• Ja, X Factor is weer begonnen en deze keer met One Direction als jurlyleden.En het werkt net iets anders. Van de 20 mensen die meedoen gaan er 10 door. 2 bij elk jurylid. Hun zullen samen met de 5 juryleden en hun vriendinnetjes samen gaan wonen in het X Factor huis. Elke week zal er een liveshow plaats vinden waar niemand[/center] zal afvallen we werken dus met een punten systeem. Maar zal de liefde tussen de vriendinnetjes van de jongens blijven staan. Zullen de meisjes hun bedriegen? Of word een van de jongens verliefd op een andere kandidaat? Is een van de jongens homo? Een verhaal tussen liefde haat en verdriet.
    Reseveringen blijven 12 uur staan. Je mag je rol al wel voor de helft invullen en derest later


    Jury/One Direction/Jongens
    -Harry Styles ll Damnbieber-
    -Zayn Malik ll Sidestap-
    -Niall Horan ll ZiamStorason -
    -Louis Tomlinson ll Magicales-
    -Liam Payne ll BigFatLiar
    -

    Kandidaten
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber-
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday-
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna-
    -Luke Smith ll Sylvesti-
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Kyra Luca Graig ll Semper-
    -Gabrielle Aplin ll BigFatLiar-
    -Lars Loseyn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti-



    Teams

    Team Harry

    -Kyra Luca Graig ll Semper


    Team Niall
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday
    --Gabrielle Aplin ll BigFatLiar

    Team Liam
    -Luke Smith ll Sylvesti
    -Lars Loseyn ll Seaver

    Team Louis
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti


    Team Zayn
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber


    Vriendinnetjes van de jongens
    Dannielle Peazer ll Coockies-
    Perrie Edwards ll ZiamStorason -
    Eleanor Calder ll Coockies-
    Vriendinnetje Harry ll Helium (Later)-
    Vriendje Niall ll Toby Lucas WoodsMisStoran-

    Invullen
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (Bekend persoon)
    Innerlijk:
    Extra:

    - Minstens 4 regels Zonder spatie's
    - 16+ toegestaan
    -Naamsveranderingen doorgeven
    - 7 dagen niet reageren en je bent eruit
    - Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Geen sneltrein
    -Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    - Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] () of spoiler
    - Alleen ik maken de nieuwe Topic's aan tenzij het aan iemand gevraagd word te doen
    - 3 rollen per acount!!!
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Hou het gezellig&sluit niemand buiten




    Het huis

    We beginnen dat je bij het x Factor house komt en bekend word gemaakt door Harry welk team jullie zitten. (Je komt dus gewoon in de hal staan)

    [ bericht aangepast op 26 maart 2013 - 18:44 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [ELEANOR MOET HEM BETRAPPEN HAHAHA]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    ( IK BEN ONSCHULDIG :Y) DUS LOU OOK)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Haha, hij gaat gewoon de tweede dag al vreemd. Wat een badass :Y) Btw, ik ben klaar met mijn hw dus wie komt gezellig met Liz praten? Ze zit aan de tafel te eten.]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Louis Tomlinson
    Hoe fout het ook was, deze kus maakte gevoelens los die ik nooit eerder had gevoeld. Ik maakte me dan ook geen zorgen om iets. Op dit moment draaide alleen alles om de jongen op wie zijn schoot ik nu zat. Er waren geen zorgen of iets om nu over na te denken. Nu leek alles perfect. De problemen die kwamen, zouden opgelost worden. Toen mijn handen op zijn borst legde, voelde ik hem tegen mijn lippen glimlachen en zijn handen op mijn rug. Ik was blij dat hij het eerlijk had gezegd, want had geen idee hoe het anders was gelopen.Met stralende ogen keek ik hem aan als hij de kus zacht afsluit. Alleen volgde ik al snel zijn glimlach direct verdween en kwam uit bij Luke die geschokt in de deuropening stond. Ik wist niet goed wat te zeggen of te doen en kroop daarom automatisch dichter tegen Mickey aan. Gelukkig nam hij het woord en haalde uiteindelijk opgelucht adem toen Luke niet tegen de andere zou zeggen. Al was ik opzich wel blij dat het Eleanor niet was, maar toch bleef het niet leuk. Ik keek weer terug toen Mickey me met grote ogen aankeek, waarna ik luisterde naar zijn woorden. Mijn hand legde ik weer tegen zijn wang, om vervolgens zijn gezicht mijn richting op te draaien. 'Het is jou schuld niet. We konden het niet weten.' zei ik net zo zacht en plantte nog een klein kusje op zijn lippen. 'Dus zeg geen sorry.' Daarna legde ik mijn hoofd tegen zijn schouder en sloeg mijn armen om zijn middel, maar bleef hem aankijken. 'Je bent leuk.' grinnikte ik zacht.

    Liam
    Ik kwam in mijn kamer aan en zag Luke ook aankomen. Rustig plofte ik op mijn bed neer een maakte een gebaar dat hij ook mocht komen zitten. 'Okey Luke allereerst voordat we met zang beginnen wil ik wat over jou weten. Wat vind jij leuk om te doen wat zijn jou dromen enzo. Gewoon je een beetje leren kennen', zei ik. Het is een stuk prettiger om met iemand te praten als je ze al een beetje kent. Ik nam een slok van mijn sinasappel sap en likte mijn bovenlip af omdat die ook helemaal onder de sinasappelsap zat.


    Mickey Smith
    Ik voelde Louis dichter tegen me aan kruipen van schok. Gelukkig was dit nog redelijk makkelijk af te handelen. Ik zou vanmiddag ofzo met mijn broer gaan praten en hem de situatie uitleggen, als ik dan zelf al wist hoe de situatie precies lag. Ik keek Louis eerst even met grote ogen aan voor ik me verontschuldigde over mijn roekeloosheid. Ik voelde zijn hand op mijn wang en keek weer recht in zijn ogen toen hij mijn gezicht zo draaide dat ik hem wel aan moest kijken. Ik luisterde stilletjes naar zijn woorden en glimlachte weer een beetje van de kus op mijn lippen, waardoor mijn hart weer een slag miste. Mijn lichaam reageerde echt veels te tienermeisjesachtig op hem. Toch kon ik er niks aan doen. Ik bleef naar hem kijken terwijl hij zijn hoofd tegen mijn schouder legde en zijn armen om mijn middel sloeg. Ik sloeg mijn ene arm nog wat steviger om zijn middel en aaide weer zacht door zijn haren met de ander. Ik bloosde licht van zijn opmerking. Zo was ik normaal echt niet. Wat gebeurde er met me? "Jij bent ook leuk. Heel heel erg leuk." zei ik zachtjes terug voor ik hem nog een kort kusje op mijn lippen gaf. Ik wist wel wat er 'mis' met me was. Ik was tot over mijn oren verlieft, erger dan ooit tevoren. En ik vond het geweldig!

    Luke Smith
    WOW! Dat was shocking. Mijn broertje zat gewoon te zoenen met zijn coach en niet zo'n beetje onschuldig ook. Maar ik had het hem belooft. Ik zou niks zeggen. Al zou ik hem straks wel wat vragen willen stellen.Ik liep de kamer van Liam in en zag dat hij gebaarde dat ik moest gaan zitten. Ik liet mezelf naast hem neer vallen en probeerde te focussen. Met weinig moeite wist ik het dan toch voor nu van me af te schuiven. Ik keek naar Liam die een vraag stelde. Ik moest over mezelf gaan praten. iets waar ik heel slecht in was, maar ik zou het wel proberen. "Tja... Nou... Ik hou van punk rock muziek. Wat meer rock en metal en minder punk. Euhm... ik wil de wereld graag laten zien dat een skater uit Cardiff meer kan dan alleen acultureel rondhangen en herrie schoppen." Ik beet even op mijn lip en slikte een keer. "Ik zou graag de muziek in willen. Als gitarist, zanger of drummer." Ik ging met mijn hand door mijn haren en keek naar Liam. Moest ik nog meer vertellen, of had hij hier genoeg aan?


    Bowties were never Cooler

    [LOUIS IS HARTSTIKKE FOUT. Nu etwn en dan revange :Y) ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [MIJN SCHULD TOT HET TEGENDEEL(wat er neit is) BEWEZEN IS]


    Bowties were never Cooler

    [Ze kan trouwens als wraak proberen met Luke wat te krijgen? Ik weet alleen niet of hij de juiste kanidaat is...]


    Bowties were never Cooler

    Coockies schreef:
    [LOUIS IS HARTSTIKKE FOUT. Nu etwn en dan revange :Y) ]
    (Ze zoekt troost bij Harry Harry zoent haar Harry maakt het na 2 weken uit en gaat dan met Evelynn en zij gaat weer terug naar Louis en dan blijft Mickey over:Y))


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [of ze gaat heerlijk lesbies met een meisje :D]


    Dont say why me, say try me

    DamnBieber schreef:
    (...)(Ze zoekt troost bij Harry Harry zoent haar Harry maakt het na 2 weken uit en gaat dan met Evelynn en zij gaat weer terug naar Louis en dan blijft Mickey over:Y))


    [En dan springt Mickey van een brug...]


    Bowties were never Cooler

    [Hé, goed idee, haha]

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 18:52 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    DamnBieber schreef:
    (...)(Ze zoekt troost bij Harry Harry zoent haar Harry maakt het na 2 weken uit en gaat dan met Evelynn en zij gaat weer terug naar Louis en dan blijft Mickey over:Y))

    [Na Harry zoekt ze wraak, gaat ze met Luke, breekt zijn hart in duizend stukjes en gaat alleen verder met 1000000 katten ](yeah)


    Bowties were never Cooler

    Sylvesti schreef:
    (...)

    [En dan springt Mickey van een brug...]


    ( Nooo)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Wie wil er nou met Liz praten?? (A)]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Coockies schreef:
    [LOUIS IS HARTSTIKKE FOUT. Nu etwn en dan revange :Y) ]


    ( OKEEY misschien heb je een punt :Y))


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer