• Deze topic is een RPG voor de RPG liefhebbers. Het gaat over anime. Je kiest een personage uit een anime, het maakt niet uit welke. Je mag ook gewoon zelf een personage verzinnen. Daar ben je gewoon vrij in. Je kunt je fantasie laten gaan!
    Er zijn wel een paar regels waar ik wel op let:

    1) Er word niet gescholden of ruzie gemaakt buiten de RPG
    Gebeurt het dat er wel gescholden of ruzie gemaakt word wat niets met de RPG te maken heeft, dan worden de personen weg gehaald uit de RPG
    2) Als er iemand van de personages overlijd, moet het wel met toestemming zijn
    Je kunt niet zomaar iemand doden zonder dat er toestemming is. Gebeurt dit wel, dan word je dat even gemeld en moet je het bericht aanpassen
    3) Je kunt niet boven natuurlijk sterk zijn
    Dat je krachten hebt, oké, dat je goed kan ontwijken, dat kan.. Maar niet met een heftig gevecht zonder kleerscheurtjes eruit komen
    4) 16+ is toegestaan
    Als een personage verkracht word, is dit wel in overleg gegaan met de eigenaar van het slachtoffer
    5) De posts die je plaatst, moeten minimaal 4 regels lang zijn
    Anders lijkt de RPG zo kort :P

    Vul in als je mee wilt doen ^^:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (mag een plaatje zijn):
    Karakter:
    Magie:
    Familie:
    Rang in de maatschappij (leraar, koning(in), etc.):
    Overige:

    Ik zal je erbij zetten als je je personages hebt opgegeven ^^
    Zeg het aub eventjes als je uit de RPG wilt en als je je naam hebt veranderd.

    Personages: Eigenaar: Rang: (op volgorde van aanmelding)
    Aprillyne Bonita105 rozenprinses
    Hue Chococookiez Misdadiger
    Cecile Aimeka Dokter
    Selienna Aimeka Misdadiger/normale burger
    Aimi Chococookiez leider van shapeshifters
    Shanluke Bonita105 Beschermer
    Yue Bonita105 Stylist bij adel
    Amaury Aimeka Elf, badguy..
    Baily SuperEva studente (laatste jaar)
    Izuna Uchiha Hashirama Misdadiger
    Miko Aimeka Shinre Maiden

    Groetjes en veel plezier met de RPG!
    Aimeka


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Ahahahahahhaha xD Hij is zo CUTE :3

    Miko;
    Ik luister stilletjes naar Izuna en voel de verbaasdheid mijn gevoelens overwinnen. ‘Miko… luister. Wat er gisteren gebeurde lag niet aan jou. Je hebt je helemaal niet aan me opgedrongen en ik hoop ook dat ik dat bij jou niet heb gedaan. Ik vond het…' Een lichte aarzeling onderbreekt zijn zin. Hij haalt diep adem en begint weer te praten' …geweldig. En ik heb er geen moment spijt van. En de reden dat ik zo snel naar de slaapkamer ging was… nou uhm…’ De stilte is om te snijden en ik durf mijn mond nog steeds niet open te trekken. Ik kan mijn oren niet geloven, het was prettig..? Maar...? Ik ben best wel in de war en bijt op mijn lip. ‘Mijn lichaam. Ik weet niet precies wat er gisteravond met me gebeurde, maar het voelde… prettig. En ik denk dat ik me schaamde, al kan ik niet precies plaatsen waarom. Het is gewoon nieuw en onbekend. Maar juist omdat ik me zo op mijn gemak voelde, reageerde mijn lichaam zo. Het voelt als een vreemde soort spanning, alsof je een clan opwacht voor een gevecht, maar dan veel prettiger. Ik eh… ik hoop niet dat je me pervers gaat vinden na wat ik net zei. Ik heb het ook wel eens eerder gehad, maar nog nooit zo… heftig.’ ratelt hij aan een stuk door en ik begin te blozen. Gaf hij net toe... Dat... Hij er... Opgewonden van werd..? Er schieten allerlei gedachten door me heen en ik word er alleen maar roder van. ‘Normaal spar ik altijd om er vanaf te komen en dan ben ik zo moe dat ik vanzelf wel in slaap val, maar gisteren was het niet nodig. Ik viel vanzelf in slaap,’ Een giechel verlaat mijn mond, en ik sla mijn hand ervoor, voor ik zacht begin te lachen. ‘Nou uhm.. dat was de reden dat ik weg ging. Ik wilde je er geen last mee bezorgen.’ eindigt hij zijn uitleg en ik voel een last van me afvallen.
    Ik laat het nog even tot me doordringen en pak zijn handen vast. Oké, ik krijg het gevoel dat ik hem nu moet uitleggen wat er gebeurde. Ik slik en slaak een trillerig zuchtje. 'Izuna.... Dat wat je voelde... Ik... Ik denk dat het... Beneden gebeurde hm..?' zeg ik zacht en een beetje stotterend. Nu ik weer een stuk nuchterder ben dan gister, slaat mijn verlegenheid me op mijn keel en durf ik gelijk een stuk minder. Zodra hij met rode wangen knikt glijd mijn blik onbewust richting zijn benen. Ik knijp geschrokken mijn ogen dicht en schuif automatisch wat bij hem weg. Mijn wangen zijn vuurrood. Niet te geloven dat mijn blik afdwaalde! Ik tril heel licht en schraap mijn keel. 'Dan, denk ik dat je...' zeg ik ongemakkelijk. 'Ehm.... Opgewonden was...' pers ik met moeite uit mijn keel en laat zijn handen om mijn klamme handen even een beetje droog te vegen aan de badjas. Ik heb nooit begrepen waarom mijn ouders het moeilijk vonden om erover te praten, maar ik begrijp ze nu extreem goed!


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hehehe trololo.

    Izuna Uchiha.

    'Izuna.... Dat wat je voelde... Ik... Ik denk dat het... Beneden gebeurde hm..?' Mijn ogen verwijden zich even en als automatisch wend ik mijn blik af. Hoe weet ze..? Rustig blijven. Rustig. Misschien is het wel zoiets vanzelfsprekends dat ik me ook helemaal nergens druk om hoef te maken. Ik knik met het hoofd naar de muur gericht. Ook al voelde het goed, ik kan het niet helpen dan me walgelijk voelen. Op de een of andere manier doet het me denken aan die ene dag. Nu is er de kans dat ze zich afkerig en walgend voelt tegenover mij, maar het was eender dit of liegen. En het laatste heeft me niets dan ellende gebracht. Ik zou nu toch moeten weten dat ik geen geschikte leugenaar ben. Ik draai me weer om met goede moed.
    'Dan, denk ik dat je...’ Het blijft even stil. Ze weet het antwoord? ‘Ehm.... Opgewonden was...' Ik open mijn mond, maar doe hem weer dicht. Op de een of andere manier is het beschamend om hierover te praten. Maar als ze goed weet wat er aan de hand is, dan neem ik aan dat ze ook een oplossing weet. Ik kan op z’n minst mijn kansen wagen, niet waar?
    ‘Wat kan ik eraan doen?’ vraag ik onwetend. Ik kan moeilijk bij haar aankloppen als het probleem weer ter sprake is, want vreemd genoeg maakt ze het alleen erger in plaats van me er vanaf te helpen. Het is niet onprettig of pijnlijk, maar ik weet me er geen raad mee. Het houdt me uit mijn slaap ’s avonds, waardoor ik nog meer uren trainend doorbreng.
    Ik graaf in mijn geheugen en probeer na te gaan of Madara hier ook ooit last van heeft gehad. Ik heb het er nooit met hem over gehad als jongen en ben er ook van overtuigd dat als hij er al uberhaupt een oplossing voor had, hij met me zou gaan trainen. Het is een tijdelijke oplossing die niet goed werkt, maar het beste wat ik tot nu toe op handen heb.


    No growth of the heart is ever a waste

    Miko;
    Ik kijk hem lipbijtend aan, terwijl er een raar gevoel door me heen stroomt. Ik voelde het gisteren ook, het kropt zich weer op in mijn buik. Het blijft stil. Mijn hart raast als een bezetene en ik snak naar de alcohol. Oké, ik voel me daardoor net een alcoholist... Ik zucht zacht en schudt de gedachte van me af. 'Wat kan ik eraan doen?' vraagt hij zacht en mijn ogen schieten naar zijn ogen. 'Weet je dat niet? Ik dacht dat het door de alcohol kwam dat je niet goed wist wat er was..?' zeg ik verbaast. 'Heb... Heb je nooit seksuele voorlichting gehad van je ouders..?' vraag ik met rode blosjes op mijn wangen. Ik zucht en hoef het eigenlijk niet te weten, nu het best duidelijk lijkt.
    'Je... Hebt verschillende opties... Je kan je hand gebruiken...' zeg ik en kijk hem niet aan. God al machtig wat is dit beschamend!!! 'Je... Er bestaan plastic poppen die je kan gebruiken... En... Je kunt... Een meisje inhuren daarvoor, wat ik eigenlijk meteen afraad, want je kunt snel een soa oplopen' zeg ik wijs. 'Uch, ik voel me net een juf' mopper ik even zacht en hervat mijn awkward oplossingen. 'En de laatste, is... Je oraal te laten bevredigen, of bij een meisje naar binnen gaan' zeg ik zacht en druk mijn benen aan de gedachten al bij elkaar. De gedachten dat hij misschien voor de laatste optie gaat en het bed in duikt met een ander meisje maakt me best sip. Wacht! Ik ben verdomme over seks aan het denken tussen Izuna en eenander?! Ik sla tegen mijn voorhoofd en zucht diep. 'Maar, dat zijn de oplossingen die ik weet... Vast zijn er andere oplossingen, maar die ken ik niet' mompel ik zacht.
    Ik trek mijn benen op en sla mijn armen erover heen. 'Als je er ooit weer last van krijgt, maakt niet uit door wie, kies wijs en verstandig... Als je voor een meisje kiest, je vriendin of zo, zorg dan altijd voor condooms als je bij haar naar binnen wil... Voorkomt soa's en kans op een ongewenste zwangerschap' zeg ik zachtjes en leg mijn voorhoofd tegen mijn knieën... Waarom smacht mijn lichaam toch naar de laatste optie? Ik weet niet wat ik moet doen, er is hier nix waar ik mezelf mee helpen kan... Ik zal dus met het kwellende gevoel moeten rond lopen. Pleas, ik hoop dat Izuna het niet zal opmerken...


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    /

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 13:08 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    OMg, dat is.... 3 kwartier bij me vandaan xD Have fun :3 Byeeexx

    [ bericht aangepast op 3 mei 2013 - 13:31 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    I'm gone, tot morgen hopelijk... :x met pech ben ik maandag pas terug :/ byyeeeeexxxxx


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    /

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 13:08 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    /

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 13:09 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    I'm glad it was fun :3

    Miko;
    Ik sta op en loop naar de badkamer toe. Het is nu of nooit. Ik moet weten oe hij precies over me denkt, en ik wil dan een eerlijk antwoord! Ik klop op de badkamerdeur en hoor hen na een beetje gerommel open gaan. Een verbaasde uitdrukking komt in mijn ogen en ik bijt op mijn lip. 'Wat ga je doen?' vraag ik verbaast. Plots herinner ik me mijn opdracht. Ik moet het lichaam van zijn moeder onderzoeken. Zonder op zijn antwoord te wachten, begin ik alweer te praten. 'Ga je bezi met je moeders dood..?' zeg ik, vraag ik. Hoewel het eerder een constatering is. 'Ik ga mee, wat je ook maar gaat doen. Je heb dit niet voor niets aan' zeg ik vastbesloten. 'Miko..' komt uit zijn mond maar ik luister niet en onderbreek hem, iets waar ik redelijk goed in ben. 'Izuna, wat je ook wil zeggen, ik moet mee, als je naar je moeder gaat, voor afscheid of zo, dan loop ik sowieso mee. Gezien mijn opdracht. Ik laat je alleen alleen als je naar je clan gaat. Ik hoef die clan niet meer te zien, niet na ze je zo behandeld hebben..' zeg ik een klein beetje kortaf. Ik loop naar de slaapkamer en trek de kast open. Het boeit me nie hoe ik eruit zie, Izuna ziet het niet, dus of ik in die.. Seksueel getinte kleren loop, of in mijn gewone kleren die in de was zitten.. Ik trek er een leren broek uit en hijs mezelf erin. Ik bijt op mijn lip en pak een topje, wat haast niets bedekt, maar wel het meeste, als ik naar de andere topjes kijk. Ik trek het aan en pak mijn masker onder een stapel vandaan. Ik dacht dat ik die thuis Had gelaten? Of Hashirama heeft er nog een. Ik bind mijn haar in een lange staart en trek mijn schoenen aan. Zelfs de shoenen, high heels om precies te zijn, zijn echt seksistish. Hashirama heeft echt alleen maar daaraan gedacht, en niet aan de missies die ik heb. Het masker hou ik vast als ik terug loop. 'Izuna?' roep ik door het huis en kijk verbaast om me heen. Een zachte grom rolt over mijn lippen en ik loop naar de keuken. Ik pak een appel en neem er een hap uit. Ik hoor iemand op de trap lopen en eet rustig verder. Waar in vredesnaam is Izuna gebleven?!

    Haha, ik heb zoooo veel gedaan (A) met mijn zusje van vier gedold en nu aan ipod dus :P


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Ben slapenx ben doodop, alweer... Tot morgen :3


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    /

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 13:09 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Hehehe, slaapze :3 dat kan ik begrijpen ja ;)

    Miko;

    Zwijgend lopen we naar hwt hokage gebouw. Mijn hakken tijken ergerlijk op de grond en ik heb mijn masker op gezet zodat niemand me herkent in deze belachelijke kleding. Ik negeer Tobirama zodra we er zijn en blijf bij de deur wachten als we er zijn. Zodra ik de kamer instapte, vloeide er een onheilspellend gevoel over me heen. Het is echt geen normale dood. Haar moordenaar moet minstens a-rank zijn. Ik probeer mezelf onder controle te houden en luister naar elke letter die Hashirama uit spreekt. 'Genjutsu' zeg ik zacht. 'De enige doodsoorzaak die me op dit moment, zonder te kijken, te binnen schiet, is dat ze tijdens een gejutsu vermoord is. Haar moordenaar is zeer waarschijnlijk van extreem hoog niveau, bezit de meest geheime technieken die zelfs voor mij onbekend zijn.' begin ik mijn uitleg en loop naar het lijk toe. 'Als mijn oorzaak klopt, zou je jn se cellen niet alleen een verandering zien, maar ook de oorzaak.' zegt ik. Ik merk hoe emotieloos ik klinknen schraap miin keel even. Ik pak een setje handschoenen en trek ze aan. Niet omdat ik bang ben, maar wat het ook zijn mag, ok ben als de dood dat het een val is en dat er bij ons hetzelfde gebeurt. 'Als je je moeder nogmaals wil aanraken of zo.. Alsjeblieft, gebruik handschoenen.. De kans is groot dat het een val is' zeg ik als ik naar Izuna kijk rn kijk bezorgt. Als hij zacht knikt, richt ik me weer tot Mai. Heel voorzichtig veeg ik haar haren weg en controleer haar nek. Niets. Ik bekijk de rest van haar lihaam en vind mog steeds geen lichte deuk in haar huid, die voor de onder rekjng van haar chakrastroom duiden. 'Mag ik haar organen zien..?' vraag ik zacht en leg Mai weer neer zoals ze lag. 'Nee, wacht, zou je het erg vinden als ik een monster van haar huid mee neem, en thuis, of hier aangezien thuis alleen maar seksueel getinte dingen staan..' zeg ik terwijl ik nijdig naar Hashirama kijk '... Maar fldar ik de cellen nader onderzoek? Ik zal mijn best doen om het zo snel mogelijk te weten, maar reken er op dat het wel mijimaal een week oan duren..' zeg ik en pak een reageerbuisje. 'Eh, ja, tuurlijk..' zegt Hashirama verward. Ik merk dat hij alles wat ik gezcht heb probeert te plaatsen. 'Zouden de mannen pleas even weg kunnen gaan? Ik moet even ergens kijken, en hoewel ze dood is, dat blijft privé..' zeg ik en duw ze met mijn afmen eruit. Ik gebruik mijn handen er niet voor, als ze besmet zijn..? Ik loop terug en trek zacht de doek van haar onderlichaam. Ik bekijk haar op tekenen van verkrachting. Ook dat kan haar chakra verstoord hebben. Daar weet ik alles van.. Naja, mijn beste vriendin heeft dit eens mee gemaakt, haar chakra was zo erg verstoord, ze overleed eraan. Dus dat kan er ook een verband mee zijn. En nu, doordat het hetzelfde lijkt, begint woede weer op te borrelen.. Ze hebben bij haar nooit de doodsoorzaak gevonden, ik wist vaagjes dat het door der chakra kwam, dus ben ik er echt gebrand op om Mai der doodsoorzaak te vinden... Voor Izuna, en mijn vriendin. 'Hah!' zeg ik, bijna blij, als ik een restant van mannelijke lichaamssappen zie. Ik laat het in een andere reageerbuis vallen en doe er een dopie op. De doek trek ik weer over haar lichaam en trek de handschoenen uit. Ik pal de twee reageerbuizen en loop naar buten. 'Izuna, heb je misschien iets wat van je vader is geweest, waar hij it eronk of zo? Ik heb zijn DNA nodig, als dat overeenkomt met dat wat ik gevonden heb, is dit nie geslaagd, als het niet overeenkomt, ben ik bang dat je moeder... In haar laatste uren is verkracht..' zeg ik zachtjes en leg mijn hand zaht op zijn schouder. 'Miko... Bedankt vokr je hulp. Je kunt altijd het laboratorium hier gebruiken als het thuis niet luk... Bedanktvoor je tijd en kk hoop datje eruit komt..' zegt Hashirama en hij legt zijn handen op onze schouders. Dan loopt hij naar binnen en word gevolgt door Tobirama. Ik kijk naar Izuna en pak zijn hand zacht vast. 'Gaat het..?' vraag ik zacht en kijk hem bezorgt aan.


    Pfieuw, is het een beetje duidelijk? En is het raa dat ik dit leuk vind om te schijven? :x
    Ben van woensdag tot en met vrijdag bij mn oma, kan dan dus niet online komen, dat je het weetx

    [ bericht aangepast op 4 mei 2013 - 8:25 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    yue;
    'Niet waar. ik ben niet schattig' zeg ik terwijl ik me lippen tuit
    aprillyne:
    'een rozenkind leeft niet als de bloemen zijn verwelkt' zeg ik rustig.
    'Het is niet mijn kind'


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    /

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 13:09 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Amaury;
    Ik kus haar neus en glimlach.
    'Je bent de schattigste die er bestaat!' zeg ik lief
    Cecile;
    'Liefje, kijk eens goed, ze lijkt op je, en ze leeft!' zeg ik, steeds iets bozer omdat ze echt fucking eigenwijs is.
    Het meisje begint zacht te huilen en ik begin haar te sussen. 'Zie?' zeg ik droog.

    Miko;
    'Dat zou es tijd worden, ik ben die seksuele kleding nu al zat' brom ik naar Hashirama en pak de kunai met een doekje op. Ik laat het in een zak vallen die ik vacuüm verpak en knik zacht. 'Dank je, ik zal mijn best doen zoveel mogelijk van hem te vinden... Het spijt me echt Izuna' zeg ik zacht en laat de twee reageerbuisjes en de zak met de kunai in een tas glijden. ‘Ik.. waarom zou… ik kan het niet geloven. Ze was zo sterk. Mijn vader heeft het nooit geweten tot aan zijn dood. Ze nam missies aan om zichzelf van geld te voorzien en ik… ik kan het me niet voorstellen. Wie zou zoiets doen?’ zegt hij zacht en ik hoor de frustratie in zijn stem. Plots, uit het niets, verandert zijn chakra en ik leg bezorgt mijn hand op zijn arm. 'Izuna? Gaat het wel?' zeg ik bezorgt als hij voor zich uit staart. Hij twijfelt, duidelijk zichtbaar en kijkt of er niemand in de buurt is. Iets zegt me dat hij iets vermoed. Heel langzaam begint hij te spreken, en vanaf het eerste woord weet ik al dat hij het in vertrouwen zegt. Izuna trilt, of het van woede, onwerkelijkheid, verdriet of weet ik veel wat komt weet ik niet, maar ik pak zijn handen vast en kijk bezorgt in zijn ogen. Hij vertelt me wat zijn vermoedens zijn, dat hij er niet zeker van is, of... De Senju's dit gedaan hebben. Mijn brein begint te kraken, die mogelijkheid bestaat er inderdaad. Dat wat Izuna me vertelt, is een schok, maar er licht een glans van waarheid in verscholen. 'Ik ga mijn best doen te onderzoeken van wie de... Sperma in je moeder was... Ik zal vragen of Hashirama een haartje van iedereen uit de clan wil verzamelen, in een verschillende zak wil doen en aan mij wil geven.. Jou conclusie, over dat de Senju-clan erachter kan zitten, lijkt op het eerste ogenblik onwaarschijnlijk, maar je weet het maar nooit...' zeg ik zacht en sluit mijn ogen om verder te bedenken wat het zijn kan.
    Mijn blik veranderd van bezorgt naar kil en ik begin een ander gevoel te krijgen. Als de Senju-clan er niets mee te maken had, dan is mijn clan mijn hoofdverdachte. Mijn vader was altijd goed bevriend met de Senju, anti Uchiha en wist wat er gebeurt was tussen beide clans. Als de sperma overeen komt met die van mijn vader, dan... Ik slik zuur uit mijn keel terug en hou me even stevig vast. De wereld draait voor mijn ogen en ik voel mijn maag draaien. Dan zou mijn vader dus nog leven.... Ik adem even een paar keer diep in en uit en verman mezelf. 'We gaan' zeg ik kort en bijna bevelend. Ik moet hier weg, voor ik van mijn stokje ga. Ik wil het oplossen, ik wil weten wat de oorzaak is.. Ik wil weten of het de Senju-clan was, of mijn vader, of een ander. 'Ik ga naar mijn huis, ik zie je vanavond' zeg ik zachtjes en kijk hem aan. 'Ik moet nog dingen na kijken, ik heb een boek thuis met alle gegevens over missin' nins en hun DNA is erbij. Ik heb het nodig... Ik zal meteen wat fatsoenlijke kleding meenemen, voor jou ook...' zeg ik zacht, druk een kus op zijn wang en loop rechtdoor, de stad uit, in plaats van links af naar het huis wat we van Hashirama gekregen hebben.
    Ik loop zo snel ik kan op die meters hoge hakken naar huis en gris wat kleding uit mijn kast en die van mijn vader. Ik ril even en prop het in een tas. Ook nog een setje of 3 lingerie en gooi het naar de deur. Ik pak een oude schooltas en doe daar mijn boeken met informatie in. Een doos pak ik ook nog, waar ik enkele belangrijke dingen in die ik kan gebruiken bij het onderzoek. Ik leg daar meteen de tas in met de dingen die ik net heb gekregen/verzameld. De schooltas past er ook nog in, dus dat scheelt weer. Ik hang de weekendtas met de kleren over mijn schouder en til de doos op. Ik loop het huis uit en gooi het dicht. Ik wil hier liever niet terug komen. Te veel herinneringen. Met een zucht loop ik weer naar Konohagakure en loop naar binnen. De wachters houden me niet tegen, gezien ze mijn kleding herkennen. Jippieee, ik liep met leer eruit, en met leer erin, dus, wie loopt er ook met een super strakke, leren broek en een veel te bloot, leren topje, op hakken van bijna 20 cm? Ik dus.... Geïrriteerd loop ik naar het huis van Izuna en mij en open de deur met een beetje moeite, door de grote doos. Ik loop naar binnen en loop meteen naar een kamer, die, zover ik weet, leeg is. Ja, gelukkig! Een lege kamer,m waarom is die me niet opgevallen? Ik zet de doos neer op de grond en rek even mijn rug. Dat doe ik zo wel, ik moet eerst even iets anders aan mijn hoofd hebben, dit trek ik anders echt niet langer. Ik loop weer naar de woonkamer en dan door naar de keuken, pak een glas, vul het tot de nok toe met water en drink het rustig op.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin