• |RPG| • Everyone Loves Draco Malfoy • Rollentopic


    Het is het zesde jaar voor vele leerlingen van Hogwarts, zo ook voor Draco Malfoy. Het jaar waarin hij te maken krijgt met Voldemort, Death Eaters, The Dark Mark en zijn taak om Dumbledore te doden. Maar daarnaast gebeuren er ook een boel dingen met al zijn relaties. Opeens proberen erg veel mensen Draco te veroveren, of te behouden...

    Rollen:

    Draco's tweelingzus - Ressurection - Sybil Narcissa Malfoy
    Draco's beste vriendin - Porcelainn - Eleanor Carmilla Blackwood
    Pansy Parkinson - Dicapri
    Draco-obsessed meisje (2 rollen) -Porcelainn (Harper Green) - LizzLoveHell (Eleanor Green)
    Normaal meisje dat een crush op Draco heeft (3 rollen) - Noelle1111 (Sarah Lily Welsh)- MissMeXD (Rosalina Kleinhart) - Unchained (Audrey Felicia Cedergren)
    Erg knap nieuw meisje - Caleo - Mikelle Aura Rhine
    Draco hater - Kwijt - Eliza Meredith Wanderer

    NOTE:

    De zus en de beste vriendin van Draco zijn (beste) vriendinnen van elkaar (omdat zij degenen zijn de Draco proberen bij zich te houden). De andere relaties met elkaar zijn vrij in te vullen.

    Andere rollen (zoals Hermione, Blaise of Ginny) zijn niet beschikbaar !

    Draco wordt door iedereen bestuurt, wijk daarbij niet teveel af van zijn karakter (een klein beetje mag).


    RPG Regels:

    • OOC = met () - || - [] - {}
    • Algemeen Beschaafd Nederlands
    • De benamingen zijn in het Engels (Anderling= McGonagall, Perkamentus= Dumbledore enz. Als je niet weet hoe iemand in het Engels heet; Google Translate)
    • Geen personages van anderen besturen (enkel Draco Malfoy en andere JK Rowling personages)
    • Als je de hele tijd met 1 iemand praat, probeer dan ook eens iemand anders erbij te betrekken, anders leest niemand je posts meer
    • Alleen ik maak nieuwe topics aan
    • Één rol p.p.
    • Niet gelijk al weer stoppen, bedenk of je wel echt tijd hebt om deze RPG te doen
    • Reserveringen blijven 24 uur staan (tenzij je aangeeft dat je niet binnen 24 uur kan reageren)
    • Zet de naam van je rol boven je post, zo blijft het overzichtelijk
    • Als 'Draco' met iemand in gesprek is of ergens is; houd er dan rekening mee dat hij niet zomaar ergens anders kan zijn.
    • ALLE JK Rowling characters (behalve Pansy Parkinson) zijn bestuurbaar door iedereen (denk daarbij ook aan de regel hierboven)
    • Minimaal 4 regels per post


    Begin:

    Iedereen staat op perron 9 3/4 te wachten op de Hogwarts Express.

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 17:19 ]


    'Hello Beautiful.' - Scabior.

    [Mijn topics]


    If you can dream it, you can do it ~ Walt Disney

    Sybil Narcissa Malfoy

    Ik wordt vastgegrepen door Draco waarna hij me de muur naar perron 9 3/4 sleurt.
    'Je moet echt eens wat sneller leren lopen.' zegt hij en ik geef hem een zachte klap op zijn schouder.
    'Waar is Eleanor?' vraag ik. Draco kijkt om zich heen. 'Ik zou het niet weten.'
    Ik geef mijn koffers aan iemand van de trein en dan zie ik Potter staan. Ik kan het niet laten om een opmerking te maken, maar Draco is me voor.
    'Het verbaast me dat jij nog steeds vrij rondloopt Potter.' Ik lach als Granger en Weasley erbij komen staan.
    'Kun je het niet alleen af Potter?' vraag ik.


