• Hoii,

    Zijn er hier nog meer mensen die fietsers haten wie geen lampen/lichten hebben op de fiets?
    Ik blijf het zo irritant vinden als ik autorij nog even keihard moet remmen.. omdat ik ze pas heel laat zien omdat ze totaal niet opvallen :@
    En als ik er eentje zou aanrijden is het meteen mijn schuld tot ik bewijs dat ik niet fout ben.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2013 - 19:48 ]

    God wat vervelend man, ik kan me daar ook de pleures aan ergeren soms. Dan denk ik: ik hoop dat je een bon krijgt :'D. Ook voetgangers die vanuit het niks oversteken. Had ik net nog. Ik op de rem.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    God wat vervelend man, ik kan me daar ook de pleures aan ergeren soms. Dan denk ik: ik hoop dat je een bon krijgt :'D. Ook voetgangers die vanuit het niks oversteken. Had ik net nog. Ik op de rem.


    tja.. voetgangers ben ik me nogal bewust op, maar wat dacht je van lakse scholieren die alles aan de laars lappen? staan er haaientanden en een stopbord. fietsen ze nog door dat ik ze bijna aanrij.. pfff en dan vervolgens nog middelvinger naar mij opsteken ook. volgende keer maar ik mar een strike. :Y)

    Aan mij dus (krul)


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Ja ik vind dat ook ontzettend vervelend. Zelf als fietser vind ik dat vervelend. In Gent rijden ze bijna allemaal zonder lichten en ik krijg daar echt het schijt van. En de politie zegt er niet altijd iets van. Ze zouden ze beter een fikke boete geven.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dat vind ik ook vervelend inderdaad!


    You are beautiful, you are love.

    Passerby schreef:
    Ja ik vind dat ook ontzettend vervelend. Zelf als fietser vind ik dat vervelend. In Gent rijden ze bijna allemaal zonder lichten en ik krijg daar echt het schijt van. En de politie zegt er niet altijd iets van. Ze zouden ze beter een fikke boete geven.


    gelukkig heeft hier de politie ZERO tolerance beleid gestart ;D en ze controleren like always!

    Ik fietste eerst ook altijd zonder licht, tot ik mijn rijbewijs had en zelf de auto bestuurde.
    Nu als ik in het donker fiets doe ik mijn lichtje aan (krul)


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    :X ik voel me aangesproken ^^

    Hier controleren ze alleen aan het eind van het jaar als ze niet genoeg bonnen hebben uitgeschreven.


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    Dodelijk irritant ja.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Impossibru schreef:
    (...)

    gelukkig heeft hier de politie ZERO tolerance beleid gestart ;D en ze controleren like always!
    Ik wou dat ze dat hier ook wat meer deden. In Brugge zijn ze op dat vlak strenger.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik vind het erg dom, maar 't is hun eigen keuze. Mijn achterlicht valt soms ook uit en dat heb ik niet altijd meteen door, ik zou aardig balen als ik daar meteen een boete voor zou krijgen (wat hier geloof ik wel gebeurt).


    i put the fun in funeral

    Ja, ik hekel dat. Nog meer sinds ik auto rijd. Mensen snappen gewoon niet hoe vervelend is als ze zonder licht fietsen. Ik heb zelf ook altijd zo'n honderd lampjes in mijn zak zitten voor als er een stuk gaat.^^


    Bad decisions make good stories.

    I feel you. Sommige mensen willen gewoon graag dood, I guess.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Als ik in de auto zit vind ik dat ook onwijs irritant, maar als ik op de fiets zit dan heb ik ook geen licht :'D


    -