• Hoii,

    Zijn er hier nog meer mensen die fietsers haten wie geen lampen/lichten hebben op de fiets?
    Ik blijf het zo irritant vinden als ik autorij nog even keihard moet remmen.. omdat ik ze pas heel laat zien omdat ze totaal niet opvallen :@
    En als ik er eentje zou aanrijden is het meteen mijn schuld tot ik bewijs dat ik niet fout ben.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2013 - 19:48 ]

    Wanneer mijn fietslichten het niet doen, steek ik niet zomaar over zonder goed te kijken of er niet een auto aankomt. Eigenlijk, als mijn lichten wel aan staan, doe ik dat nog steeds niet. Hoe dan ook, om nu te zeggen dat iedere fietser zonder licht niet oplettend genoeg is of een hinder is voor het verkeer vind ik een beetje over één kam scheren. Ik weet dat het verplicht is om mijn licht aan te zetten en dat ik dus verkeerd bezig bent als ze niet aan staan, maar dat betekent nog niet dat ik ook daadwerkelijk een hinder ben en met mij zoveel.


    It ain't broke, so don't fix it.

    Het meest irritant zijn eigenlijk de mensen die voor je inlopen zonder op te kijken omdat ze te druk bezig zijn met weet ik veel wat en je ze daarom bijna omrijdt. Ik denk niet dat die zin klopt lol


    Save me from myself.

    Ik ken het ook al fietser. Vooral als ik door een afgelegen landschap in het donker fiets en er dan opeens een of andere gek voorbij komt fietsen, waardoor ik van schrik bijna van mijn fiets val. Maar ik fiets echt bijna nooit in het donker, veel te eng :')


    •*• Lululu •*•

    Ik vind het sowieso irritant als er iemand oversteekt als ik aan kom rijden :Y)


    Caution first, always.

    Anarose schreef:
    Ja, ik hekel dat. Nog meer sinds ik auto rijd. Mensen snappen gewoon niet hoe vervelend is als ze zonder licht fietsen.

    Dit. Ik merk ook dat ik meer mijn hand uit steek sinds ik ben gaan autorijden. Het is gewoon veel fijner als je mensen kan zien en zij laten zien waar ze heengaan...dus waarom ik dan niet?


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!