirama Misdadiger
    Miko Aimeka Shinre Maiden

    Groetjes en veel plezier met de RPG!
    Aimeka


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    /

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 13:09 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    AMaury;
    Ik grinnik zacht en druk een kus op haar neus. 'Zo schattig!' zeg ik glimlachend.
    Cecile;
    'Hoe bedoel je? Ze huilde net nog..!' zeg ik niet begrijpend en kijk naar het meisje wat lief ligt te slapen in mijn armen.

    Miko;
    Ik kijk nieuwsgierig en onderzoekend naar hem, en glimlach licht. Ik begin onschuldig te giechelen en knik. 'Het zou er vroeg of laat toch uit voort komen... Maar ik maak hem echt een kopje kleiner als hij zonder te vragen binnen komt' mopper ik zacht en neem nog een slokje champagne. Het doet me niet veel, maar het smaakt wel lekker. Normaal ben ik geen drinker, maar dit is een uitzondering... 'Ik uhm.. aangezien ik moeite heb met slapen ben ik er na een tijdje uit gegaan om wat te gaan drinken. En eh.. wat te eten. En toen kwam Itachi.’ zegt hij zacht en ik knik met een glimlach. 'Dank je dat je eerlijk bent' zeg ik lief.
    Ik steek mijn hand uit om een aardbei te pakken, als er al 1 voor mijn neus gehouden word. 'Kan ik u een aardbei aanbieden?' vraagt hij behoorlijk onschuldig, en ik bijt blozend op mijn lip. 'ehh, dat doe je al, denk ik' zeg ik en wil het aanpakken, maar ik wil niet dat mijn vingers er nog een keer onder komen te zitten. 'En als ik zo brutaal mag zijn om het te vragen, was Itachi;s henge no jutsu accuraat?' vraagt hij. Ik moet even bedenken wat accuraat betekend, ik ben nog steeds niet bekend met zijn plechtige manier van spreken zo nu en dan. Mijn wangen stralen de hitte af als ze rood kleuren en ik knik zacht. 'J-Ja...' zeg ik zacht. 'Het is het enige wat hier hangt, wat een beetje normaal is, en dit is nog verschrikkelijk bloot' zeg ik blozend. Ik twijfel of ik het zal doen, de aardbei met mijn mond pakken, omdat mijn handen niet nog viezer hoeven te worden. Ik raap mijn moed bij een en doe het toch, ik pak de aardbei zacht vast met mijn mond en trek het voorzichtig uit zijn hand. Mijn hart klopt in mijn keel en ik slik het door als ik er net iets te lang op gekauwt heb, door de zenuwen.
    Snel giet ik de rest van de champagne in mijn glas, bijna half vol, naar binnen en ril doordat het een beetje brand. Ik slaak een zucht en veeg wat slagroom van mijn wang af. Ik veeg het snel weg en pak zelf een aardbei, ik haal het door de slagroom en hou het voor zijn neus. 'Wil jij nu 1?' vraag ik zacht en lief en glimlach licht. 'Vind je het eigenlijk erg, dat ik in deze lingerie zit? Zover je het je kan verbeelden?' zeg ik zacht en verlegen. Mijn ogen staat zacht, en een tint doffer dan anders, omdat ik de champagne net iets te snel gedronken heb. Ik zucht even en hou mijn hoofd schuin, terwijl ik wacht op een antwoord.

    http://9gag.com/gag/a9boQOo toevallig nu net op 9gag gezien, dat hangt dus in de kast, denk ik xD En dan heeft ze die van Sneeuwwitje aan :x Oké, ik ben echt perverd minded xD

    [ bericht aangepast op 2 mei 2013 - 15:01 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    /

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 13:10 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Haha :P

    Miko;
    Ik kleur nog veel roder als zijn hand mijn huid raakt, en hij zegt dat het zo zacht is. Ik merk er eigenlijk nooit wat van, ik vind mijn huid just ruw. Ik kuch zachtjes en staar beschaamd weg. Ik glimlach licht en schenk mezelf nog een glas champagne in. Ik voel mijn hart nog steeds razen als een ophol geslagen stier of zo, het beukt zo hard tegen mijn borstkas, het springt er zo uit en wandelt vrolijk naar Izuna.
    Als hij antwoord op mijn vraag, bijt ik zacht op mijn lip. ‘Nee nee, helemaal niet. Geen probleem eh… nee ik vind het niet erg. Maar ik moet toegeven dat ik wel een beetje… nieuwsgierig ben geworden,’ zegt hij en ik hoor de aarzeling. Ik merk dat hij zijn hand heft en het naar me toe strekt. Maar zijn hand blijft in de lucht hangen en vragend pak ik zijn hand vast. ‘Eh… mag ik..? Ik zal niks ongepast doen, beloofd. Ik ben alleen… nieuwsgierig of mijn beeld klopt met de werkelijkheid,’ zegt hij op het moment dat ik zijn hand pak. Uit reflex knijp ik mijn klamme handen samen en laat zijn hand geschrokken los, als ik mezelf eraan herinner dat ik zijn hand nog vast heb. Ik slik zacht en knik even. 'Ehh, ja... Tuurlijk... Denk ik' zeg ik zacht en verward.
    Deze avond kan niet vreemder worden. Vanmiddag kuste ik hem, en toen draaide hij met een grote boog om het onderwerp heen, en sinds we in dit huisje zijn, gebeuren de meest rare dingen, hij kuste mij, voert me aardbeien, draagt een extreem sexy kimono waar zijn lichaam echt goed in uit komt... En nu wil hij 'voelen' hoe ik eruit zie. Mijn oog valt op een beetje slagroom op zijn mondhoek, en ik begin te twijfelen. Zal ik het zeggen, of zal ik het zelf weg halen..? Ik neem een flinke slok van mijn champagne en buig naar hem toe. 'Je... Hebt slagroom op je... Mondhoek' zeg ik zacht en bijt nog op mijn lip. Heel zacht leg ik mijn handen op zijn schouder en kus het beetje slagroom weg. Ik voel opnieuw een vreemd, prettig gevoel door me heen stromen zodra ik mijn lippen net niet op die van hem plant, ook al is het alleen maar voor de slagroom. Hij laat mijn hart echt ophol slaan. Langzaam en onzeker zak ik weer terug op mijn knieën zoals ik net zat, alleen iets dichterbij dan eerst. Ik pak nog een aardbei en haal die weer door de slagroom, die ik langzaam begin op te eten.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    /

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 13:10 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ahahaha xD ik kan er gewoon de heletojd op (A) sory, moest even :$

    miko;
    Ik sluit mijn ogen zodra zijn hand mijn gezicht raakt, en zoals elke keer dat hij me aanraakt, versnelt mijn ademhaling. De neiging zijn hand te pakken en mijn gezicht er bijna in te verbeegen is heel erg groot. Zijn hand glijd langzaam naar mijn nek en schouder en ik heb het gevoel dat ik elk moment kan smelten. Zodra zijn hand over mijn arm glijd, gaan de kleine haartjes overeind staan en open ik mijn ogen. Zijn hand eindigd bij mijn middel/taille, en zijn vrije hand beland op de andere kant. Ik probeer met moeite mijn ademhaling onder controle te krijgen en staat hem aan. Ik wil hen echt zo graag kussen. Zijn lippen lijken me wel uit te lokken. Zijn hamden glijden van me af en ergens baal ik dat hij niet verder ging. Ik sta op en kijk hem aan. 'Wil je cola.. Pf zo..?' zeg ik buiten adem en snak naar iets om me te laten afkoelen. Mijn excuses als deze kimono te.. onthullend is. Ik heb me zo goed mogelijk geprobeerd te fatsoeneren.' zegt hij en ik mzak weer door mijn benen. Zonder na te denken, trek ik de kimono bij het bovenstuk weer wat open. 'Hij staat je beter zo' zeg ik, terwijl mijn slanke vingers zaht over zijn deels blote borst glijden. De cola is alweer vergeten zodra ik in zijn ogen kijk. Net als de ongeving. Ook al waren we hier alleen, nu vervaagd voor mijn gevoel de ongeving. Ik bijt hard op mijn lip en overweeg het toch. 'Duw me alsjeblieft niet weg.. Alleen deze keer..' zeg, nee, fluister ik zacht en druk vederliht mijn lippen op die van hem.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2013 - 19:20 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    /

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 13:10 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Hihi, maar ik ga nu slapen, ben kapot, en ik heb nix anders gedaan dan met me luie kont op de bank te zitten xD

    Miko;
    Ik viel, toh tot mijn verbazing, dat hij terug kust en me tegen hem aan trekt. Ik voel opluchting door me heen trekken en angst opzetten als hij terg trekt. Heb ik het dan alweer verlest!? 'S-So__' begin ik, maar ik kom niet verder als ik zijn tong in mijn nek voel. Mijn adem stokt in mijn keel en mijn ademhaling begint trager te gaan, wat zwaarder. Ik sluit mijn ogen, sidder en laat mijn handen naar zijn nek gaan. Een hele zachte kreun, hopelijk niet te horen, ontsnapt mijn mond en ik protesteer als hij stopt. 'Het spijt me ik- eh.. Ik weet niet wat me bezielde. Het spijt me.' zegt hij zacht en ongemakkelijk en ik laat mijn vingers door zijn haren, over zijn nek en naar zijn lippen glijden. Ik krijg eindelijk mijn ademhaling onder controle en buig naar zijn oor toe. 'Het is niet erg, het was... Lekker..' zeg ik zacht in zijn oor en druk er een zachte kus op. Dat wat hij met mijn nek deed, heeft mijn angst zo goed als helemaal doen verdwijnen. 'Ik.. Ik hou van je.. Vanaf het momen dat ik je zag eigenlijk..* zeg ik, opgelucht dat ik eindelijk mijn hart heb kunnen lucten tegen de jongen die me laat smelten met een enkele aanraking. Mijn lippen glijden aarzelend over zijn kaak. En terug is de angst. Ik begin onzeker te worden over mijn zaak en ga langzaam terug op mijn plek zitten. 'Sorry.. Dit keer liet ik mezelf gaan' zeg ik zachtjes en speel met het nachtsetje.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Verdommee 3 keer het zelfde

    [ bericht aangepast op 3 mei 2013 - 5:35 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Verdommee, 3 keer het zelfde :x

    [ bericht aangepast op 3 mei 2013 - 5:34 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    /

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 13:10 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Jaaa, veel te vaak uit de lucht :x

    Miko;
    'Het geeft niet, ik voel me op mijn gemak bij je. Nee, beter zelfs. Het is niet in woorden uit te drukken, maar ik, ik ook van jou' zegt hij en kust me weer op mijn lippen. Ik kus zacht terug maar voel zijn lippen alweer weg gaan. Een gevoel om te pruilen word te groot, dus bijt ik maar hard op mijn lip om niet te smeken om weer een kus. 'Laten we gaan slapen, het is al, uhh.. Bijna ochtend' zegt hij en ik hoor toch een licht vermoeide toon. Ik zucht en knik licht. Zijn chakra voelt anders aan, ik kan het alleen niet op de juiste plek indelen. Ik sta op en trek hem zacht overeind. Ik hou zijn handen nog even vast als ik ze los laat en zwijgend de tafel begin af te ruimen. Ik had zo graag meer willen doen, verder gaan dan alleen een kort, onzeker, onschuldig kusje op de mond. Toen Izuna zijn tong mijn schouder streelde, begon de adrenaline te koken. Ik voel nu nog steeds een gevoel opkroppen in mijn buik wat gilt dat het geholpen wil worden. Ik hou de schaal met de restjes slagroom onder de kraan en spoel het goed af. Het schaaltje laat in in de gootsteen zitten en droog mijn handen af. De aardbeien doe ik weer in het bakje in de koelkast en zet de champagne erbij. Ik twijfel of ik er niet nog een grote slok uit moet nemen. Met een zucht draai ik me om en loop terug naar de woonkamer. 'Ik, ehh, Ik ga alvast naar bed' zegt hij zacht en op het moment dat hij het zegt, vlucht hij bijna de slaapkamer in. Verbluft kijk ik hem na en voel me schuldig dat ik het zover heb laten komen. Ik had het eigenlijk niet moeten doen, mijn lippen weer op die van hem drukken. Hoe stom kan ik ook wel niet zijn! Ik ga op de bank liggen en rol me op tot een balletje. De kou omarmt me en ik ril licht, maar ik laat me niet kennen. Ik wil het hem niet aandoen nog bij hem te liggen, ik ben bang dat ik het dan echt zal verpesten. Met de gedachtegang die nog steeds bezig is, al vanaf het voelen hoe ik eruit zie, zou hij me echt verachten. Ik wil zo graag verder dan wat we deden, dat ik mezelf bijna verlies. Die gedachte maakt me bang.... Ik zucht en sluit mijn ogen.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    /

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 13:11 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Miko;
    Ik slaap, ik ben echt uitgeput. Het heeft me een hele tijd geduurd voor ik in slaap viel, en nu word ik er best ruw uit getrokken. Ik kreun zacht en wrijf in mijn ogen. Verward kijk ik om me heen en hoor gerommel uit de keuken komen. Schuld staat meteen in mijn ogen en ik ga weer liggen. ‘Het is niet bepaald warm ’s nachts, straks vat je nog kou. Wacht, ik zal je wat warms maken.’ zegt hij vastbesloten en ik bijt op mijn lip. 'Waarom doe je dit voor me...?' vraag ik zacht ne schor en schraap mijn keel om mijn stem terug te krijgen. Zodra zijn cape over me heen gelegd word, ruik ik zijn geur weer. Ik druk mijn hoofd in de kussens van de bank en probeer eraan te ontkomen. Ik kan het niet, ik kan hem niet aankijken. Ik voel me zo gigantisch schuldig over gisteren, dat ik hem gekwetst kan hebben met dat wat ik deed..! ‘Het spijt me, helemaal schoon is hij niet, maar wel warm,’ zegt hij en ik voel hem weg gaan.
    Evenlater komt hij terug en ik pak het zuchtend vast. Ik duw mezelf weer omhoog en ril van de kou die me nu pas duidelijk word. Zijn cape houdt me redelijk warm en ik bedank hem zacht. ‘Zou je zo vrij willen zijn om te vertellen waarom je hier in de kou bent gaan slapen in plaats van in het warme bed?’ vraagt hij zacht en serieus. Ik sla mijn ogen op naar hem en bijt op mijn lip. 'Omdat ik niet bij je kan liggen na gisteren... Het spijt me' zeg ik zacht en kijk weer weg. 'Het spijt me van wat ik gedaan heb, ik had het niet moeten doen, ik had gewoon weer naar bed moeten gaan, nadat Itachi weg ging.. Het spijt me Izuna, het spijt me echt' zeg ik hees van de emoties die door me heen glijden en ik neem voorzichtig een slokje thee.
    Ik heb mijn tong verbrand, en vloek binnensmonds, maar ik blijf weg staren. 'Ik ben echt een idioot dat ik dit gedaan heb, ik had moeten weten dat je je niet gemakkelijk zou voelen' prevel ik zachtjes en neem een flinke slok. Ik ril, de pijn heeft voor even de overhand op mijn gevoelens, even kan ik helder na denken, maar zodra de pijn voorbij is, word alles weer wazig. Ik drink de hete thee op en zet het lege glas weg. Mijn hand word door Izuna vastgepakt en ik kijk hem vragend aan. 'Wat?' zeg ik zacht en trek mijn hand zachtjes los. 'Ik ga me eerst even aankleden...' zeg ik zachter dan zacht en stap van de bank af. Met tegenzin laat ik zijn warme cape van me af glijden en leg het netjes neer op de bank. Ik haast me naar de slaapkamer en pak een ander setje lingerie (Belle xD) en kleed me om. Ik kijk wanhopig in de kast en laat mijn hoofd tegen de kast aanvallen. 'Verdomme Hashirama!' zeg ik hardop en redelijk geïrriteerd. Leer en kort... Perfecte combinatie voor een wilde avond, of een hoer zonder leven... Ik klap de deuren dicht en gris een badjas van de haak in de badkamer. Zuchtend loop ik naar beneden terwijl ik de badjas dicht knup en ga weer op de bank zitten.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    /

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 13:11 ]


    No growth of the heart is ever a waste