• In de broeken die ik veel draag, komt er na een tijdje altijd een gat. Namelijk zo tussen mijn benen bovenaan. Waarschijnlijk omdat mijn benen tegen elkaar schuren ofzo. Echt stom, want nu is dit ook al bij mijn favoriete broek gebeurd. En ik stond er zo goed mee! Echt rot als je favoriete kledingsstuk stukgaat.

    Is dat bij jullie ook? Dat er zo'n gat komt in je broeken?

    En waar kopen jullie je broeken? Ik ben op zoek naar echt superskinny broeken. Ik koop ze meestal in de ZARA, maar ben er onlangs nog geweest en heb er niet echt mooie broeken gezien.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Fiets je veel?
    Ik fiets 30 km op een dag dus ik heb ook vaak van die schuurplekken, daar kan het ook aan liggen. Meestal koop ik ze bij de Only of H&M daar hebben ze (vind ik) altijd wel leuke.


    Can't control my second personality

    Daar heb ik ook altijd last van!
    Anyway, ik vind broeken kopen echt een ramp. de vorige keer dat ik een broek gekocht heb ben ik vier weken lang met mijn moeder elke donderdagavond (koopavond bij ons) naar de stad geweest en heb elke keer urenlang alle winkels afgestruind, tot ik eindelijk een goedzittende broek vond die ook nog een beetje betaalbara was. Broeken kopen is verschrikkelijk D:


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Bij mij scheuren/slijten ze ook altijd tussen m'n benen. Denk inderdaad dat het door het schuren van benen tegen elkaar, en het fietsen komt. Maar wel balen.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ik draag alleen maar leggings, daarmee gebeurt het nog veel sneller helaas.


    Life is hard and then we die

    Ik haat broeken kopen, daarom doe ik het ook bijna nooit x'D. Ik vond bij de h&m een low waist skinny die echt lekker zit en maar twintig euro was, dus ik koop voortaan mijn broeken bij de h&m :p.


    i put the fun in funeral

    Dumbledore schreef:
    Ik vind broeken kopen echt een drama. Dat komt omdat ik van mezelf echt flinke bovenbenen heb en als ik een broek vind die goed past, is hij onder nooit echt strak zoals ik het wil hebben. Het gaat wel, het is niet zo'n disco broek, maar het is gewoon niet zoals ik het graag wil zodat je er mooi Vans of andere lage schoenen onder kunt dragen. Dus als ik een broek vind die ik mooi vind, is dat altijd heel wat haha. (:


    Precies dit!


    Bad decisions make good stories.

    ik heb ook precies wat dumbledor zegt!


    Dont say why me, say try me

    Ik koop altijd treggings en leggings. Broeken haat ik, vooral spijkerbroeken, want die staan me afschuwelijk. Sowieso vind ik skinny broeken niet zo heel erg mooi.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ja, vooral vroeger. Tegenwoordig heb ik er niet meer vaak last van, maar ik koop mijn broeken nu bij Lara Mode en sinds ik daar broeken koop gaan ze een stuk minder snel kapot.


    Ivar Oosterloo.

    Ik heb dat echt vaak! Ik hoop mijn broeken meestal bij de H&M, maar meestal zit er na 3-4 maanden een gat in.... Ik had ook ooit een paar skinny jeans van de Primark, maar die waren al binnen 3 weken kapot. Dus die raad ik je niet aan...


    El Diablo.

    Ik draag tegenwoordig heel veel van die skinnyjeans met een rits aan de onderkant. Ik hou echt van skinnyjeans, tot ik uit het zwembad ga en m'n broek weer probeer aan te trekken :') Onmogelijke taak.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik scheur mijn broek altijd aan de zijkant, net boven mijn knieën, dat komt door mijn fiets. En ook door dat wat jij zegt :3

    Dat heb ik ook altijd! Ik heb namelijk niet veel broeken en draag daarom vaak dezelfde. Na een jaar gaan de naden bij mijn bovenbenen slijten en uiteindelijk scheurt mijn broek dan, haha. Ik koop altijd broeken van Levi's, omdat ik die gewoon heel lekker vind zitten.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik koop ze bij The Sting, Zara, Hollister of Abercrombie and Fitch. Vorig jaar is mijn favoriete spijkerbroek kapot gegaan. Best gênant. Het gebeurde op school, toen ik op m'n fiets wilde stappen om naar huis te gaan. Hij scheurde uit vanaf de kruis tot aan de knie... (no_chears)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik koop meestal mijn broeken bij Pull&Bear anders draag ik een legging. Alhoewel ik dat meestal alleen in het weekend draag of met iets anders langs wat ik over mijn kont kan trekken :') Ik voel me gewoon niet altijd goed in leggings aangezien je toch wel veel ziet, niet dat je dat bij skinny's niet doet. Zelf zijn broeken nog nooit kapot gegaan meestal zitten ze te krap voor ze kunnen scheuren (;


    •*• Lululu •*•