    'Hello Beautiful.' - Scabior.

    [Mijn topics]


    Reality's overrated.

    [mijn topics]


    "Rebellion's are build on hope"

    Pansy Parkinson

    Zoekend kijk ik om me heen naar het overvolle perron, ik irriteer me aan de eerstejaars en beuk ze opzij.
    'Ga weg baby en kom vooral niet meer in mijn buurt!' sis ik naar een klein meisje wat me doodsbenauwd aankijkt. Ik lach om haar gezicht en trek mijn hutkoffer richting de trein.
    Waar zijn al mijn afdelingsgenoten toch en dan met name mijn vrienden, Draco en de anderen. Na enige tijd zie ik twee grote jongens staan die ik herken als mijn twee vrienden: Crabbe en Goyle. Ik zwaai: 'Hier, laten we een coupé zoeken!' Ze waggelen mijn kant op en we stappen de trein in.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Audrey Felicia Cedergren
    Ik was ongeveer al een week terug in Engeland en eindelijk was het 1 september, tijd om terug naar Hogwarts te gaan. Ik was op tijd vertrokken naar het King's Cross Station en stond voor de muur die me naar perron 9 3/4 zou brengen. Ik keek even om me heen en toen er geen enkele muggle naar me omkeek liep ik snel de muur door. Er waren al redelijk wat mensen op het perron. Terwijl ik naar mijn vrienden zocht zag ik overal eerstejaars afscheid nemen van hun ouders.
    Eindelijk zag ik een aantal van mijn vrienden en snel ging ik er naartoe. Ondertussen passeerde ik een paar gryffindors die in mijn weg stonden en die ik daarom begon uit te schelden. Na me overal tussen te hebben gewurmd begroette ik al mijn vrienden met een knuffel en een kus op de wang. Het zou vast weer een geweldig jaar worden, dacht ik terwijl we instapten en een coupé zochten.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 18:05 ]


    If you can dream it, you can do it ~ Walt Disney

    Sybil Narcissa Malfoy

    'Crabbe! Goyle!' Ik schrik op van Draco's stem die Crabbe en Goyle roept. Ik besluit Potter maar even te laten, want Draco loopt richting de trein en ik wil hem niet kwijtraken in de drukte. Crabbe en Goyle kijken met hun twee sullige hoofden om en voordat ze naar Draco toe kunnen lopen komt Draco al naar hen toe. Ze begroeten elkaar niet. Als ik de trein in stap zie ik ook Pansy Parkinson.
    'Parkinson.' begroet ik haar met een moeilijk gezicht.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 17:46 ]


    'Hello Beautiful.' - Scabior.

    Sarah Lily Welsh

    Met een hoop gepuf en gehijg probeer ik mijn hutkoffer goed mee te trekken. Ik had echt geen zin dat hij tegen andere leerlingen zou botsen.
    'Hulp nodig?' hoor ik een lachende stem achter me. Met een grote grijns draai ik me om en zie ik Seamus Finnigan. Mijn beste vriend.
    'Seamus' zeg ik vrolijk en ik laat prompt mijn hutkoffer vallen en omhels hem. Hij lacht en houd me even stevig vast.
    'Hé,' hoor ik nu de Weasley tweeling roepen. 'Hoe gaat het met de tortelduifjes?' Ik moest hier zacht om lachen, want ik en Seamus hadden helemaal niks. Ik was wel verliefd. Op Draco Malfoy. Seamus lacht hard en drukt overdreven een kus op mijn wang.
    'Ach hou op,' zeg ik en ik duw hem weg. 'Help me liever met mijn koffer.' De tweeling grijpt mijn koffer en legt het in de trein.
    'Hei,' zeg ik plots. 'Jullie zitten niet meer op school. Wat doen jullie hier.' Ze kijken elkaar grijnzend aan.
    'Zullen we het zeggen?' vraagt George aan Fred. Fred denkt even na en knikt dan.
    'We komen onze Ronnieponnie even uitzwaaien' zegt George grijnzend. Ik barst in lachen uit om de bijnaam en dan fluit de conducteur. Seamus grijpt mijn hand en trekt me de trein. We gaan in een lege coupé zitten en raken in een goed gesprek. Zoals: "En wat gaan we dit jaar weer eens opblazen?" of "Wedden dat ik mijn chocokikker eerder kan laten ontploffen dan de jouwe."
    En toen zag ik hem. Draco. Hij stond buiten met zijn maatjes en hij wou de trein in lopen. Mijn hoofd word rood en Seamus barst in lachen uit. Alleen hij wist dat ik een crush op Draco had en daar had hij geen probleem mee.
    'Relax' zegt hij lachend en dat probeer ik. Even later begint de trein eindelijk te rijden.
    Op naar nog een leuk jaar Hogwarts.


    "Rebellion's are build on hope"

    Sybil Narcissa Malfoy

    Ik zie een Ravenclaw wijf naar Draco kijken. Daar wordt ik nou altijd zo gek van. Sinds vorig jaar heb ik besloten dat er veel te veel mensen verliefd zijn op mijn broer. Hij heeft mij gezegd dat hij nooit een vriendin wil, alleen een vrouw. Maar hij weet dat ik dat niet geloof anders zouden we nooit gezoend hebben vorig jaar. Dan bedenk ik me dat de Ravenclaws in één van de grootste coupés zitten. Dat kunnen we natuurlijk niet hebben. Ik loop naar de coupé toe en trek de deur open.
    'Goedemorgen minderheden, lijkt het jullie niet een prachtig moment om op te staan en deze coupé te verlaten als jullie niet met,' ik werp een duidelijke blik op het meisje. 'Mijn broer in de problemen willen komen?' Ik grijns breed als Draco achter me komt staan.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 19:18 ]


    'Hello Beautiful.' - Scabior.

    Ressurection schreef:
    Sybil Narcissa Malfoy

    Ik zie een Gryffindor wijf naar Draco kijken. Daar wordt ik nou altijd zo gek van. Sinds vorig jaar heb ik besloten dat er veel te veel mensen verliefd zijn op mijn broer. Hij heeft mij gezegd dat hij nooit een vriendin wil, alleen een vrouw. Maar hij weet dat ik dat niet geloof anders zouden we nooit gezoend hebben vorig jaar. Dan bedenk ik me dat de Gryffindors in één van de grootste coupés zitten. Dat kunnen we natuurlijk niet hebben. Ik loop naar de coupé toe en trek de deur open.
    'Goedemorgen minderheden, lijkt het jullie niet een prachtig moment om op te staan en deze coupé te verlaten als jullie niet met,' ik werp een duidelijke blik op het meisje. 'Mijn broer in de problemen willen komen?' Ik grijns breed als Draco achter me komt staan.


    [Ik vind dat je super goed kan schrijven :) alleen volgens mij heb je het nu tegen mij karakter en die zit in Ravenclaw.. ik denk ik zeg het maar even voor alle zekerheid;)]


    "Rebellion's are build on hope"

    noelle1111 schreef:
    (...)

    [Ik vind dat je super goed kan schrijven :) alleen volgens mij heb je het nu tegen mij karakter en die zit in Ravenclaw.. ik denk ik zeg het maar even voor alle zekerheid;)]



    Ohsorry! Ik dacht Gryffidor vanwege Seamus :p


    'Hello Beautiful.' - Scabior.

    Eleanor Green

    'Liam door jou zijn we bijna te laat!'gil ik naar mijn broer Liam.Hij haalt zijn schouders op.Met mijn hutkoffer en uilen kooi, ren ik naar de trein.Gelukkig ben ik nog net op tijd.'Jij bent lekker op tijd.'verschrikt draai ik om en zie Dean Tomas staan.Achter hem komt Ginny verschijnen.'Ook hallo, Dean en Ginny. En ja mijn broer versliep zich, dus vandaar'antwoord ik dan.De trein komt in beweging, en ik zeg:'Laten we een coupe zoeken.'Ginny knikt en samen zoeken we een coupe.Ik had goede S.L.IJ.M.B.A.L resultaten.7 S.L.IJ.M.B.A.Llen van mijn 9 vakken.Onderweg praten we over van alles, over wie dit jaar onze leraar Verweer Tegen De Zwarte Kunsten word,en over de veiligheidsmaatregelen.Ik zeg dat ik mijn uniform aan ga doen en loop de coupe uit.Rustig zoek ik een plek waar andere meisjes ook hun uniform aandoen, en doe mijn uniform dus aan.Snel loop ik weer terug naar Dean en Ginny.Daar tref ik alleen Ginny aan die zich aan het omkleden is.Ze zegt dat Dean naar de andere jongens is zich omkleden.
    Dit word een super jaar op Hogwarts, ik voel het gewoon.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ressurection schreef:
    (...)


    Ohsorry! Ik dacht Gryffidor vanwege Seamus :p


    [Ja dat dacht ik al haha ;)]


    "Rebellion's are build on hope"

    [Niemand post iets meer. :(haha]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Sarah Lily Welsh

    De deur van onze coupé wordt opengeschoven en daar staat de tweelingzus van Draco. Shit ze had me toch niet zien kijken. Seamus kijkt vrolijk op, zijn gezicht betrekt een beetje als hij Sybil ziet.
    'Goedemorgen minderheden, lijkt het jullie niet een prachtig moment om op te staan en deze coupé te verlaten als jullie niet met,' en ze geeft me een blik die ik niet vertrouw. 'Mijn broer in de problemen willen komen?' Ze grijnst breed als Draco in hoogsteigen persoon komt staan. Ook hij lacht en mijn gezicht word rood. Seamus grijpt mijn hand. 'Tuurlijk,' zegt hij grijnzend en we lopen de coupé uit. 'Oh shit.' en daar gaat één van onze chocokikkers. Seamus fluistert even snel een spreuk en zwaait met zijn toverstok. De kikker spat in duizenden, gesmolten chocolade stukjes. Draco vloekt woest als de gesmolten chocolade op zijn gewaad komt. Seamus grijpt mijn hand en we rennen een coupé in met een paar andere Griffindors. Waaronder Ginny Weasley, Dean Thomas, Eleanor Green en Liam Green. Seamus ploft neer op de bank en verteld vrolijk wat hij net nog had gedaan. Ik ga wat verlegen naast Ginny zitten en bekijk even Eleanor. Ze leek me best aardig, alleen had ik het lef niet om haar aantespreken. Seamus en ik hadden ons al omgekleed en ik zag nog een stukje chocolade op mijn vingers. Vlug haalde ik het ervan af en voelde hoe Seamus een hand op mijn been legde. Hij buigt zijn gezicht naar het mijne.
    'Ik hoop dat mijn actie niks stoms doet voor jou en Draco' fluistert hij zacht, zodat ik het alleen kon horen. Ik haal mijn schouders op. Ik had al een crush op Draco sinds het derde jaar. Volgens mij had hij me nu pas echt gezien. Ik had de hoop allang opgegeven dat hij me leuk zou vinden. Misschien moest ik eens iemand anders kiezen. Man het leek net alsof ik het over een spelletje had. Zo van: hier ben ik niet goed in dus doe ik die maar.
    "Geef de hoop nooit op" zei mijn oma altijd, die net als ik in Ravenclaw was gekomen. Zij was de enige die me goedkeurde. Misschien zou ik bij haar langs gaan bij kerstmis. Tegen mijn ouders heb ik gezegd: "Tot volgend jaar" En dat had ik gemeend ook. Ik haten mijn ouders. Ze deden alsof ze alles beter wisten omdat ze Slytherin zaten. Ik zucht en laat me achterover vallen.
    Nou ja ik had altijd mijn oma en Seamus nog en ik lach.


    "Rebellion's are build on hope"