• |RPG| • Everyone Loves Draco Malfoy • Rollentopic


    Het is het zesde jaar voor vele leerlingen van Hogwarts, zo ook voor Draco Malfoy. Het jaar waarin hij te maken krijgt met Voldemort, Death Eaters, The Dark Mark en zijn taak om Dumbledore te doden. Maar daarnaast gebeuren er ook een boel dingen met al zijn relaties. Opeens proberen erg veel mensen Draco te veroveren, of te behouden...

    Rollen:

    Draco's tweelingzus - Ressurection - Sybil Narcissa Malfoy
    Draco's beste vriendin - Porcelainn - Eleanor Carmilla Blackwood
    Pansy Parkinson - Dicapri
    Draco-obsessed meisje (2 rollen) -Porcelainn (Harper Green) - LizzLoveHell (Eleanor Green)
    Normaal meisje dat een crush op Draco heeft (3 rollen) - Noelle1111 (Sarah Lily Welsh)- MissMeXD (Rosalina Kleinhart) - Unchained (Audrey Felicia Cedergren)
    Erg knap nieuw meisje - Caleo - Mikelle Aura Rhine
    Draco hater - Kwijt - Eliza Meredith Wanderer

    NOTE:

    De zus en de beste vriendin van Draco zijn (beste) vriendinnen van elkaar (omdat zij degenen zijn de Draco proberen bij zich te houden). De andere relaties met elkaar zijn vrij in te vullen.

    Andere rollen (zoals Hermione, Blaise of Ginny) zijn niet beschikbaar !

    Draco wordt door iedereen bestuurt, wijk daarbij niet teveel af van zijn karakter (een klein beetje mag).


    RPG Regels:

    • OOC = met () - || - [] - {}
    • Algemeen Beschaafd Nederlands
    • De benamingen zijn in het Engels (Anderling= McGonagall, Perkamentus= Dumbledore enz. Als je niet weet hoe iemand in het Engels heet; Google Translate)
    • Geen personages van anderen besturen (enkel Draco Malfoy en andere JK Rowling personages)
    • Als je de hele tijd met 1 iemand praat, probeer dan ook eens iemand anders erbij te betrekken, anders leest niemand je posts meer
    • Alleen ik maak nieuwe topics aan
    • Één rol p.p.
    • Niet gelijk al weer stoppen, bedenk of je wel echt tijd hebt om deze RPG te doen
    • Reserveringen blijven 24 uur staan (tenzij je aangeeft dat je niet binnen 24 uur kan reageren)
    • Zet de naam van je rol boven je post, zo blijft het overzichtelijk
    • Als 'Draco' met iemand in gesprek is of ergens is; houd er dan rekening mee dat hij niet zomaar ergens anders kan zijn.
    • ALLE JK Rowling characters (behalve Pansy Parkinson) zijn bestuurbaar door iedereen (denk daarbij ook aan de regel hierboven)
    • Minimaal 4 regels per post


    Begin:

    Iedereen staat op perron 9 3/4 te wachten op de Hogwarts Express.

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 17:19 ]


    'Hello Beautiful.' - Scabior.

    Ressurection schreef:

    {Is Eleanor pure, half of mudblood?}


    [Als je op het rollentopic kijkt is ze Pureblood (Sorry, ik het de neiging altijd alles te beantwoorden en overal op te reageren (Hehe, ik lijk een beetje op Hermione XD))]

    [ bericht aangepast op 18 maart 2013 - 13:57 ]


    Reality's overrated.

    Mikelle Aura Rhine || 16 jaar || De coupé bij Malfoy en vrienden

    Als de jongens die Blaise voor heeft gesteld als Crabbe en Goyle (Ze lijken mij te dom om zich üperhaupt voor te stellen. Dus ik ben blij dat Blaise dat heeft gedaan.) een meisje tegen houden. Ik heb geen idee wie het is, maar blijkbaar weet Sybil het wel want ze loopt naar haar toe.
    "Wel, wel, miss Green," zegt ze terwijl ze de domme jongens aan de kant duwt.
    Draco en Blaise gaan naast haar staan en ik doe het zelfde terwijl ik het meisje met een scheef gezicht aan kijk. Crabbe en Goyle brabbelen wat en proppen het snoep in hun mond. Wat een zwijnen zijn het toch, vol minachting werp ik een blik op ze. Maar kijk dan het meisje, of anders gezegt 'miss Green' vragend aan.


    Reality's overrated.

    Eleanor Carmilla Blackwood.

    Als de trein dan eindelijk tot stilstand komt sleep ik mijn hutkoffer naar een koets en zoek ik om me heen naar mijn vrienden. Jezus, ze zijn altijd zo luidruchtig en trekken alle aandacht, maar als ik ze eens nodig heb, kan ik ze niet vinden... Ik kijk tussen de koetsen door en zie dan het blonde haar dat zeker weten van Sybil is. Ik loop op haar af en met een grijns geef ik haar een kneepje in haar kont. 'Hallo, lekker ding,' fluister ik zwoel in haar oor. Vrijwel meteen nadat de woorden mijn mond uit zijn, barst ik in lachen uit.


    You're just wasted and thinking about the past again, darling you'll be okay.

    Harper Green.

    Samen met Ernie, Susan en nog wat andere Hufflepuff's zit ik in een koets en wacht ik tot die gaat rijden. Maar blijkbaar zijn de andere leerlingen langzaam, want het hele perron staat nog vol met kletsende kinderen en hutkoffers en dieren. Kom op, denk ik bij mezelf. Ik heb honger en kan niet wachten op dat heerlijke feestmaal dat we zometeen gaan krijgen als de Sorteerceremonie is afgelopen.


    You're just wasted and thinking about the past again, darling you'll be okay.

    Sybil Narcissa Malfoy

    Eerst heb ik geen flauw benul wie er achter me staat, maar het gelach van Eleanor herken ik uit duizenden.
    'Schoonheid,' zeg ik. Ik draai me om en geef haar een knuffel en een kus op haar wand. Dan zie ik Draco een stukje verderop lopen omdat er allemaal mensen in de weg staan en ik wat eter ben in tussen mensen door glippen. Hij krijgt Eleanor in zijn vizier en glimlacht dan breed waarna hij met sneltreinvaart op ons af komt lopen. Zijn ogen nog steeds op Eleanor gericht.


    'Hello Beautiful.' - Scabior.

    Ressurection schreef:

    {Is Eleanor pure, half of mudblood?}


    [Pureblood :p]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Eleanor Green

    Vragend kijk ik naar alle Slytherins om me heen.'Wat moeten jullie van me?!'vraag ik dan kalm,misschien horen ze de paniekerige ondertoon in mijn stem maar ja.Eigelijk zouden ze me niks aan moeten doen.Aangezien mijn ouders Slytherins waren en ik een pureblood ben.Maar waarschijnlijk heb ik het fout.'Ik vraag het nog een keer Green wat doe je hier?!'roept Margaret Bull Mans.Mijn groene ogen gaan van de ene kant naar de andere kant.Was Liam er nu maar.'Laat me gewoon met rust Bull Mans.'probeer ik zo kalm mogelijk te zeggen,en ik duw haar naar achteren.De andere Slytherins kijken me boos aan.Waarom moet ik dit altijd hebben!
    Dit kan alleen mij overkomen


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    [Mikelle is nog niet ingedeeld (Ik heb trouwens nog geen idee hoe ik dat ga doen) en kijkt ook niet boos. Eerder onderzoekend XD]


    Reality's overrated.

    Caleo schreef:
    [Mikelle is nog niet ingedeeld (Ik heb trouwens nog geen idee hoe ik dat ga doen) en kijkt ook niet boos. Eerder onderzoekend XD]


    [ga gewoon op dat krukje zitten en zet die leuke pratende hoed op je hoofd. Dan kan je zelf wat invullen van wat die hoed tegen je zegt en dan kan de rest ook reageren van: dat is volgens mij geen 1ste jaars :)]


    "Rebellion's are build on hope"

    Eleanor Carmilla Blackwood.

    Ik beantwoord de knuffel van Sybil vrolijk en enthousiast stort ik me in Draco's armen. Ik heb mijn beste vriend zo gemist... 'Hey, knapperd,' zeg ik tegen hem, en hij knipoogt naar me. 'Waar was je in de trein?' vraagt hij nieuwsgierig. Ik haal mijn schouders op en probeer een goede smoes te verzinnen. Als Draco een beetje nadenkt, zou hij weten dat mijn ouders vandaag precies vijf jaar geleden vermoord zijn. Maar hij lijkt even moeite te hebben met zijn hersenen te gebruiken. Ik kijk vanuit mijn ooghoek naar Sybil. 'Oh, je weet wel,' zeg ik luchtig en nonchalant. 'Ik had behoefte aan wat rust.'


    You're just wasted and thinking about the past again, darling you'll be okay.

    noelle1111 schreef:
    (...)

    [ga gewoon op dat krukje zitten en zet die leuke pratende hoed op je hoofd. Dan kan je zelf wat invullen van wat die hoed tegen je zegt en dan kan de rest ook reageren van: dat is volgens mij geen 1ste jaars :)]


    [Haha XD tja ik denk dat ik dat inderdaad ga doen...]


    Reality's overrated.

    Pansy Parkinson

    Als Eleanor zich met met Sybil en Draco verenigt houd ik me afzijdig met een paar vrienden waaronder Blaise en Millicent. Ik wacht rustig af tot ze elkaar theatraal hebben omhelsd en Draco Eleanor een kus geeft op haar wang, met moeite kijk ik hier naar maar ik kon het moeilijk negeren, ze was nou eenmaal Draco's beste vriendin. Natuurlijk lopen de Slytherin studenten van alle jaren voorop de sliert met leerlingen die stuk voor stuk een koets zoeken. Blaise en het nieuwe meisje volgen mij naar een van de eerste koetsen en ik stap in, even later proppen Crabbe, Goyle zich erbij ik kijk verveeld uit het raam en wacht tot de rest ook komt of tot er beweging komt in het rijtuig.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Eleanor Green

    Snel ren ik weg,weg van de Slytherins.Ik stap de trein uit daarna zoek ik Dean en Ginny algauw zie ik ze zitten,ik ren naar ze toe en stap bij hun in de koets.Ik kijk even naar de terzieler.'Waar was je?'vroegen Ginny en Dean in koor.Ik schiet kort in de lach en zeg dan:'Ik zat vast in de Slytherin coupe.Maar ik kon net ontsnappen.'Dan hoor ik iemand naast mij zuchten,ik kijk naast me en zie Neville Longbottom.'NEVILLE!'gil ik blij en ik geef hem een knuffel.Kinderen uit Hufflepuf kijken me raar aan,maar ik trek me daar niks van aan.Ik laat hem los'Hoi Eleanor,heb je ruzie gemaakt met Slytherins?'vraagt hij dan.Ik geef hem een por in zijn schouder,en knik dan toch toegevend.'Kan ik er wat aan doen dat ik even ga rond lopen en in hun coupe kwam!'verdedig ik mezelf.Neville haalt zijn schouders op.De koets komt in beweging en we rijden naar het kasteel.
    Een nieuw schooljaar, met nieuwe kansen!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Sybil Narcissa Malfoy

    Ik lach.
    'We hebben je gemist.' zegt Draco waarna ik overdreven zucht en mijn ogen omhoog sla. 'Hij kon maar niet ophouden met over je praten.' grap ik en Draco prikt me in mijn zij.
    'Laten we een koets vinden.' Draco duwt al gelijk een jonge Gryffindor terug naar de grond als de Gryffindor het opstapje van de koets opgaat en geeft daarna het sein dat ik en Eleanor kunnen gaan zitten. Ach, ik hou ook zo van hem. Voor mij zijn niet alle studenten altijd even bang, maar tegen Draco kan niemand op.


    'Hello Beautiful.' - Scabior.

    Eleanor Carmilla Blackwood.

    Ik grijns gemeen naar de kleine Gryffindor en klim de koets in. Heerlijk, zo gemeen tegen ze zijn. Ik zucht en kijk mijn twee beste vrienden aan. 'Zo, nu we eindelijk weer samen zijn; wat hebben jullie deze zomer uitgespookt?' Ik trek plagend een wenkbrauw op. 'Weer wat op elkaar geoefend?' vraag ik meteen daarna. Ik ben een van de weinigen die weet wat zij met elkaar doen, misschien zelfs wel de enige buiten zijzelf. En ik vind het erg grappig om ze daar steeds aan te herinneren en ze te pesten.


    You're just wasted and thinking about the past again, darling you'll be okay.