• Ja, X Factor is weer begonnen en deze keer met One Direction als jurlyleden.En het werkt net iets anders. Van de 20 mensen die meedoen gaan er 10 door. 2 bij elk jurylid. Hun zullen samen met de 5 juryleden en hun vriendinnetjes samen gaan wonen in het X Factor huis. Elke week zal er een liveshow plaats vinden waar niemand[/center] zal afvallen we werken dus met een punten systeem. Maar zal de liefde tussen de vriendinnetjes van de jongens blijven staan. Zullen de meisjes hun bedriegen? Of word een van de jongens verliefd op een andere kandidaat? Is een van de jongens homo? Een verhaal tussen liefde haat en verdriet.
    Reseveringen blijven 12 uur staan. Je mag je rol al wel voor de helft invullen en derest later


    Jury/One Direction/Jongens
    -Harry Styles ll Damnbieber-
    -Zayn Malik ll Sidestap-
    -Niall Horan ll ZiamStorason -
    -Louis Tomlinson ll Magicales-
    -Liam Payne ll BigFatLiar
    -

    Kandidaten
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber-
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday-
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna-
    -Luke Smith ll Sylvesti-
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Kyra Luca Graig ll Semper-
    -Gabrielle Aplin ll BigFatLiar-
    -Lars Loseyn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti-



    Teams

    Team Harry

    -Kyra Luca Graig ll Semper


    Team Niall
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday
    --Gabrielle Aplin ll BigFatLiar

    Team Liam
    -Luke Smith ll Sylvesti
    -Lars Loseyn ll Seaver

    Team Louis
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti


    Team Zayn
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber


    Vriendinnetjes van de jongens
    Dannielle Peazer ll Coockies-
    Perrie Edwards ll ZiamStorason -
    Eleanor Calder ll Coockies-
    Vriendinnetje Harry ll Helium (Later)-
    Vriendje Niall ll Toby Lucas WoodsMisStoran-

    Invullen
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (Bekend persoon)
    Innerlijk:
    Extra:

    - Minstens 4 regels Zonder spatie's
    - 16+ toegestaan
    -Naamsveranderingen doorgeven
    - 7 dagen niet reageren en je bent eruit
    - Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Geen sneltrein
    -Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    - Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] () of spoiler
    - Alleen ik maken de nieuwe Topic's aan tenzij het aan iemand gevraagd word te doen
    - 3 rollen per acount!!!
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Hou het gezellig&sluit niemand buiten




    Het huis

    We beginnen dat je bij het x Factor house komt en bekend word gemaakt door Harry welk team jullie zitten. (Je komt dus gewoon in de hal staan)

    [ bericht aangepast op 26 maart 2013 - 18:44 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Holly Renée McDawn
    Ik keek nog net niet walgend weg toen die gast maakt de kamer inliep en op redder begon te bonken. Oke, nu was ik al klaar met dit huis. Manieren mensen, manieren. Ik zuchtte zacht en liep terug naar mijn kamer. Ik pakte een wit shirtje en een zwarte short. Nadat ik mijn tanden gepoetst had en mij had aangekleed liep ik vrolijk de trap af. Ik had best wel honger, maar als er te veel mensen zaten zou ik waarschijnlijk ook snel genoeg weer weg zijn. Ik hield niet van veel drukte, vooral niet als ik aan het eten was. Ik liep de eetkamer in en keek even rond. Het aantal mensen viel op zich nog wel mee. Ik zag Liz staan. Het meisje waar ik gister even mee gepraat had. Ik vond haar erg aardig om eerlijk te zijn. "Hoi Liz, lekker geslapen?" Vroeg ik met een kleine glimlach en pakte een appel. Een appel was goed genoeg als ontbijt vond ik. Meer hoefde ik ook niet.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Harry Edward Styles

    Peinzend kijk ik haar aan. Ergens had ze gelijk maar wie ben ik om dat te zeggen? Ik kijk geschrokken naar Eleanor. ''Je zij wat!!'' gil ik naar haar. ''Niall is homo en Louis is homo van Louis wist ik allang dat hij bi was maar kon hij het niet eerst met jou uitmaken voordat hij zit te pijpen met iemand anders'' gil ik. Ik barst in tranen uit en val tegen Eleanor aan. ''Wat heeft iedereen toch'' huil ik. Het leven gaat nooit zoals mensen bedenken. Damn huil ik serieus tegen een meisje aan. Ik veeg woest de tranen weg en pak Eleanors hand. ''We gaan naar Louis ik heb een idee'' glimlach ik naar haar. Ik trek haar de kamer uit.



    Chiara Bella Love

    Ik glimlach naar hem. ''Bedankt voor het compliment'' glimlach ik gemeend. Iik buig me naar hem toe als ik hoor welk liedje hij in gedachten heeft. ''Ik ken dat liedje niet'' feluister ik beschaamd in zijn oor. ''Mischien Gimme Some Love'' vragend kijk ik hem aan maar besluit het dan gewoon te gaan zingen



    Well, my temperature's risin'
    Got my feet on the floor
    Got twenty people rockin' singin' 'more more more'
    Come on, pretty baby, I don't know what you've got
    But you'd better take it easy
    This place is hot

    And I'm so glad you made it
    So glad you made it
    Won't you come on
    Gimme some lovin'
    Gimme some lovin'
    Gimme some lovin'
    Gimme some lovin'
    Gimme some lovin' every day


    Well I feel so good, everybody's gettin' hot
    I'm gonna take it easy
    'Cause the place is on fire
    Come on, pretty baby, I don't know what you've got
    But you'd better take it easy

    And I'm
    So glad you made it
    So glad you made it
    Won't you come on
    Gimme some lovin'
    Gimme some lovin'
    Gimme some lovin'
    Gimme some lovin'
    Gimme some lovin' every day

    Well I heard about the fella you've been dancing with all over the neighborhood.
    So why didn't you ask me baby, didn't you think I could...

    Well I know that the Boogaloo is out of sight
    And the shangalang is down tonight
    But if it had been just me and you baby
    I'd come to show you how to do right
    Do it right, uh-huh do it right
    Do me right, do me right, do me right

    Ah twistin. shake-it
    Shake-it shake it shake it baby
    Twistin, shake-it shake-it shake-it
    Shake-it baby
    Here we go loop-dee-loop, uh-huh
    Shake it up baby
    Oh, here we go loop-dee-lie
    Bend over and let me see you shake your tail feather
    Bend over and let me see you shake your tail feather
    Come on let me see you shake your tail feather
    Come on let me see you shake your tail feather
    Twistin, shake-it shake-it shake-it
    Shake-it baby
    Twistin, shake-it shake-it shake-it
    Shake-it baby
    Oh, do the twist
    Do the fly
    Do the mashed potato
    Come on and do the bird
    The joney morony
    oh shake it
    watoosie
    Come on and do the twist

    Well I feel so good, everybody's gettin' hot
    I'm gonna take it easy
    'Cause the place is on fire
    Been a hard day, nothin's been too good
    Now I'm gonna relax honey, everybody should

    And I'm so glad you made it
    So glad you made it
    So glad you made it
    So glad you made it
    Won't you come on
    Gimme some lovin'

    Ik eindig met een enorme noot en kijk hem dan weer aan. Deze keer hoorde ik wel 1 valse noot. ''Ik hoorde die valse noot ook'' mopelde ik beschaamd. Hij mag blij met me zijn iemand die toegeeft dat hij vals zong.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 20:18 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Toby Woods.

    Ik zucht zacht als ik denk aan wat er net was gebeurd en ik krijg de nijging om me op te sluiten en af te sluiten. Was het niet beter als ik ging? Niemand hoefde het te weten, Niall hield zijn fans.... Maar aan de andere kant, de ontmoeting was met camera's hadden ze ons zien zoenen? Ik bijt op mijn lip en was blij dat nial nog sliep. Ik pak mijn mobiel uit mijn zak en open twitter. Fuck, het was blijkbaar dus te zien. Ik keek op mijn pagina, het stond vol haat... Tranen welde op in mijn ogen en ik ging naar Nialls pagina. Mijn hart mistte een tel toen ik de haat berichten zag. Een enkeling vond het schattig maar de rest niet. Ineens boos door de fans, wetend dat ze Niall pijn deden smeet ik mijn mobiel hard weg naar binnen om me daarna op te krullen en als een klein kind te gaan janken. Ik wou niet dat Niall pijn had


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis Tomlinson
    Mijn wangen werd nog roder en ging zo tegen hem aanzitten dan het niet meer te zien was. Ik kon er niet tegen als iemand mijn rode wangen zag. Uiteindelijk toen ik dacht dat het iets minder was geworden, keek ik toch weer op. De woorden die ik wilde zeggen zouden later wel komen, want dat zou nu niet handig zijn. ook Mickey leek uit ons perfect moment gescheurd te worden. Problemen had ik geen zin in, maar wist dat we die wel zouden krijgen. Er moest iemand zijn die nu al wist wat er was gebeurd en hier straks de kamer in zou stormen. Maar had het ervoor over. De grote ogen van Mickey lieten me weten dat hij hetzelfde dacht en wist even niet wat erop te antwoorden. Gek genoeg kalmeerde het me wel dat hij door mijn haar aaide. Zijn woorden zorgde ervoor dat mijn greep om zijn middel iets verstrakte. Wat er ook zou gebeuren ik zou ervoor zorgen dat het goed kwam. De reacties van de jongens zouden waarschijnlijk niet makkelijk zijn, maar zou er alles aandoen om te zorgen dat niets hier stopte. 'Samen gaat het ons lukken.' zei ik zachtjes en een kleine glimlach verscheen toch op mijn gezicht door het kusje op mijn wang. Dit had genoeg betekend en zou dan voor zorgen dat -dat duidelijk werd. De woorden van Eleanor drongen tot me door, maar was niet instaat erop in te gaan. Bang om verkeerde dingen te zeggen. Ik bleef dicht tegen Mickey aanzitten en sloot mijn ogen. De woorden van Harry hoorde ik ook en dat noemde zich dan een beste vriend. Een traan liep zonder het zelf door te hebben over mijn wang. Ik wist het allemaal niet meer. Of wist het wel, maar dat zorgde dan weer voor problemen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liz

    Ik glimlach als Holly naast me komt staan. 'Hoi Liz, lekker geslapen?' vraagt ze. Ik grijns. 'Goed genoeg. En jij?' Ik pak nog een broodje en begin die ook met jam te besmeren. Jam is verreweg mijn favoriete broodbeleg. Vooral aardbeienjam. 'Weet jij trouwens wat er vandaag gaat gebeuren?' vraag ik dan. Ik zelf heb geen idee. 'Het is trouwens jammer dat het shoppen niet door ging. Als Mickey en Louis nou wat sneller waren geweest.' Ik kijk even om me heen, Eleanor is al weer weggegaan en er zijn niet zoveel mensen nu. Waarschijnlijk ligt de helft nog in bed. Ik zelf ben niet echt een uitslaper, maar ik ben ook niet om 7 uur al mijn bed uit als dat niet nodig is.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Zayn Javadd Malik

    Een luide lach verliet mijn mond. 'Het geeft niks, hoor. Je kan niet alle liedjes kennen' knikte ik. 'Misschien Gimme Some Love' zei ze. 'Goed idee, goed idee' stemde ik in. Ze begon te zingen en ik volgde stilletjes haar stem. Af en toe was het niet helemaal zuiver, maar daarom was ik haar coach. Toen ze eindigde met een uithaal, keek ik haar verbaasd aan. 'Dat was echt goed' Ongelovig schudde ik mijn hoofd. 'Natuurlijk was het niet helemaal zuiver, maar een paar keer oefenen en dat is eruit. Ik hoop echt dat Mackenzie net zo goed is, om dan heb ik twee geweldige kandidaten' glimlachte ik. Een geweldige zangstem, had ze. En ik durfde te wedden dat Chiara ook een mooi karakter had. Plus, ze was niet lelijk. Dus eigenlijk zou ik durven te wedden dat ze wel eens erg bekend zou gaan worden.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [iemand voor Tboy]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Holly Renée McDawn
    Ik glimlach even als ze zegt dat ze lekker heeft geslapen. Ik ga ook zitten en besluit het bij de appel te laten. Ik dacht even na. Ik wist dat ik met Louis ging zingen, hij moest sowieso mijn stem ooit nog horen. Ik hoopte ook dat we alsnog gingen shoppen, aangezien het inderdaad erg jammer was dat was dat niet door was gegaan. "Volgens mij gewoon oefenen toch? Dat lijkt me wel. Misschien gaan we vandaag alsnog shoppen? Ik weet het niet. Elenanor leek me in ieder geval heel verdrietig." Zei ik rustig en neem een hap van mijn appel. Ik kauwde er even goed op en slikte het door voordat ik verder praatte. "En ik heb heerlijk geslapen." Ik sliep niet heel vaak goed, maar als ik goed sliep was dat meestal een slecht teken voor de volgende dag.


    We've lived in the shadows for far too long.

    MissStoran schreef:
    [iemand voor Tboy]


    (Lars wil wel, als jij dat ook wil)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [tuurlijk hij ligt te huilen in de tuinstoel en heeft zijn mobiel naar binnen geworpen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Eleanor Calder

    Ik kijk Harry aan en slik. Ineens begint hij te huilen, wat mij doet stoppen met huilen. Verward kijk ik hem aan. Ik trek hem tegen me aan en speel met zijn krullen. Dan staat hij op. 'Wat?' Ik kijk hem aan en pak zijn hand. 'Harry!' Ik zwijg. 'We willen geen ruzie oke? Jij hoort hier geen ruze over te hebben met Louis. Dit is iets tussen Louis en mij. Het is over. Oke? Jk wil geen wraak!' Ik loop toch achter Harry aan en knars met mijn tanden. Ik wist echt niet wat ik moest doen.... Ik kijk Harry hulpeloos aan en bijt hard op mijn lip.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 20:46 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Chiara Bella Love

    Mijn gezicht betrekt even bij de naam Mackenzie. ''Mackenzie vind me niet aardig'' piep ik. ''Ze heeft agressie problemen en slikt pilletjes. ik weet bijna zeker dat haar stem geweldig is anders zou ze hier niet zijn'' feluister ik dan. ''Maar gaat haar stem niet beschadigt raken van al die pilletjes''. vragend kijk ik haar aan. ''Zullen we anders samen een liedje doen.'' glimlach ik naar hem. ''Ken je Take Care we gaan gewoon improvieseren.'' ik pak zijn hand en laat hem staan. Ik pak mijn ipod en zet het liedje aan. Ik begin met zingen


    I know you've been hurt by someone else
    I can tell by the way you carry yourself.

    If you let me, here's what I'll do
    I'll take care of you
    I've loved and I've lost.

    Ik geef hem een duw als tekentje dat hij moet beginnen met zingen. ik dans mee met mijn heupen en glimlach naar hem. ''Doe maar''' ik naar hem.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Lars Losey
    Zuchtend liep ik de trap af naar beneden. Ik was op eigenlijk nog best wel moe, maar had geen zin om in me bed te liggen. Ik liep naar de eetkamer, waar ik een appel pakte."Goedemorgen iedereen." Zei ik zo vrolijk mogelijk. Ik was geen ochtend mens, helemaal niet. En dat had je ook nog het feit dat er hier mensen waren die 's morgens liepen te schreeuwen en gillen. Ik zuchtte geïrriteerd en liep naar buiten. Ik zag een jongen op een tuinstoel zitten en volgens mij was hij aan het huilen. Ik had de neiging om gewoon weer naar binnen te lopen, maar deed dat niet. Ik pakte de mobiel, waar ik bijna op was gaan staan, op. Ik wist niet waarom hij verdrietig was en wilde het ook niet weten, maar kon hem niet zo laten zitten. "Umh, hoi. Ik umh... umh... kan ik iets voor je doen? Een glaasje water halen? Of heb je iemand nodig aan wie je kan vertellen wat er is?" Vroeg ik een beetje onzeker en sloeg mijn armen over elkaar.


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Ik wacht even op de reactie van Harry goed?]


    Bowties were never Cooler