• Ja, X Factor is weer begonnen en deze keer met One Direction als jurlyleden.En het werkt net iets anders. Van de 20 mensen die meedoen gaan er 10 door. 2 bij elk jurylid. Hun zullen samen met de 5 juryleden en hun vriendinnetjes samen gaan wonen in het X Factor huis. Elke week zal er een liveshow plaats vinden waar niemand[/center] zal afvallen we werken dus met een punten systeem. Maar zal de liefde tussen de vriendinnetjes van de jongens blijven staan. Zullen de meisjes hun bedriegen? Of word een van de jongens verliefd op een andere kandidaat? Is een van de jongens homo? Een verhaal tussen liefde haat en verdriet.
    Reseveringen blijven 12 uur staan. Je mag je rol al wel voor de helft invullen en derest later


    Jury/One Direction/Jongens
    -Harry Styles ll Damnbieber-
    -Zayn Malik ll Sidestap-
    -Niall Horan ll ZiamStorason -
    -Louis Tomlinson ll Magicales-
    -Liam Payne ll BigFatLiar
    -

    Kandidaten
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber-
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday-
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna-
    -Luke Smith ll Sylvesti-
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Kyra Luca Graig ll Semper-
    -Gabrielle Aplin ll BigFatLiar-
    -Lars Loseyn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti-



    Teams

    Team Harry

    -Kyra Luca Graig ll Semper


    Team Niall
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday
    --Gabrielle Aplin ll BigFatLiar

    Team Liam
    -Luke Smith ll Sylvesti
    -Lars Loseyn ll Seaver

    Team Louis
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti


    Team Zayn
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber


    Vriendinnetjes van de jongens
    Dannielle Peazer ll Coockies-
    Perrie Edwards ll ZiamStorason -
    Eleanor Calder ll Coockies-
    Vriendinnetje Harry ll Helium (Later)-
    Vriendje Niall ll Toby Lucas WoodsMisStoran-

    Invullen
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (Bekend persoon)
    Innerlijk:
    Extra:

    - Minstens 4 regels Zonder spatie's
    - 16+ toegestaan
    -Naamsveranderingen doorgeven
    - 7 dagen niet reageren en je bent eruit
    - Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Geen sneltrein
    -Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    - Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] () of spoiler
    - Alleen ik maken de nieuwe Topic's aan tenzij het aan iemand gevraagd word te doen
    - 3 rollen per acount!!!
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Hou het gezellig&sluit niemand buiten




    Het huis

    We beginnen dat je bij het x Factor house komt en bekend word gemaakt door Harry welk team jullie zitten. (Je komt dus gewoon in de hal staan)

    [ bericht aangepast op 26 maart 2013 - 18:44 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    DamnBieber schreef:
    (...)(Ze zoekt troost bij Harry Harry zoent haar Harry maakt het na 2 weken uit en gaat dan met Evelynn en zij gaat weer terug naar Louis en dan blijft Mickey over:Y))


    Sounds like a idea. Al kan Ze Harry momenteel ook njet uit staan (: whahah ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Poor Mickey]


    Bowties were never Cooler

    Sidestap schreef:
    [Hé, goed idee, haha]
    (Ik weet:Y en Louis is boos maar dat boeit Harry niks want zijn argument is: je bent vreemd gegaan:Y))


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Zayn en Perrie blijven in hun gelukkige wereldje leven ;D]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Coockies schreef:
    (...)

    Sounds like a idea. Al kan Ze Harry momenteel ook njet uit staan (: whahah ]
    (Daarom zoekt ze troost bij Harry:Y))


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [En Luke blijft forever alone met zijn gitaar en skateboard...]


    Bowties were never Cooler

    [Terwijl iedereen vreemd gaat enzo, wint Liz x-factor :Y)]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [Mocht ze willen]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (mt)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Danielle Peazer

    Ik bijt op mijn lip en probeer niet op een woedende Zayn te letten. Ik kijk Toby aan en schud langzaam van nee.
    'Ik niet. Niet van de jongens, wel van de fans.' Ik kijk hem aan en slik even. 'Nog steeds. Die haat is zo moeilijk. Maar de jongens vingen me goed op. Ik denk dat het gewoon een schok voor ze is. Het komt wel goed.' Ik kijk hem aa en glimlach geruststellend. 'Ik weet dat je Niall geen pijn wilt doen. Ik betaal wel 100 pond aam die schoenen mee,' zeg ik hem en glimlach even. 'En Niall kan hem ook wel ompraten. Geloof me. Ze zijn goede maatjes.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (waar kan Mackenzie naartoe? :Y) )


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Zayn Javadd Malik

    'Moet ik je leren zwemmen?' vroeg Chiara naast me. Gelijk schudde ik mijn hoofd. 'Nee. Mij maakt het niks uit of ik nou kan zwemmen of niet, ik heb er geen last van' mompelde ik. Nieuwsgierig keek ik naar de anderen. 'Weet iemand trouwens al of Perrie wakker is?' vroeg ik aan niemand in het bijzonder. Aangezien ik geen zin had om naar boven te lopen en weer nieuwe kleren aan te trekken, bleef ik maar gewoon zitten. En trouwens, het was warm. Dus waarom zou ik überhaupt moeite doen? Verveeld liet ik een overdreven zucht horen. Waarom konden we niet gewoon met z'n allen wat leuks doen? Hm, nee liever niet, ik wilde niet dat nog meer mensen leden onder mijn slechte humeur.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 19:07 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Toby Woods
    'Ik niet. Niet van de jongens, wel van de fans.' ik zucht knikkend. Wat moest ik wel niet gaan verwachten als Danielle al haat van de fans kreeg. 'Nog steeds. Die haat is zo moeilijk. Maar de jongens vingen me goed op. Ik denk dat het gewoon een schok voor ze is. Het komt wel goed.' "Ik ben er niet zo zeker van. Ik ben bang dat ze hem straks gaan laten kiezen. Ik wil helemaalniet tussen hun in staan, ik wil Niall gelukkig hebben en als dat betekend dat ik hem amper zie door zijn touren nou dan is dat zo maar." 'Ik weet dat je Niall geen pijn wilt doen. Ik betaal wel 100 pond aam die schoenen mee,' kooppig schud ik mijn hoofd "geen denken aan" schud ik mijn hoofd En Niall kan hem ook wel ompraten. Geloof me. Ze zijn goede maatjes.' ik bijt weer op mijn lip."ik heb zin om Nialle r wakker te maken en hem te knuffelen" zucht ik zacht. Mijn hele humeur was ook weer gedaald. "ik ga me omkleden, tot zo" mompel ik en loop naar boven. Snel trek ik een wit shirt aan met een ketting van een haaientand en een nieuwe spijker broek en mijn sneakers. In een wit shirt leek ik altijd bruiner. Snel doe ik mijn haren goed en loop weer terug. "en nu?'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Eleanor Calder

    Nog steeds bekijk ik mijn borden geconcentreerd. Ik begin er hoofdpijn van te krijgen. Zayn was woedend langsgelopen. Buiten stonden Niall en Danielle te praten. Waar de rest was, wist ik niet, maar ik wilde naa rLouis. Desnoods maak ik hem wakker. Ik loop de trappen op met mijn boeken in mijn arm geklemd. Ik zucht en loop naar de slaapkamer van de jongens. Ik kloo even op de deur en open die dan. Ik wil ze lachend begroeten, maar die lach verdwijnt al snel als ik ze in een innige omarming zie zitten. Ik wilde gelover dat het onzin was, dat ik mezelf gek maakte, maar ik geloofde het niet. Ik wilde niet geloven wat ik zag, maar ik zag het aan hun ogen. Mijn boeken vallen op de grond en ik staar Louis aan. Dan, zonder iets te zeggen, verdwijjn ik uit de deuropening. Ik ren mijn kamer in, gelijk door naar de badkamer. Ik draai die deur op slot en ga in de badkuip zitten. Al snel beginnen de eerste tranen te stromen. Ik was woedend. Echt heel kwaad. Ik wilde vanalles naar Louis zijn hoofd schreeuwen, maar de tranen gingen voor. Ik klem mjjn mobiel tegen me aan en kijk naar de achtergrond. Mijn tranen stromen nog sneller achter elkaar aan. Al snel klinkt er luid gesnik, die ik probeer te dempen met mijn pols.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Chiara Bella Love

    ''Oke'' glimlach ik voorzichtig. Ik vond het belachenlijk dat hij het niet wou leren en was het dan ook met Toby eens. Welke 21 jarige man kan nou niet zwemmen ik ken er sinds vandaag 1 en ja je raad het al Zayn. ''Mag ik vragen wat we gaan doen over 3 dagen zijn de liveshows al en ik weet nogsteeds niet welk liedje ik moet zingen'' hulpenloos kijk ik hem aan. ''Ik wachte met een nummer kiezen omdat ik advies van jou wilde'' ik keek even naar de grond voor het dramatische effect. Ik keek even naar mijn outfit. De meeste mensen zijden dat ik me als een slet kleed maar wta boeit de mening van andere mensen me? Als ik ,me er maar goed in voel.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,