• Hoii,

    Zijn er hier nog meer mensen die fietsers haten wie geen lampen/lichten hebben op de fiets?
    Ik blijf het zo irritant vinden als ik autorij nog even keihard moet remmen.. omdat ik ze pas heel laat zien omdat ze totaal niet opvallen :@
    En als ik er eentje zou aanrijden is het meteen mijn schuld tot ik bewijs dat ik niet fout ben.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2013 - 19:48 ]

    Ach, die klotelampjes gaan bij mij gewoon telkens kapot ofzo. :') 9 van de 10 keer heb ik dus geen licht.


    ars moriendi

    Ik vind het irritant, maakt niet uit of ik fiets of auto rij.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik vind het nog erger dat ze hun verrekte luie handen niet uitsteken om aan te geven welke richting ze ingaan.
    Echt, waarom zijn ze zo lui? D:
    Ik steek altijd mijn hand uit en heb ook altijd mijn
    licht aan. Zo'n ramp is dat niet, even om de medemens en om jezelf te denken. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Ik vind het nog erger dat ze hun verrekte luie handen niet uitsteken om aan te geven welke richting ze ingaan.
    Echt, waarom zijn ze zo lui? D:
    Ik steek altijd mijn hand uit en heb ook altijd mijn
    licht aan. Zo'n ramp is dat niet, even om de medemens en om jezelf te denken. (cat)
    Ja echt hea. Of al ze zich niet aan de verkeersregels houden. Sommige fietsers denken echt dat ze overal voorrang hebben.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Moeten ze hier proberen, altijd als het vroeg donker is en al die scholieren naar school fietsen wordt er zwaar gecontroleerd. Ik ben al n keer gepakt op het fietsen met zn 3en, 10 meter van mijn school verwijderd. q_q
    Maar ik zorg er wel altijd voor dat ik n lichtje heb, maar ik reis nu toch altijd met de bus en trein. Ga wel weer fietsen als het warmer is haha.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Wat ik nog meer haat dan fietsers zonder licht zijn die amateur wielrenners die denken dat ze de hele breedte van de weg nodig hebben, en dan ook nog vuil kijken wanneer je naast ze door rijdt. (cat)


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Ik ken het! Heb er ook een hekel aan.

    Maar ik was gister ook schuldig. Ik had van iemand een fiets geleend om naar een TD te gaan, maar op de terugweg was het donker. En toen wilde ik die lichten opzetten, maar die werkten blijkbaar niet. Dus... oeps...


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Drogo schreef:
    Wat ik nog meer haat dan fietsers zonder licht zijn die amateur wielrenners die denken dat ze de hele breedte van de weg nodig hebben, en dan ook nog vuil kijken wanneer je naast ze door rijdt. (cat)
    Jij snapt hem.


    OT± Ik fiets ook altijd zonder licht. Maar meestal ben ik dan met meerdere mensen en ga ik tussen hun fietsen omdat hun wel lampen hebben.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    DamnBieber schreef:
    (...)Jij snapt hem.


    OT± Ik fiets ook altijd zonder licht. Maar meestal ben ik dan met meerdere mensen en ga ik tussen hun fietsen omdat hun wel lampen hebben.

    Wauw, alsof dat niet gevaarlijk is. Je beslaat zo een groot deel van de straat waardoor bestuurders niet meer langs je heen kunnen als er van twee kanten verkeerd is. Daarbij mag je maar met z'n tweeën naast elkaar fietsen. Super veilig dus :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik kan snappen dat , dat irritant is.
    Wat ook irritant is: Een groep fietsende meiden die met ze drieën naast elkaar fietsen, roken en nog eens slomer fietsen dan iemand die loopt ._.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Wauw, alsof dat niet gevaarlijk is. Je beslaat zo een groot deel van de straat waardoor bestuurders niet meer langs je heen kunnen als er van twee kanten verkeerd is. Daarbij mag je maar met z'n tweeën naast elkaar fietsen. Super veilig dus :Y)
    Achterelkaar


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    DamnBieber schreef:
    (...)Achterelkaar

    Als ik "tussen hun fietsen" lees, denk ik niet aan achter elkaar fietsen, maar naast elkaar fietsen. Moet je dat erbij zetten :Y)

    [ bericht aangepast op 15 maart 2013 - 16:18 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Als ik "tussen hun fietsen" lees, denk ik niet aan achter elkaar fietsen, maar naast elkaar fietsen. Moet je dat erbij zetten :Y)
    Nu je dat zegt... Ik ken de verkeers regels wel genoeg om te weten dat je niet met zijn 3 naast elkaar mag fietsen:Y)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Oh zwijg me er van! Waar ik ook zo'n stronthekel aan heb is dat fietsers met 5 man naast elkaar gaan rijden. -.- Alsjeblieft zeg. Ik weet ook wel dat er in de regels staat van "Naast elkaar rijden mag, máár je mag het overige verkeerd niet hinderen." en dat gedeelte na 'mag' lijken ze allemaal wel te vergeten.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Waar ik echt een hekel aan heb als ik aan het fietsen ben dat er twee fietsers net achter mij gaan rijden, dan heb ik echt zoiets van ga voor mij rijden vooral als ze aan het bespreken zijn wat ze deze week allemaal hebben gedaan.


    Physics is awesome