• Hallo allemaal.

    Graag eerst goed lezen en niet blindelings je story dumpen!!
    Een tijdje geleden vroeg ik in dit topic om jullie mening. Namelijk: wat vinden jullie van een story met alleen maar DM verhalen.

    Hier kreeg ik echter maar 2 reacties op, deze waren wel positief en daarom heb ik besloten mijn plan toch door te zetten.
    Dus bij deze krijg je de kans om een plekje in de story met jouw DM verhaal.

    Enkele punten van attentie:
    -De story moet Draco Malfoy in de hoofdrol hebben! (dus ook geen next-gen>Scorpius)
    -De story mag wel over meerdere mensen gaan en mag gewoon een romance zijn met meisjes als hoofdrol.
    -Bromances zijn niet toegestaan (Waarom niet?> bromance stories zijn een apart genre daarvoor kan je apart promoten op het forum maar die komen dus niet in de story)

    Invullen en pb'en/gb'en of gewoon hier neerzetten.

    -Link:
    -Genre(s):
    -Leeftijdskeuring:
    -Waarschuwingen:
    -Status: (lopend&afgelopend zijn beide toegestaan, ook gepauzeerde stories mag je gerust neerzetten) mocht je story op pauze gaan of afgelopen zijn, dit graag doorgeven!!
    -Eventueel korte beschrijving:
    -Eventueel link voor cover/gif: dus niet het plaatje maar een link (bijv met tinypic)

    Naamwijzigingen graag doorgeven. (Namen worden gewoon netjes vermeld)
    Je mag ook meerdere stories neerzetten. Ze worden inmiddels ook gesorteerd op user.
    Plaats gerust stories van andere mensen(wel in overleg met die persoon) of attendeer ze op dit topic
    -De story is actief! > Link

    Heb je verder nog vragen, stel ze gewoon hier in dit topic.

    Heel veel plezier.
    x.Leviosae

    [ bericht aangepast op 11 april 2013 - 20:16 ]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    -Link: Slytherin Soulmates
    -Genre(s): Fanfiction, Romantiek, Drama
    -Leeftijdskeuring: 12+
    -Status: Afgelopen
    -Eventueel korte beschrijving: Two young Death Eaters are forced to help and protect eachother.
    -Eventueel link voor cover/gif: picture

    VERVOLG:

    -Link: Confused by what is real
    -Genre(s): Fanfiction, Romantiek, Drama, Fantasy
    -Leeftijdskeuring: 12+
    -Status: Afgelopen
    -Eventueel link voor cover/gif: Picture

    [ bericht aangepast op 30 maart 2013 - 14:22 ]

    -Link: Silence doesn't talk
    -Genre(s): Fantasy, romantiek
    -Leeftijdskeuring: Al
    -Waarschuwingen: /
    -Status: gepauzeerd
    -Eventueel korte beschrijving: "A Girl who never wanted to talk, in a story that doesn't seems real."

    Zoals je vroeg heb ik hem voor je hier geplaats. Om erbij te melden, deze story staat al een tijdje op pauze en dat komt omdat ik veel persoonlijke problemen had op het moment dat ik hem op pauze zette. Ik zit nu in mijn examenjaar en heb examen over een paar weken. Ik probeer na mijn examens weer te beginnen met de storys die ik op pauze heb gezet. Dus lezers moeten nog even wachten tot ik verder ga, want nu mijn persoonlijke problemen merendeels zijn opgelost gaat school natuurlijk wel even voor aangezien ik niet nog een jaar langer op mijn school wil blijven :P
    xxx


    We sing because we can't speak anymore.

    Kleine moeite, groot dank (: KLIK klik


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Tweetybum schreef:
    -Link: Silence doesn't talk
    -Genre(s): Fantasy, romantiek
    -Leeftijdskeuring: Al
    -Waarschuwingen: /
    -Status: gepauzeerd
    -Eventueel korte beschrijving: "A Girl who never wanted to talk, in a story that doesn't seems real."

    Zoals je vroeg heb ik hem voor je hier geplaats. Om erbij te melden, deze story staat al een tijdje op pauze en dat komt omdat ik veel persoonlijke problemen had op het moment dat ik hem op pauze zette. Ik zit nu in mijn examenjaar en heb examen over een paar weken. Ik probeer na mijn examens weer te beginnen met de storys die ik op pauze heb gezet. Dus lezers moeten nog even wachten tot ik verder ga, want nu mijn persoonlijke problemen merendeels zijn opgelost gaat school natuurlijk wel even voor aangezien ik niet nog een jaar langer op mijn school wil blijven :P
    xxx


    Komt voor elkaar.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ik ga dit topic maar eens in de gaten houden(flower) heb ik weer wat leesvoer haha


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    MrsBrittain schreef:
    Ik ga dit topic maar eens in de gaten houden(flower) heb ik weer wat leesvoer haha


    Ik zou de story in de gaten houden want soms sturen mensen ook in via pb/gb (;


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Er zijn inmiddels best wel wat verschillende stories van verschillende users maar meer zijn altijd welkom, attendeer mensen op het topic of op de story als ze vindt dat hun verhaal er ook bij moet!


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    hier is mijn story:
    http://www.quizlet.nl/stories/111578/he-wasnt-the-person-i-thought-he-was--draco-malfoy-/


    The real journey in life, is to create yourself.

    -Link: He wasn't the person i thought he was.
    -Genre(s): fantasy
    -Leeftijdskeuring: 12+
    -Waarschuwingen: niet.
    -Status: (lopend&afgelopend zijn beide toegestaan, ook gepauzeerde stories mag je gerust neerzetten) mocht je story op pauze gaan of afgelopen zijn, dit graag doorgeven!!: momenteel even op pauze maar ik werk al aan een nieuw stukje.
    -Eventueel korte beschrijving: Alexia Thompson is een zesdejaars op Zweinstijn.
    Bij Zwadderich, haar afdeling, doet ze het erg goed. Ook haar cijfers zijn prima.
    Maar opeens maakt dat een klap omlaag.
    Wat is er gebeurd dat haar zo in de war maakte?
    -Eventueel link voor cover/gif: dus niet het plaatje maar een link (bijv met tinypic): http://www.quizlet.nl/stories/111578/he-wasnt-the-person-i-thought-he-was--draco-malfoy-/


    The real journey in life, is to create yourself.

    http://www.quizlet.nl/stories/125093/never-let-me-go--dm/

    hij is lopend♥

    -Link: Labyrinthine • Draco Malfoy
    -Genre(s): Fanfiction, fantasy
    -Leeftijdskeuring: AL
    -Waarschuwingen: Verschilt per hoofdschuld.
    -Eventueel korte beschrijving: In het eerste principe lijkt het een doodnormaal verhaal over een doodnormale jongen. Niets is minder waar als er een dochter verschijnt van één van de meest gevreesde professoren die Hogwarts heeft gekend: Serverus Snape.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2013 - 17:10 ]


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh