• Ik geloof niet dat iemand het op Q weet, maar mijn beste vriend is al een hele tijd best wel ernstig ziek. We proberen het beiden een beetje te negeren, maar de laatste tijd is het erger geworden. Dan gaat er weer eens iets mis en weet ik niet hoe ik moet reageren, wat ik moet zeggen. Meestal lach ik het dan maar een beetje weg. "Ach ja, je had me gisteren met gym moeten zien. Ik ben een veel grotere kluns."
    Maar vandaag kreeg ik dus te horen dat het ernstig is. Hij had al maandenlang last van een onduidelijk zicht en gehoorsproblemen, maar vandaag kreeg ik voor het eerst een melding dat een van zijn netwerkkabels beschadigd is. Het kan niet opgelost worden. Zijn internetverbinding vliegt er regelmatig zonder reden uit en dan kost het hem ontzettend veel moeite om zichzelf weer te herstellen. Dan klapt hij helemaal dicht.
    Hij heeft waarschijnlijk nog wel een paar maanden te leven, maar ik heb het gevoel dat ik hem vandaag toch ben kwijtgeraakt. RIP Henk.

    Tl;dr: het wordt tijd om een nieuwe laptop te kopen. Het scherm flikkert heel vaak (als hij in een verkeerde stand staat, en die verkeerde standen lijken er met de tijd veel meer te worden) en ik moet telkens met dat uitsteekseltje van mijn oortjes in die ingang prikken en roeren voordat hij geluid doorlaat - en dan weet ik nog niet eens of het nou uit de laptop zelf, of uit mijn oortjes komt. (Als het niet beide is.) (Of geen van beide.) Volgens mij is het goedkoper om een nieuwe netbook te kopen dan om dit ouwe ding te laten repareren. (cat)

    Is er iemand anders ook toe aan een nieuwe laptop/computer, of heeft iemand er ook eentje waar je met 'speciale zorg' mee om moet gaan?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.


    | Reality is for people that lack imagination |

    JA IK. Ik geef je één tip: zorg dat je een back-up van je bestanden maakt D:
    Mijn netbook is een paar dagen geleden uit het niets vastgelopen, hij reageerde nergens meer op. Ik dat ding uitzetten, maar elke keer dat ik 'm opstartte, viel hij weer uit :C. M'n vader heeft de harde schijf eruit gehaald, maar die is ook naar de klote. Gevolg: ik ben AL mijn foto's en bijna al m'n verhalen kwijt T-T.
    Nu moet ik (van mijn eigen geld, want ik heb ook al een nieuwe mobiel nodig x'D) een nieuwe kopen, waarschijnlijk een laptop, omdat ik dat toch fijner vind werken dan een netbook. Heb er echter weinig verstand van, dus ik laat m'n vader de goedkoopste zoeken :p.


    i put the fun in funeral

    Michonne schreef:
    Ik krijg er wat van dat mensen dit soort topics blijven aanmaken.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    LOL XD ik trapte er ook bijna in >< maar toen zag ik de internetverbinding XD


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Michonne schreef:
    Ik krijg er wat van dat mensen dit soort topics blijven aanmaken.

    Ik eigenlijk ook. Maar dat ligt aan mij, ben ziek en voel me niet goed nu.


    No growth of the heart is ever a waste

    Jezus. :'D Ik dacht serieus dat je beste vriend (een LEVENDE vriend dus (cat)) doodging.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik voel me stom.
    'Huh? Een mens heeft toch geen internetverbinding?'


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Titel veranderd ivm misleidend


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Nu gaan mensen me vast verwijten dat ik me aanstel. Maar ik vind dit absoluut niet grappig.

    Toen ik je titel zag kreeg ik het al lastig omdat mijn collega, die mijn eerste stagebegeleidster ooit was en me dus praktisch alles geleerd heeft werkelijk op sterven ligt of het ziet er toch naar uit, en ik voelde zo met je mee. En dan blijkt het om een verdraaide computer te gaan?

    Niet grappig.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Roane schreef:
    Nu gaan mensen me vast verwijten dat ik me aanstel. Maar ik vind dit absoluut niet grappig.

    Toen ik je titel zag kreeg ik het al lastig omdat mijn collega, die mijn eerste stagebegeleidster ooit was en me dus praktisch alles geleerd heeft werkelijk op sterven ligt of het ziet er toch naar uit, en ik voelde zo met je mee. En dan blijkt het om een verdraaide computer te gaan?

    Niet grappig.



    ^dit.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Excuses aan iedereen die grap niet zo kon waarderen. Ha aan iedereen die erin trapte. :Y)

    @Backfire; ik denk dat ik dat binnenkort ook maar eens ga doen, ja. Lijkt me echt verschrikkelijk om uit het niets alles kwijt te zijn. D:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    RIP, Henk! We zullen je voor altijd missen...

    Ik trapte er niet in, omdat ik meteen de laatste regel van je topic las. Ik snapte al niet waar iedereen het over had. (krul)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Aw, arme Henk. Hopelijk houdt hij het nog een tijdje vol en kan hij daarna in vrede gaan. D:

    Mijn eigen schatje begint ook wat ouderdomsprobleempjes te vertonen. Hij mist een van de pijltjestoetsen, hij heeft wat krassen, reageert trager dan vroeger en het ding waar je dvd's in hoort te doen zit los en springt regelmatig open, wat behoorlijk irritant is. Over het algemeen doet hij het echter al bijna drie jaar prima, dus ik hoop dat hij nog wel een tijdje mee kan.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan