• Ik heb niet echt een introductie. Dit topic is aangemaakt in verband met reacties op het topic "The Pokémon Games". Ik zag dat er diverse mensen waren die het wel leuk zouden vinden als er zo'n topic kwam. Dus hier is hij (: Mijn idee was om gewoon het verhaal van de serie en films te volgen: Een paar trainers die in de Contest willen uitblinken, en een paar trainers die de Gymbadges willen verzamelen. Ze gaan in 1 groep. Ik sta open voor commentaar.


    Trainers:
    - Violet Aisha Hastings || Helium.
    - Cayleigh Abbygail Cleveland || Glucio.
    - Hayden Harris || Seaver
    - Fiora Myla Grey || Mavis
    - Rain Morales || Sofinite
    - Jillana Rose Avery || Malino
    - Aiden Jace Montoya || Malino
    - Tom Harris || Seaver
    - James Drew Polizzi || Malino
    - Oliver Emmett || Tolkienn
    - Arthur Joy Lepoid || Nyan
    - Jade Rae Dawn || HurtedHeart

    Regels:
    ~ Geen Mary-Sue's of Gary Stu's
    ~ Minimaal 4 regels volschrijven
    ~ Naamsverandering doorgeven
    ~ +16 toegestaan
    ~ Off-Topic tussen haakjes, maar het liefst in het Praattopic
    ~ Max 3 rollen per account
    ~ Zeggen als je een langere tijd wegbent.
    ~ Gelieve niet te snel.


    De wereld van pokemon.

    Medetopicbeheerder: Seaver.

    Praattopic.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2013 - 18:30 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (Mijn topics^^)


    We've lived in the shadows for far too long.

    (mijn topics ,hoe starten we? :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    (mijn topics ,hoe starten we? :3 )


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Ik denk dat ze in Nimbasa City elkaar ontmoeten om op reis te gaan. Iedereen het daar mee eens? ^^
    Dat van ze zijn al vrienden laat ik even achterwege. Dan kunnen ze ook een beetje ontmoeten enzo.

    Is iemand in de stemming om een Rollenstory te maken?]

    [ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 14:04 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Mijn topics ^^]


    El Diablo.

    Hayden Harris
    "Gras." "Water." "Gras." "Nee, water." Ik zuchtte en keek Tom geïrriteerd aan. We ware al sinds we begonnen waren met lopen aan het discussiëren over wat beter was. Het hield ook nooit op. En daar ging ik dan mee op reis, geweldig niet? Het bleef mijn broer en we hadden nog nooit echt iets zonder de ander gedaan. Ik had dus ook geen zo on dit wel zonder het te doen. Het zou ook lang niet zo leuk zijn. Ik kon niet wachten om meer van de wereld te zien. Het zou cool worden en wij zouden een ongelofelijk avontuur beleven. Mijn zus, of onze zus, had dit al gedaan. Ze had gezegd dat het geweldig was. Ik wist het niet. Ik wilde wel veel van de wereld zien en hield van nieuwe dingen, maar het leek me niet leuk om alleen te doen. En nou had ik wel mijn broer, maar alsnog. We hadden best vaak meningsverschillen. Nou konden we het vaak ook wel met elkaar vinden, maar daar ging het nu even niet om.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 14:15 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Oliver Emett

    Met Pichu op mijn schouder, sta ik te wachten op de afgesproken plek. We gaan met een groepje Pokémon trainers op uit. Trainen, Badges halen, lol hebben etc. Ik heb er wel zin in. Maar aan de andere kant zie ik er tegen op. Ik ken mezelf. Ik ben een goede vriend. Maar ik weet van mezelf dat ik heel snel verliefd kan worden. En dat kan in mijn nadeel uitpakken. Vooral omdat de meeste meisjes die meegaan ver onder mijn leeftijd zitten. Pedofilie enzo. Bah. Ik schud het uit mijn hoofd en aai Pichu over zijn hoofdje. "Pichu" mompelt hij. "Ik weet het.." zucht ik. "Ik mag dit keer niet verliefd worden" Mompel ik zachtjes. "PichuPichu" Ik rol met mijn ogen. "jaja ik weet dat het heus wel gebeurt" Ik kijk om me heen, of niemand het gehoort heeft en of iemand er al aan komt. Ik zie Tom en Hayden al aankomen en in de verte misschien nog een paar en zwaai.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 14:10 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Violet Aisha Hastings.
    Lachend zat ik op de rug van Torterra, en ik zette mijn muts recht omdat die over mijn ogen was gezakt. Ik voelde de PokeBalls in mijn riem zitten en ik glimlachte. Het leek me te gek om op reis te gaan met mijn Pokemon. De potions, antidotes en lege pokeballs rommelden in mijn rugzak, en ik hees hem een beetje omhoog. Sommigen zaten me na te staren omdat ik op de rug van zo'n enorme pokemon zat. Ik voelde de bal van Vulpix bewegen, en zonder dat ik het toeliet sprong hij open. 'Vulpix!' riep ik. Ze klom in de boom die op de rug van Torterra, en ik lachtte breed. Ik pakte haar uit de boom en knuffelde haar. Ik keek om me heen. Dit was toch de plek waar we afgesproken hadden? Oh, daar stonden een paar jongens. 'Hey!' riep ik. 'Hoe is het?'

    [ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 14:20 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    -Te veel-

    [ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 14:17 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    -Te veel-

    [ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 14:16 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    -Te veel-

    [ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 14:16 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    -Te veel-

    [ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 14:15 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    OMG o_o dat zijn wel heel veel posts. Negeer ze maar, ik pas de bovenste wel even aan ;o


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Jillana Rose Avery

    Met Absol naast me loop ik verder, ik was gelukkig niet meer alleen. Ik haat alleen zijn.. Ik had al afgesproken om met Aiden en James naar de afgesproken plek te gaan. Lachend kijk ik toe hoe de James' Igglybuff op de rug van Aiden's Umbreon springt en Umbreon loopt gewoon verder.. Ik trek mijn rugzak nog eens recht op mijn rug en ik haal een hand door mijn blonde lokken. Ik kende Aiden en James goed. James was mijn beste vriend sinds de basisschool, en Aiden was de zoon van een goede vriend van mijn ouders. 'Heb je er zin in little girl?' grinnikt James. Ik kijk hem beledigd aan. 'Moet je nou de hele tijd grapjes maken over mijn een meter zestig?!' lach ik. Hij knikt. 'Ja. Ja dat moet zeker.' grijnst hij en ik zucht even. Hij heeft makkelijk praten met een meter zesenzeventig.... Al snel kwamen we aan op de afgesproken plek en ik glimlach naar de rest. 'Hey!' lach ik...

    [ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 14:17 ]


    El Diablo.

    Arthur Joy Lepoid
    Vlug chek ik of ik niet ben verheten. Ik had mijn verschillende boeken mee, de juiste potions en bessen en ook de juiste antidotes. Ook had ik mijn pokédex mee en een townmap.
    Even voel ik in mijn zakken als ik denk dat ik iets belangerijks ben verheten ,maar ik voel het zitten. Jep mijn geld zou ik toch niet mogen verheten zeker.
    Ik kijk naar Dewott die bezig is zijn schelpen op te blinken.
    Ik doe mijn rugzak weer dicht en hijs hem over mijn schouder. Ik wilde niet te laat zijn.
    "Kom Dewott ,we gaan weer."zeg ik en hij kijkt even op en doet daarna gewoon weer verder. Een vermoeide zucht rolt over mijn lippen en ik ga naar hem toe.
    "Kom op ,we gaan een avontuur beleven!"kir ik vrolijk. Hij keek weer op en stak deze keer zijn schelpen weg en knikte ,waarna hij met me mee liep.
    Het was niet meer zo ver van de afgesproken plaats.
    In de verte zie ik er al een paar mensen staan. Ik versnel mijn pas wat en haal de bril van mijn neus af en steek hem in mijn broekzak.
    "Hey."zeg ik als ik bij de anderen ben.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH